Подходящ лаптоп за работа до 800 лв

И между другото, Дафа Веб, не, в България хората "не си правявт рядко тунинг." Преди да почине Келеша във Варна правеше на всички автомобилите, всички суперколи във Варна и дори от София са минали през ръцете му. Във Варна специално има супер напомпани мощни машини, и аз не ти говоря по 200 к.с. дизели, ами над 600 к.с. Ходил съм на Лукойла до магистралата често, има силни коли и то много пипани. M3, M5, RS6, Corvette, и др.

Да не говорим пък за София. И тези професионалисти, в тунинг центровете от София, всички, които печелят толкова години драг ралитата - не се изказват като теб. Най-бързата кола в БГ за доста години беше Nissan R35 GT-R, а в момента мисля, че е VW Сироко на Хеед Ауто и е пак с двигател на R35 GT-R. Забележи, не ползват двигател на Хонда или на BMW 3-та серия, ами ползват мотор на суперкар. На практика R35 е в категорията суперкар. И цената му е като на Porsche 911! Около и над 100 хиляди лева започват да вървят цените за GT-R.

И пак GT-R не може да бие мотор на Ferrari. Просто никой почти не ползва такива двигатели в България, понеже струват майка си и баща си. Но на Запад ползват такива двигатели, модват ги, и ги правят по 1500, дори 2000 к.с., както и такива на Lamborghini, по 10-12 цилиндъра.

Когато ти изкараш толкова к.с. от ширпотреб втората ти употреба Субару или Пежо, ела и ми се обади. Ferrari 458 Italia сток ги прави 0-200 км/ч за 9 секунди, толкова колкото твоя корубник прави само 0-100.

Ето ти 1500 к.с. Viper


Ето и 2300 к.с.

 
Последно редактирано:
В смисъл, как се очаква да взема на сериозно човек с подобен правопис. Ти не си невеж към останалите. Ти си невеж към себе си. Ако това всичко беше майтап и тролене, щях да го приема, евентуално. Ама ти сериозно ми сравняваш квартален чичак - със супер производител, който има ресурс за милиарди и е рекордьор във Formula 1.

Целият ти пост е едно меме, затова няма да отговарям изобщо и да ти се обяснявам повече. Поствам това по-долу хората да ти се смеят, всъщност. Да твърдиш, че някакъв селяк е по-интелигентен от голяма група от хора, които движат компания за милиарди и да ми дадеш като доводи, че "имал клиенти" - е все едно да ми кажеш да отида на война с cotton candy в ръка вместо с AR-15.

Гледам, че тук предлагаш услуги, уеб дизайн или все тая. Ако някой "евентуален клиент" ти прочете постовете за Ferrari - от теб не би си купил и развалена баничка за 80 стотинки.

[/QUOTE
ТОВА НЕ ОЗНАЧАВА КАЧЕСТВО! БЕЗ ЗНАЧЕНИЕ КОЛКО Е ГОЛЯМА ИНДУСТРИЯТА! КАЧЕСТВО НА ВСИЧКО НАМАЛЯ И ТОЛКОВА, ФАКТ! СТАРОТО НЕ СЛУЧАЙНО ВИНАГИ Е ХВАЛЕНО, ЗАЩОТО Е ДОБРО! Дреме ми че са направили една кола за формула едно рекордьор, а питаш ли какви са им разходите ?! Защото ако искаш и с познати състезатели ще ти дам ( аз съм автомобилист и се старая да съм информиран по тези теми ), те ще ти кажат как седят нещата и кой повече ремонти прави от другия и защо...А да не говорим, на какви суми им възлизат. Сравни старите формула 1 от 80-те и 90-те по качество с новите.... Не можеш, защото не знаеш и не разбираш. Бързото не означава, качествено..... Млад си и си зелен, много зелен! Колкото до моите клиенти, имам си достатъчно! И продължават да идват нови! Спри да пишеш врели не кипели и лягай да спиш, че има още доста да ровиш в живота докато се събудиш.Аз познавам много хора с по-мощни от марковите коли със много по-евтини автомобили.... П.П. Я МИ КАЖИ VW Сироко ФЕРАРИ ЛИ Е!
Аа и друго поразрови се има един VW Golf 2 Sinchro срещу е такива и ферари и после ми говори. М-ките къде ги изброи да не би да струват колктоо ферари ?!

