Blinky
Owner
Да, така е. Имай предвид обаче, че във форума тук, а и в световен план, хората търсещи мнения са с различно ниво на познания в областта на изграждане на сайтове. Което разбира се води до такива коментари и насоки. Според неговото ниво сайта е Ок и се е справил повече от добре, имайки предвид, че е спестил бюджет за това. Но през окото на професионалист веднага започват да излизат някакви неща, да не кажа основни такива, не са спазени добри практики, друго е направено на бързо, а най-често - от незнание.Друго имах предвид - всички съвети са добре дошли, но съвети от типа оправи си хедъра, проблеми с чекаута и т.н, сайтът зарежда изключително бавно, има непреведени неща, проблеми с мултиезичност и какво ли още не, реално тя няма как да си ги оправи сама. Просто да си намери човек, който да и даде препоръките, да се договорят за цена и да действат. Да и обясняваме сега колко е зле сайта в детайли, това с нищо няма да и помогне.
Всъщност ще помогне. Ще може да си систематизира и разпише едно по-добро техническо задание. Винаги има смисъл. А защо не и да попрочете повече върху точките, които са споменати. Като цяло такива ревюта са полезни, така и за доста хора, които постоянно са в тази сфера - досадни, защото имат чувството, че пишат едно и също.