За водещите компании е нормално да ползват "ти". С това те целят сближаване с клиента, един вид да се почувства той (клиента) едва ли не приятел, близък, важен с тези гигантски за БГ пазара фирми. Когато това се случи, доверието за изполване на услугите/стоките нараства и реално това е крайната цел на всички тези кампании на "ти". Говоренето на "ти" е стара практика в ритейлита, така че не виждам какво толкова се възмущават някои хора. Ако бизнеса е например адвокатска кантора е недопустмо, така че според бизнеса и отношението. Лично мен ме дразни прекаленото фамилиарничене във магазин за дрехи примерно. По-скоро би ме навила да си купя нещо консултантка с едно "Здрасти, какво си търсиш" отколкото "Добър ден, с нещо да Ви помогна". Разбира се все още съм в зоната на младоста до 35 години