tuger
Well-Known Member
От: Онлайн магазин - как да го направя ?
Страхотни съвети относно онлайн магазините. Получаваш заслужена репутация
В България тази форма на търговия все повече набира сила, но има много особености, които са типични само за страната ни. Един от съветите е да се изостави плащането при доставка, но си мисля че в България това е основният начин. Засега клиентите искат да са сигурни, че ще платят за това, което искат. Все още малко хора имат дебитни карти, а мнозинството от тях не знаят как да ги използват или ги е страх да не ги излъжат. Google Checkout си е много добро решение, особено пред Ипей.
Куриерски фирми са определено голям трън в гащите, но в по-широк мащаб няма по-ефективно решение. Избора на куриерска фирма е много важен и може да изиграе решаваща роля за повторно поръчване от магазина.
Много е важна връзката с клиента. Винаги възникват въпроси, дори когато всичко е обяснено и написано. Това е и разликата между "материалния" магазин и виртуалния. В единия можеш да пипнеш и да видиш, затова колкото повече варианти за обратна връзка има, толкова по-доволни и сигурни ще са клиентите.Глезете клиентите си, накарайте ги да мислят, че всеки е специален за вас. Изучавайте поведението и спецификите на клиентите си. Това ще ви помогне изключително много в таргетирането и реинвестирането в реклама.
Нещо, което определено ми липсва в българските магазини са ваучърите. Това е много ефективна форма както за пазаруване, така и за реклама. Предложете ваучър като награда в някакво състезание в посещаван сайт. Тогава вижте как повечето ще се втурнат да влизат да видят какъв е сайта, какво може да си купиш и прочие. Да не говорим, че си е оригинален подарък.
Рекламата е полето, в което импровизацията може да ви направи богати. Мислете различно и резултатите ще дойдат.
Вижте доклада на БАЕТ относно онлайн магазините, има доста полезни неща - http://www.baet.bg/?p=293
Страхотни съвети относно онлайн магазините. Получаваш заслужена репутация
В България тази форма на търговия все повече набира сила, но има много особености, които са типични само за страната ни. Един от съветите е да се изостави плащането при доставка, но си мисля че в България това е основният начин. Засега клиентите искат да са сигурни, че ще платят за това, което искат. Все още малко хора имат дебитни карти, а мнозинството от тях не знаят как да ги използват или ги е страх да не ги излъжат. Google Checkout си е много добро решение, особено пред Ипей.
Куриерски фирми са определено голям трън в гащите, но в по-широк мащаб няма по-ефективно решение. Избора на куриерска фирма е много важен и може да изиграе решаваща роля за повторно поръчване от магазина.
Много е важна връзката с клиента. Винаги възникват въпроси, дори когато всичко е обяснено и написано. Това е и разликата между "материалния" магазин и виртуалния. В единия можеш да пипнеш и да видиш, затова колкото повече варианти за обратна връзка има, толкова по-доволни и сигурни ще са клиентите.Глезете клиентите си, накарайте ги да мислят, че всеки е специален за вас. Изучавайте поведението и спецификите на клиентите си. Това ще ви помогне изключително много в таргетирането и реинвестирането в реклама.
Нещо, което определено ми липсва в българските магазини са ваучърите. Това е много ефективна форма както за пазаруване, така и за реклама. Предложете ваучър като награда в някакво състезание в посещаван сайт. Тогава вижте как повечето ще се втурнат да влизат да видят какъв е сайта, какво може да си купиш и прочие. Да не говорим, че си е оригинален подарък.
Рекламата е полето, в което импровизацията може да ви направи богати. Мислете различно и резултатите ще дойдат.
Вижте доклада на БАЕТ относно онлайн магазините, има доста полезни неща - http://www.baet.bg/?p=293