Никъде не съм казала, че е заради възрастта.
Ако целевата ми група примерно е жени 18-35г. изобщо не биха ме интересували 50г жени и мъже, въпреки че биха били с по-голяма покупателна способност.
.
Това, че повечето медийни реклами се правят от и за дебили, съвсем не означава, че трябва да ги приемем за еталон и да ги следваме. Разликата между обирджията и търговеца е в това, че единият се държи грубо и ти казва ''дай парите'', а другият ти казва ''дайте ми парите си, а аз ще ви дам нещо много хубаво в замяна.''
и щом са преценили, че е най добре да се обръщат като към дебили то явно е така.
големи сте философи.
в интернет маркетинга важат само цифрите. copy, което е на ти има по-добри конверсии и това е факт.
следователно, уважително / неуважително, както искате го приемайте, но ако искате да продавате повече, говорете на клиента онлайн на ти.
-------------------------------------------------------
друг момент, които някои споменаха - сайта се гледа от много хора, но one at a time. така че, copy-то се пише така, че говорите на 1 човек.
Покажи ми продаващо описание на стока/услуга, в което се говори на ''ти''. Не говоря за Call To Action тип текстовете в сайта, а за описания на продукти, примерно.
Аз продължавам да описвам продуктите, обръщайки се към клиентите на нашия ''клиент'' уважително, докато не ми кажат, че е фалирал, заради любезното ми отношение.
Има, разбира се случаи, когато персоналното обръщение към потребителя е уместно. Слоганът на Loreal - ''Защото го заслужаваш'' е добър пример.
Много глупости изчетох... как ще се обърна на "ти" към клиент, на който му взимам 1000 лева за сайт?! А пък особено, когато работя с европейските големци. Нали се сещате, че всичко е твърде персонално, за да се обяснява, че " ако искаме да продаваме, то трябва да говорим на "ти" ". Ако рекламирам маратонки за по 20 лева за тийнове, ясно е, че ще говоря на "ти" и на жаргон, а няма да им обяснявам за ергономичните подметки на обувките... не разбирам същността на спора.
(1)Не мисля, че фамилярното обръщение към клиента ще повиши продажбите и нямам намерение да тествам нищо. (2)Аз спазвам инструкции, а те са да пиша добре поднесени, продаващи текстове/описания на продукти. Ако ми кажат да псувам клиента - ще го! (3)До тогава ще подхождам с уважение.
Хай със здраве.
в английския няма учтива форма разбирко. или с европейските големци на български говориш?
1. В интернет бизнеса няма така го мисля и така го чувствам, а информация и тестове
2. Да беше казала, че си бот по-рано, да не си хабя клавиатурата
3. Това, че говориш на някой на ти, не означава, че му говориш неуважително. Ако при теб диалозите са или на Вие или на Майната ти, при средния интернет потребител не е така.
Хай със здраве.
Не, но английски никой не говори, искат си родния език.
И нима няма разлика между "May I?" и "Can I?"?! Ама толкова и умееш да се изразяваш...
я си свери данните с учителката и после пиши глупости. в английския няма учтива форма.
На ''ти'' може да се говори само на деца. На непознати, големи хора - задължително в учтива форма.
Има, разбира се случаи, когато персоналното обръщение към потребителя е уместно. Слоганът на Loreal - ''Защото го заслужаваш'' е добър пример.
Когато правиш четки е нормално да се обърнеш персонално, дори е задължително.
nandibandi, не знам дали наистина не схващаш какво съм написала или се правиш, че не схващаш. Както и да е, не ми се обяснява повече.
Аз не разбрах следното - подкрепяш ли използването на "ти" в някои случаи или мнението ти е, че винаги трябва да се използва "Вие"?
Ясно, значи подкрепяш използването на "ти" в някои случаи.
Не коментираме само описания на продукти, а целия сайт. :|