Новата простотия на Еконт за онлайн магазини

От: Новата простотия на Еконт за онлайн магазини

Не си прав, пробвай го и пак ще си говорим. Аз имам наблюдение върху много ниши. Безплатната доставка продава много повече от 6-8 лв по евтин продукт.
Нямам обяснение защо но е тъка.
Крумов може да потвърди, струва ми се, той има известни наблюдения над нещата които съм правил



Да, ама така пък му се вижда скъпо и купуват по-малко. Едно е примерно продукта му да е 34.90 лв., друго му изглежда 41 лв. с включена доставка да речем. Като му хареса първоначалната цена си вика после още 4-5 лв. за доставка нищо не е. Но като види първоначално по-висока сума и се отказва. Чисто психологически...Отделно огромна чааст от хората, които пазаруват онлайн ги мързи да четат, естествено не всички. Но 90 процента гледат само цена и снимки. Във всичките ми сайтове има отделни страници за доставка, освен това системата начислява доставка, освен това имам банери т.е. картинки, където пак пише колко е доставката. И въпреки това на ден има по 5 запитвания сигурно колко струва доставката. Не гледат и не четат хората и като при тебе е 40 лв. с безплатна доставка, на другото място може да му е 36 и с 6 лв. доставка и ще вземе оттам и даже няма да разбере, че е платил повече :D
 
От: Промяна в отстъпките на Еконт за онлайн магазини

Кой работи с Екон бре. Тва и без пари да ми предлагат няма да работя. А едно време имах 50% отстъпка.
 
От: Новата простотия на Еконт за онлайн магазини

Не си прав, пробвай го и пак ще си говорим. Аз имам наблюдение върху много ниши. Безплатната доставка продава много повече от 6-8 лв по евтин продукт.
Нямам обяснение защо но е тъка.
Крумов може да потвърди, струва ми се, той има известни наблюдения над нещата които съм правил

Ти не си прав. Страха от провал е в главите ни. Продавах с безплатна над определена сума. Махнах го преди почти 6 месеца и продажбите не реагираха. Темповете на ръст са си предвидените. Даже с няколко, които си направиха устата за безплатна ги питах простичко "А защо да е?" и нямат конкретен отговор. И поръчват. Сори, но не се чувствам длъжен на никой.
 
От: Новата простотия на Еконт за онлайн магазини

Аз правя безплатна доставка над 60лв. Много жени си пълнят кошницата с още стока, за да направят 60лв
Ефект има .
 
От: Новата простотия на Еконт за онлайн магазини

Освен стандартната 20% отстъпка по подразбиране, Еконт имаха също отстъпки и по оборот и цитираната от мен оферта, беше валидна към февруари-март 2015. Отстъпките бяха: 500 лв. оборот - 20%, 750 лв. оборот - 25%, 1000 лв. оборот - 30%

Ноември 2015 бях запознат с новия проектодоговор на Еконт към онлайн магазините. Искаха едва ли не всички опции от товарителницата да се предлагат задължително на клиента. Искаха задължително пердоставяне на мейл на клиента и да им се изпраща информация при незавършените поръчки кои опции е избрал клиента. Всичко това задължително или глоба 5-месечните отстъпки назад. Имаше и доста други глупости. В същия този проектодоговор имаше нова скала за отстъпки според оборота: за 20% - 900 лв., за 25% - 1700 лв. и въобще скалата беше на 10 различни нива между 100 лв. и 6500 лв., като за оборот над последната сума, отсъпката беше 35%.

И за няколко месеца скалата се вдигна неимоверно. Сами може да видите за каква устойчивост говорим като в рамките на една година изискуемите обороти са вдигнати между 8 и 10 пъти, а в рамките на 4 месеца също неколкократно.

Да не забравяме как Еконт решиха да кешират декември месец с 5% такса пътни условия. Как толкова години досега не е имало такава такса... Вярно имаше такса гориво, но тя дефакто трябваше да е обвързана с цената на горивото.

Също така такса наложен платеж до адрес е 2.4% с ДДС

В цитирания отговор на г-н Събев пише, че при интеграция има допълнителни отстъпки, но в уведомителното писмо виждам само негативи за електронните търговци на принципа им на разпределение на отстъпките.

Сега собствениците на офиси на Еконт трябва да правят сбирки и да събират търговци за кумулативни обороти, че да не им избягат клиентите. А в края на краищата може да се окаже и че немалко фирми ще са с повече от 20% отстъпка.

Според мен варианта с olx е само временен и там ще се последват промени, но моето е само предчувствие, без да имам каквато и да било информация по въпроса.

Да изразя и възмущението си от управлението на Еконт, откъдето 2 седмици чаках отговор на принципния въпрос дали при промяна на дружеството от ЕООД в ООД ще трябва да се подписва нов договор.

