Re: От: Отпадане при Checkout?
Не отстъпка, но на мен ми се случи следното.
Тръгвам да поръчва домашен интернет от върджин (ЮК) за 360 лири на година. Стигам до последна стъпка - написал съм адрес, телефон, мейл. Обаче виждам, че най-рано могат да дойдат да ме свържат след 4 дни.
Решавам да ида до ифиса им, на 10 мин и да си взема модема и да се свържа сам. Зарязах количката на сайта отворена. ОК. След 1 час получавам мейл с ваучер за 50 лири, ако си завърша процеса. Е, обадих се и ми ги дадоха, близо 2 месеца безплатно за 50 лири.
Та, може да не е отстъпка а ваучер, с условие напр. похарчи поне 50 лв, полвай 10 лв кредит. Или подобно.
Още:
Ако верно хората пълнят количка за да видят цената на доставка и начина на плащане, тогава може да се направи следното: при натискане на завърши да изкача поп-ъп с написана цена за доставка и избор на начин на плащане и само едно поле за мейл. След бутона продължи да ги пита искат ли логване или без.
Абе отстъпки?! Твърде много е свикнал да бъде глезен потребителя. Не ме разбирайте погрешно - аз съм за качествено обслужване, отношение и промоции, но има граници, които не бива да бъдат прекрачвани. Онзи ден една дама ми държа тон за какъв се мисля, че за 1 камера не и давам отстъпка, ква е тая цена (55лв) и що монтажа е с добавен транспорт!? Ми щото съм в Пловдив, а тя в София - те за тва те! Това пък доведе до питането: Бе вие акъл имате ли? Хората врата монтират с первазите (наблегна на това) за 25лв...Та ми се наложи да и обясня разлики между монтаж камери и дърводелец, както и че от 5-6 години за по-малко от 100 врати няма кой да и даде такава цена, освен бай Гошо дето си уплътнява дните от пенсията като кове в гаража...
Нож с две остриета е раздаването на отстъпки с повод и без повод. После си чукаме главите що ни изпъват нервите с неразумни искания.
Не отстъпка, но на мен ми се случи следното.
Тръгвам да поръчва домашен интернет от върджин (ЮК) за 360 лири на година. Стигам до последна стъпка - написал съм адрес, телефон, мейл. Обаче виждам, че най-рано могат да дойдат да ме свържат след 4 дни.
Решавам да ида до ифиса им, на 10 мин и да си взема модема и да се свържа сам. Зарязах количката на сайта отворена. ОК. След 1 час получавам мейл с ваучер за 50 лири, ако си завърша процеса. Е, обадих се и ми ги дадоха, близо 2 месеца безплатно за 50 лири.
Та, може да не е отстъпка а ваучер, с условие напр. похарчи поне 50 лв, полвай 10 лв кредит. Или подобно.
Още:
Ако верно хората пълнят количка за да видят цената на доставка и начина на плащане, тогава може да се направи следното: при натискане на завърши да изкача поп-ъп с написана цена за доставка и избор на начин на плащане и само едно поле за мейл. След бутона продължи да ги пита искат ли логване или без.
Последно редактирано: