apostol
New Member
МАГНЕТИЧНАТА СИЛА НА ЗАГЛАВИЕТО
У нас съществуват множество комерсиални сайтове, по които няма почти никакво движение. Те, разбира се, не носят печалби на собствениците си. Тези сайтове никак не са малко- статистиците твърдят, че в такова окаяно състояние се намират около 98 % от всички комерсиални сайтове. Некадърните и глуповати собственици на тези сайтове си скубят косите и напразно се питат, защо това е така. Те така и не намират задоволително обяснение…
Не би могло да бъде и другояче, защото у нас крайно некомпетентни хорица се опитват да правят пари в Мрежата. Знайно е обаче, че неефикасността има една по- малка, но далеч по- грозна сестра, която се нарича некомпетентност.
Знам от собствен опит, че много комерсиални сайтове предлагат чудесни стоки и услуги. Въпреки това те не могат да осъществят значителни продажби. Много от тези сайтове изглеждат добре, доставят важна информация и я поднасят по един убедителен начин. И въпреки това до сделки не се стига.
Една от главните причини за това състояние на нещата е липсата на добри заглавия. Заглавия, които веднага грабват вниманието и създават неустоимо впечатление. Отдавна се знае, че човек има само една възможност да направи благоприятно първоначално впечатление.
Какво излиза?… Излиза, че дори при наличието на добра стока и професионално създаден сайт, продажбата не може да бъде реализирана поради липсата на подходящи заглавия.
Не искам да прозвучи нескромно, но ви препоръчвам да влезете в моите сайтове. Великият Конфуций е казал: “По- добре е един път да видиш, отколкото хиляда пъти да ти го обяснят.” Прочетете много, много внимателно заглавията!
Веднага ще забележите общото между тях- те мигновено приковават вашето внимание и ви тласкат към по- задълбочен прочит на текста във всеки отделен сайт.
Бързам да ви уверя, че тези привлекателни заглавия са създадени след месеци на размисъл, многократни експерименти и промени. Да, гениалните неща винаги са прости, но простите неща почти винаги са сложни! Макар че отстрани това не изглежда точно така…
Нека сега да разгледаме и обратната страна на медала. Имам позната, която продаваше ръчно изработени бижута. След като видях няколко от тях, аз веднага си поръчах пръстен и игла за вратовръзка при нея. Изработи ги, а след това не само аз, но и всички ми близки и познати останаха очаровани от тези превъзходни бижута.
Един ден тази моя позната ме попита дали може да продава бижутата си в Мрежата. Посъветвах я да опита, след което ми се наложи да замина зад граница. Когато се завърнах в България след месеци, срещнах тази талантлива жена съвсем случайно. Тя веднага ми се нахвърли и ме засипа с упреци. Оказа се, че нейният Интернет бизнес не се увенчал с успех и тя се видяла принудена да закрие сайта си.
Всичко това силно ме заинтригува и аз взех от нея закрития вече сайт на DVD. Прегледах го и веднага установих, че заглавията бяха силно подценени. Меко казано…
Моята позната беше поставила ударението върху цветните снимки на нейните бижута и това, както се казва, и бе “изяло главата”.
Ще повторя за пореден път- снимките, картинките, графиките и визията не могат да продадат НИЩО в Мрежата. Не надценявайте тези неща; не разчитайте единствено и само на уеб дизайна!
Трябва да виждате нещата по следния начин: представете си, че вашият комерсиален сайт е един виртуален магазин, който работи нон- стоп. В този магазин няма продавач, разбира се. Ролята на продавач играе текстът в сайта. Един от най- важните компоненти на този текст са заглавията.
На това място ми се иска за отворя скоба. Сигурен съм, че и вие сте преживявали подобни неща: влизате в някакъв магазин и продавачът веднага се спуска към вас с идиотския призив:
- Кажете!
Е, аз лично веднага напускам магазина, но неведнъж ми се е искало да цапардосам този пишман- търговец по празната кратуна.
Разбирате ли? Това “Кажете!” в конкретния случай представлява едно крайно глуповатото посрещане. Няма “Добър ден”, няма “Добре дошли”, няма “С какво мога да ви бъда полезен?” Е, ние не случайно сме прочути в цял свят с простотията и простащината си; с липсата на елементарно възпитание…
В един комерсиален сайт посрещането се осъществява от заглавието и подзаглавието. Когато те са занемарени и подценени, посетителите на сайта го напускат доста бързо. Така, както аз напускам онези магазини, в които ме посрещат с агресивното “Кажете!”
Мисля, че разбирате какво имам предвид. Затова най- приятелски ви съветвам да се замислите над този така съществен детайл! Водещи експерти по Интернет маркетинг твърдят, че доброто заглавие извършва 90 % от работата по продажбата.
Две неща са от първостепенна важност тук. Заглавието трябва да е изградено преди всичко от така наречените “силови думи”. Те са 44 на брой и вие ще ги откриете в моя курс “Как да забогатеем от Интернет”. Всъщност нито един българин няма да може да спечели сериозни пари от Интернет, докато не запознае с този мой курс.
Не бива да забравяте също така, че клиентите са страшно себични. Те търсят преди всичко ползите и облагите, които могат да извлекат от вашия сайт. Точно затова тези ползи и облаги трябва да са дебело подчертани още в заглавието.
Това са главните две изисквания към едно добро заглавие. Не мислете, че тази работа е лесна. Пак ще повторя, аз лично експериментирах месеци наред, докато съставя подходящи заглавия за моите комерсиални сайтове.
Замислете се над този сериозен проблем. А след това ДЕЙСТВАЙТЕ! Експериментирайте, тестувайте и променяйте, докато намерите най- подходящото заглавие за вашия сайт.
