strana
Well-Known Member
Здравейте, форумци
Прегледах дет какво има по въпроса в Мрежата, но явно тук са си хората с по-голям практически опит, та опрях.
Собственици на онлайн-магазини, какво правите с неоснователно отказани доставки?
Конкретната ситуация. която ме провокира да пиша.
Отскоро направихме магазин и за България, в който продаваме дамски стоки (обувки)
Съобразяваме се със спецификата на клиентелата, че вечер може да им щукне нещо просто по настроение, а на сутринта дори да не помнят за какво е ставало въпрос. Загубите са заложени в калкулацията и се избиват от цените за коректните клиенти (звучи дивашки, но това е ситуацията на бг-пазара и преобладаващите "наложени платежи")
Но едно е някой да е направил грешка на пияна глава, а друго е абсолютно целенасочено да те набутва с разходи (куриерски най-вече) и след това да ти отказва поръчката, без дори да я погледне (тест и преглед). Това би трябвало да се наказва. Юридически и финансово имам предвид - шамарите по "онижедети" като метод са за други форуми.
Споделете опит как реагирате в подобни ситуации. Или поне черните си списъци (BL)
Прегледах дет какво има по въпроса в Мрежата, но явно тук са си хората с по-голям практически опит, та опрях.
Собственици на онлайн-магазини, какво правите с неоснователно отказани доставки?
Конкретната ситуация. която ме провокира да пиша.
Отскоро направихме магазин и за България, в който продаваме дамски стоки (обувки)
Съобразяваме се със спецификата на клиентелата, че вечер може да им щукне нещо просто по настроение, а на сутринта дори да не помнят за какво е ставало въпрос. Загубите са заложени в калкулацията и се избиват от цените за коректните клиенти (звучи дивашки, но това е ситуацията на бг-пазара и преобладаващите "наложени платежи")
Но едно е някой да е направил грешка на пияна глава, а друго е абсолютно целенасочено да те набутва с разходи (куриерски най-вече) и след това да ти отказва поръчката, без дори да я погледне (тест и преглед). Това би трябвало да се наказва. Юридически и финансово имам предвид - шамарите по "онижедети" като метод са за други форуми.
Споделете опит как реагирате в подобни ситуации. Или поне черните си списъци (BL)