lowriderzzz
Well-Known Member
Стигнахме до споразумение с фирмата, вратата е поставена с компенсации за времето и нервите.
Темата може да се заключи или изтрие.
Темата може да се заключи или изтрие.
Последно редактирано:
Не знам за защитата на потребителите, но може да потърсиш съвет от адвокат, като отидеш с договора. Твърде вероятно е обаче да са го направили така, че да не носят никаква отговорност при подобни случки.
След като има сключен договор и не са го спазили, тогава го осъди. Това, че няма посочена клауза за некоректност от тяхна страна не ги спасява, че не са спазили договора.Та ето и моето запитване. Имаме сключен договор, има ли нещо, което Агенцията По Защита На Потребителите може да направи в наш интерес с цел обезщетение. От фирмата ще върнат капарото, но на дали ще изплатят някакво обезщетение, защото никъде в договора не е отбелязана клуза за това при тяхна некоректност да правят компенсации.
След като има сключен договор и не са го спазили, тогава го осъди. Това, че няма посочена клауза за некоректност от тяхна страна не ги спасява, че не са спазили договора.
Най-вероятно - да. Времето, нервите и разходите, които ще изхабиш, обикновено не си струват накрая. Затова в случая най-ефективния ход ми се вижда да им направиш възможно най-лоша реклама и да го оплюеш където можеш.
Така е, кофти е и има много такива фирми. Аз лично съм имал почти индетничен случай, само че с дърводелци. Хората плачат, че нямало работа, а реално вземат пари и поръчки, пък не им се работи. За следващия път със сигурност ще си имаш едно на ум и няма да чакаш да те мотаят с празни обещания.
Аз се съмнявам че ще ви върнат парите.
Защита на потребителите не може да направи нищо за неустойка, това може само съдия да го направи.
Но не пречи да опиташ, поне нерви да им създадеш.
Капарото казаха, че ще го върнат. Но нищо не ги оправдава, че са некадърни и се подиграват с хората. Няма да си оставя магарето в калта.
Те хубаво са казали, но защо не са го върнали още?
Въпросът е какво е победа-победа в случая. Защото сега е сериозно загуба-победа за моя сметка...
Аз доста търпях и им угаждах на номерата, но всичко си има граници.
Ти какво би направил, ако изпаднеш в такава ситуация. На дали ще се оставиш да ти "забият такъв шамар" в лицето.
Аз съм злопаметен и мързелив и вярвам в кармата
Бих направил всичко възможно да докажа че съм прав и те да си платят за това, стига да не се налага да си цакам кармата и мързела с това
Кофти положение честно казано. Това което трябва да направиш е да ги глобиш колкото можеш.
Глоби налагай, като откажеш поръчката и откажеш възможно най-много хора да им дадат пари.
Направи голяма тема в някой сайт и форум и като напишат сити какво беше
и да им излиза това
давам пример с ИЗМАМНИЦИТЕ ОТ ТОПХОСТ https://www.google.bg/search?q=toph...es_sm=93&ie=UTF-8#es_sm=93&espv=210&q=топхост