Vladimir Krumov
New Member
От: От: Онлайн магазин - как да го направя ?
Склонен съм да не се съглася с теб относно печалбата от онлайн бизнес ( магазини). Няма как да ме обедиш 7 години да работиш на загуба и все още да не си прекратил проекта. Да, добавянето на продукти + описание и снимки отнема време. Но 4-6 продажби дневно при 100-на уникални посещения е доста добро постижение. Да не говорим, че цялата информация за създаване на онлайн магазин + готова платформа с над 1000 безплатни теми са на разположение за всеки желаещ в интернет. Другото излишно е платена реклама. Има предостатъчно безплатни социални мрежи за добаване на линкове към даден сайт. 500 артикула са много. Добре е да се стратира от 40 до 100 максимум продукта, поне в началото. Забелязал съм, че многот дивотии повече пречат. Клиента бързо губи интерес и не може да обърне внимание на конкретни продукти. Служител спокойно може да няма дори и при 50-на продажби на ден, разбира се ако собственика на онлайн магазина не е тип кафеджия и по цял ден да се хвали по заведенията колко як бизнес има . Реално разходите по стратиране на онлайн бизнес са: за фирма(350 лв) + необходимите касов апрат и подобни(300 лв), домейн+хостинг (110 лв). След това идва закупъване на стока или стандартния начин за 90% от онлайн магазините в България: безналична продажба с % отстъпка варира от 15% до 40% но пък е доста по тегаво когато се окаже, че продукта го няма наличен при доставчика.
Склонен съм да не се съглася с теб относно печалбата от онлайн бизнес ( магазини). Няма как да ме обедиш 7 години да работиш на загуба и все още да не си прекратил проекта. Да, добавянето на продукти + описание и снимки отнема време. Но 4-6 продажби дневно при 100-на уникални посещения е доста добро постижение. Да не говорим, че цялата информация за създаване на онлайн магазин + готова платформа с над 1000 безплатни теми са на разположение за всеки желаещ в интернет. Другото излишно е платена реклама. Има предостатъчно безплатни социални мрежи за добаване на линкове към даден сайт. 500 артикула са много. Добре е да се стратира от 40 до 100 максимум продукта, поне в началото. Забелязал съм, че многот дивотии повече пречат. Клиента бързо губи интерес и не може да обърне внимание на конкретни продукти. Служител спокойно може да няма дори и при 50-на продажби на ден, разбира се ако собственика на онлайн магазина не е тип кафеджия и по цял ден да се хвали по заведенията колко як бизнес има . Реално разходите по стратиране на онлайн бизнес са: за фирма(350 лв) + необходимите касов апрат и подобни(300 лв), домейн+хостинг (110 лв). След това идва закупъване на стока или стандартния начин за 90% от онлайн магазините в България: безналична продажба с % отстъпка варира от 15% до 40% но пък е доста по тегаво когато се окаже, че продукта го няма наличен при доставчика.