Желая ви успех!
АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ
У нас съществуват множество комерсиални сайтове, по които няма почти никакво движение. Те, разбира се, не носят печалби на собствениците си. Тези сайтове никак не са малко- статистиците твърдят, че в такова окаяно състояние се намират около 98 % от всички комерсиални сайтове. Некадърните и глуповати собственици на тези сайтове си скубят косите и напразно се питат, защо това е така. Те така и не намират задоволително обяснение…
Не би могло да бъде и другояче, защото у нас крайно некомпетентни хорица се опитват да правят пари в Мрежата. Знайно е обаче, че неефикасността има една по- малка, но далеч по- грозна сестра, която се нарича некомпетентност.
Знам от собствен опит, че много комерсиални сайтове предлагат чудесни стоки и услуги. Въпреки това те не могат да осъществят значителни продажби. Много от тези сайтове изглеждат добре, доставят важна информация и я поднасят по един убедителен начин. И въпреки това до сделки не се стига.
Една от главните причини за това състояние на нещата е липсата на добри заглавия. Заглавия, които веднага грабват вниманието и създават неустоимо впечатление. Отдавна се знае, че човек има само една възможност да направи благоприятно първоначално впечатление.
Какво излиза?… Излиза, че дори при наличието на добра стока и професионално създаден сайт, продажбата не може да бъде реализирана поради липсата на подходящи заглавия.
Не искам да прозвучи нескромно, но ви препоръчвам да влезете в моите сайтове. Великият Конфуций е казал: “По- добре е един път да видиш, отколкото хиляда пъти да ти го обяснят.” Прочетете много, много внимателно заглавията!
Веднага ще забележите общото между тях- те мигновено приковават вашето внимание и ви тласкат към по- задълбочен прочит на текста във всеки отделен сайт.
Бързам да ви уверя, че тези привлекателни заглавия са създадени след месеци на размисъл, многократни експерименти и промени. Да, гениалните неща винаги са прости, но простите неща почти винаги са сложни! Макар че отстрани това не изглежда точно така…
Нека сега да разгледаме и обратната страна на медала. Имам позната, която продаваше ръчно изработени бижута. След като видях няколко от тях, аз веднага си поръчах пръстен и игла за вратовръзка при нея. Изработи ги, а след това не само аз, но и всички ми близки и познати останаха очаровани от тези превъзходни бижута.
Един ден тази моя позната ме попита дали може да продава бижутата си в Мрежата. Посъветвах я да опита, след което ми се наложи да замина зад граница. Когато се завърнах в България след месеци, срещнах тази талантлива жена съвсем случайно. Тя веднага ми се нахвърли и ме засипа с упреци. Оказа се, че нейният Интернет бизнес не се увенчал с успех и тя се видяла принудена да закрие сайта си.
Всичко това силно ме заинтригува и аз взех от нея закрития вече сайт на DVD. Прегледах го и веднага установих, че заглавията бяха силно подценени. Меко казано…
Моята позната беше поставила ударението върху цветните снимки на нейните бижута и това, както се казва, и бе “изяло главата”.
Ще повторя за пореден път- снимките, картинките, графиките и визията не могат да продадат НИЩО в Мрежата. Не надценявайте тези неща; не разчитайте единствено и само на уеб дизайна!
Трябва да виждате нещата по следния начин: представете си, че вашият комерсиален сайт е един виртуален магазин, който работи нон- стоп. В този магазин няма продавач, разбира се. Ролята на продавач играе текстът в сайта. Един от най- важните компоненти на този текст са заглавията.
На това място ми се иска за отворя скоба. Сигурен съм, че и вие сте преживявали подобни неща: влизате в някакъв магазин и продавачът веднага се спуска към вас с идиотския призив:
- Кажете!
Е, аз лично веднага напускам магазина, но неведнъж ми се е искало да цапардосам този пишман- търговец по празната кратуна.
Разбирате ли? Това “Кажете!” в конкретния случай представлява едно крайно глуповатото посрещане. Няма “Добър ден”, няма “Добре дошли”, няма “С какво мога да ви бъда полезен?” Е, ние не случайно сме прочути в цял свят с простотията и простащината си; с липсата на елементарно възпитание…
В един комерсиален сайт посрещането се осъществява от заглавието и подзаглавието. Когато те са занемарени и подценени, посетителите на сайта го напускат доста бързо. Така, както аз напускам онези магазини, в които ме посрещат с агресивното “Кажете!”
Мисля, че разбирате какво имам предвид. Затова най- приятелски ви съветвам да се замислите над този така съществен детайл! Водещи експерти по Интернет маркетинг твърдят, че доброто заглавие извършва 90 % от работата по продажбата.
Две неща са от първостепенна важност тук. Заглавието трябва да е изградено преди всичко от така наречените “силови думи”. Те са 44 на брой и вие ще ги откриете в моя курс “Как да забогатеем от Интернет”. Всъщност нито един българин няма да може да спечели сериозни пари от Интернет, докато не запознае с този мой курс.
Не бива да забравяте също така, че клиентите са страшно себични. Те търсят преди всичко ползите и облагите, които могат да извлекат от вашия сайт. Точно затова тези ползи и облаги трябва да са дебело подчертани още в заглавието.
Това са главните две изисквания към едно добро заглавие. Не мислете, че тази работа е лесна. Пак ще повторя, аз лично експериментирах месеци наред, докато съставя подходящи заглавия за моите комерсиални сайтове.
Замислете се над този сериозен проблем. А след това ДЕЙСТВАЙТЕ! Експериментирайте, тестувайте и променяйте, докато намерите най- подходящото заглавие за вашия сайт.
Желая ви успех!
АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