Та това, което ме изумява, е рязкото увеличение в изискуемите обороти в кратки периоди и липсата на каквато и да било последователност, устойчивост и сигурност в отношенията с Еконт.
 
От: Новата простотия на Еконт за онлайн магазини

Благодаря за мнението колега. Наистина добре написано и аргументирано мнение, което прочетох с удоволствие. Според мен ЕКОНТ се опитват да избият провала с международните пратки от миналата година. Просто некадърното им управление е сключило договор с някаква фирма, която уж имала офиси, които половината накрая излезли мобилни станции и пощенски кутии. За пореден път наблюдаваме как една приятна, в миналото, българска фирма и се е*ава майката заради некадърно управление. Аз махнем ли се веднъж, връщане назад няма. Аз лично в момента си чета новия договор, но не с ЕКОНТ.
 
От: Новата простотия на Еконт за онлайн магазини

Николай Йорданов Събев казва:
четвъртък, 24 март 2016 в 22:39
Здравейте господин Костов,
Не намаляваме драстично отстъпките, а вкарваме в ред получаването им.
За да се получи отстъпка е нужно да има определени продажби,за да се получи по-голяма,по-големи продажби. За да стане още по- голяма,се прави интеграция.
Забавихме се с вкарването в ред на политиката за отстъпки. Това доведе до абсурдни ситуации- магазини с две пратки дневно получаваха отстъпки в размер колкото колегите им с 150 . Това не биваше да става така.
Уверявам ви че получателя на продукция от който и да е онлайн магазин държи преди всичко стоката и услугата да са качествени.Прегледайте малко статистики и ще се убедите в това.
Нека да имаме високо качество в България за всички.
Всичко най добро,
 
От: Новата простотия на Еконт за онлайн магазини

Има много резон в горе написаното. Хубаво е да има ред и е честно който плаща повече да получава повече отстъпки.
Освен това Еконт сега ще развиват собствена мрежа и в чужбина...
Трябва да си положат стабилни основи.
 
От: Новата простотия на Еконт за онлайн магазини

Има много резон в горе написаното. Хубаво е да има ред и е честно който плаща повече да получава повече отстъпки.
Освен това Еконт сега ще развиват собствена мрежа и в чужбина...
Трябва да си положат стабилни основи.
Прав си. Има резон обаче и в избора на друг куриер, който предлага по-добри условия. Пазарна икономика, какво да правиш :)
 
От: От: Новата простотия на Еконт за онлайн магазини

Николай Йорданов Събев казва:
четвъртък, 24 март 2016 в 22:39
Здравейте господин Костов,
Не намаляваме драстично отстъпките, а вкарваме в ред получаването им.
За да се получи отстъпка е нужно да има определени продажби,за да се получи по-голяма,по-големи продажби. За да стане още по- голяма,се прави интеграция.
Забавихме се с вкарването в ред на политиката за отстъпки. Това доведе до абсурдни ситуации- магазини с две пратки дневно получаваха отстъпки в размер колкото колегите им с 150 . Това не биваше да става така.
Уверявам ви че получателя на продукция от който и да е онлайн магазин държи преди всичко стоката и услугата да са качествени.Прегледайте малко статистики и ще се убедите в това.
Нека да имаме високо качество в България за всички.
Всичко най добро,

Батенце, това ако е дословен цитат - просто думи нямам.....
 
От: Промяна в отстъпките на Еконт за онлайн магазини

Еми те си имат официален сайт и редовно пускат новини. После всяка новина може да се коментира или да четеш коментарите.
 
От: Новата простотия на Еконт за онлайн магазини

Nikolay J. Sabev Здравейте Милена,

Големите платформи които генерират огромно количество пратки днвено ще имат право на максимум 10% отстъпка към краен клиент и то само за стоки търгувани на платтформите.
С това те не се явяват преки конкуренти на онлайн магазините .

От друга страна вие нямате никакви ограничения да се обединявате с други магазини за да формирате по голяма групова отстъпка. В това искаме да ви поощрим и подкрепим.

Това което обещавам е перфектно качество с Еконт . Ще го имате.

Всичко най добро пожелавам,
Николай Събев

Малко инфо от ФБ страницата им. На което Милена му отговаря:

Милена Людмилова Кирилова Господин Събев, така както предлагате ние магазините да се комбинираме, за да ползваме по-голяма отстъпка, аз ви предлагам да се комбинирате със Спиди, за да имате по-широка логистика, повече офиси и повече обслужващ персонал. Ще е чудесно!

:lol:

А тоя Събев може ли да е толкоз неграмотен?! :shock:
 
От: Промяна в отстъпките на Еконт за онлайн магазини

Брат - мъка. В България Еконт преебаха куриерския бизнес. В цял свят куриерите доставят само до адрес. Тука Еконт преебаха всичко с тези офиси. И сега всички клиенти в общ план заебаха до адрес. 40-60% от изпратени пратки са ОТ ОФИС. Само сметнете колко време - години е необходимо куриерския бизнес да се осъзнае, че не е ПОЩЕНСКА СТАНЦИЯ. И не работи с колети.

Само Българските куриери не могат да ти гарантират 100 % доставка.

Само българските куриери правят разходи за доставка до адрес за 20-40% от пратките си. Всичко останало е до офис и т н....

И само в България се делим на:

Корпоративни клиенти
Онлайн търговци
Крайни клиенти

Абе в бъдеще време ако не накараме клиента да си плаща доставката и не го учим, че има безплатност..... Ще се осерат нещата.

Извън BG нещата са ясни.
 
От: Промяна в отстъпките на Еконт за онлайн магазини

Забравих да ви допълня :)

В цял свят куриерските услуги са ЛУКС за изпращача. Тука ги принизиха до пощенска услуга от прост хаеактер и го яко осраха с всякакви екстри. Само дето при доставка куриера не ти прави свирка за да му дадеш НП.

Просто цирк.
 
От: Промяна в отстъпките на Еконт за онлайн магазини

Всички масово извън BG пускат по ПОЩАТА пратките си и вие тук почти всички Български поръчки направени в чужди онлайн магазини ги получавате по BG пощата от 3 дни до 30 дни.

Тука Онлайн търговците ги е яко шубе да ползват пощите - истинските. Трябва да се занимаваме с куриери - порочен кръг хора. Жива наркомания - зависимост. Бъдещето - неясно.
 
От: Промяна в отстъпките на Еконт за онлайн магазини

Брат - мъка. В България Еконт преебаха куриерския бизнес. В цял свят куриерите доставят само до адрес. Тука Еконт преебаха всичко с тези офиси. И сега всички клиенти в общ план заебаха до адрес. 40-60% от изпратени пратки са ОТ ОФИС. Само сметнете колко време - години е необходимо куриерския бизнес да се осъзнае, че не е ПОЩЕНСКА СТАНЦИЯ. И не работи с колети.


Тук не мога да се съглася. Както споменах и в другата тема, тенденция и в Европа е да се използват офиси тип SPS на speedy. Дори Amazon стимулира доставките до такива офиси. По-евтино и удобно е за двете страни и не виждам нищо лошо в това.
Като универсална пощенска услуга тя не се облага с ДДС, което сваля значително цената а това е особено важно за пазар като нашия.
Наложения платеж е причина за слабото използване на онлайн разплащания у нас, но пък опцията за преглед при получаване въведена от Еконт е от огромен плюс за развитието на интернет търговията в България и трябва да им се признае. Чрез нея се избегна фактора липса на доверие и спомогна за справяне с измамниците. Това се отнася най-вече за продажбите за платформите като OLX а не за магазини, но именно чрез тези платформи се засили интереса към интернет търговията като цяло и увеличи оборота на куриерите.
 
От: Новата простотия на Еконт за онлайн магазини

Последно ползвах БП да получавам пратки преди 2000 година стотици пратки ми пристигнаха отворени разкъсани опаковки и етц. без да броим стотиците дето не пристигнаха. 2010 пратих с тях малка пратка до Уругвай 2 месеца и 20 дни ....
За да съм честен в последните години има голяма промяна в положителна посока, случвало ми се е да шипвам до Русия, Турция, Сърбия и не е имало проблем даже бях приятно изненадан от сроковете им. Но обслужването на каса е все още под всякаква критика.
 
От: Промяна в отстъпките на Еконт за онлайн магазини

Wllb - Какви тенденции бре колега. Сайтове като OLX са просто сайтове за обяви. Как можеш да ги сравняваш с Интернет търговия.

Да ми се обади Марто от Казанлък в OLX щото продавам щендери за дрехи по 30 лв броя - 2-ра ръка и това го наричате онлан търговия. Срам и позор. Позор и срам.

Тва с поръчки по телефона нали не го броиш за онлайн търговия.

Доверие било да преглеждат пратките :) защо на DHL и др динозаври не им отвориш пратките ;)

Бай Ганчо знаеш ли кой е.

Измамниците защо си мислиш, че са твой проблем.

В България няма Онлайн търговия.

Е-маг и Амазон не са фактор. Защото не работят с Юпиес примерно.

С години да говорим - всички просто оцеляват. Не правят онлайн търговия - Оцеляват чрез нея.

Топ 5 кои са BG фирмите които са Онлайн търговци на 100%. Не знаеш. Малцина знаят.
 

Горе