Мога много да говоря по тази тема за автомобили правени не само от дедото де викаш- и визирам, но и от други тунинг центрове, просто много. Последно скоро един си направи за 36 000 (по-евтино от ферари и порше ) един сбирщайн, даже купето го е правил сам с двигател на BMW не помня какъв беше, видях осмак отдалеч, каза ми само че е около 700 к.с. Спирам че само се нервя за глупости. Лека, пиши си самичък.
 
Последно редактирано:
Дреме ми че са направили една кола за формула едно рекордьор, а питаш ли какви са им разходите ?!
Не е само една колата рекордьор. Държат рекорди още от 60-те.

Колкото до печалбата и колко им са загубите, напиши в Google - Ferrari revenue per year. И също имай в предвид, че много от печалбата си укриват и реално не се посочва цялата сума - като тук с осигуровките на работа и със занижените данъчни оценки!
 
Аз познавам много хора с по-мощни от марковите коли със много по-евтини автомобили.... П.П. Я МИ КАЖИ VW Сироко ФЕРАРИ ЛИ Е БЕ?!
Сироко е тенекията, нищо повече, а мотора е GT-R. Ти явно си сляп и не си видял какво написах. И евтиния шит, който така прехвалваш, няма как да бие Ferrari.

На писта ако го пуснеш това, ще даде много смешни времена. Виж на топ пистите по света какви коли държат най-бързите времена. Всичко се държи от Ferrari, Lamborghini, McLaren и Koenigsegg.

Скоростните им кутии превключват с някакви милисекунди, хиляди пъти по-бързо от човешка ръка и скоростен лост. Секвенциалните кутии са вид компромис между двете, затова и се ползват във всички ралита и Formula 1.

Колкото до новите М-ки - те са по над 100 хиляди, затова ги слагам в същата група, и също така понеже са с 8-цилиндрови мотори, които имат ресурс да се ъпгрейдват.

Също, когато плащаш за Ferrari, не плащаш само за мотор, ами и за цялата конструкция - че е измислена от някой много по-умен от теб, Дафа Веб. Конструкция, която е тествана в условия, до които твоя деде никога няма да се докосне.
 
И какво ни доказа с това, че си талибан ли? Първо, в тоя клип няма никаква информация за сетъпа нито на една кола. Жълтото 355 в началото изглежда stock, a другото си личи, че не е. Дай направено Ferrari срещу Хонда или друг шит.

И второ, сам показваш какъв си циганор, точно като мангалите, които модват E36 и отиват да свалят селски мъстии по селата.

И трето, покажи условия на писта, карани двете коли от професионални пилоти. Сравни ги в еднакви условия, не коли карани от деца на по 19 или аматьори.

Умник.
 

The Q80 Camaro smashes the WORLD RECORD ET and MPH during the Street Car Super Nationals event at Gateway Motorsports Park in St. Louis August 2014. The car is driven by Turky Al Zafiri and is powered by a Twin Turbo Pro Line Racing Engine with tuning by Jose Gonzales and Turbo legend Steve Petty. It was an epic weekend with the World Record going back and forth between Q80 and Frankie Taylor but in the end the Q80 Team leaves with the record with a 5.46@272 to Taylor's 5.47@263 in the quickest and fastest side by side pass in Doorslammer History!

Q80’s new Camaro ripped off the first 3.6-second eighth-mile pass ever by a turbocharged doorslammer at the Bradenton Motorsports Park in Florida, clocking a 3.684 at 206.42 MPH, which as coupled with a very stout .956 short time and a 2.502 to the 330-foot clocks.

The Q80 Camaro was built by Jerry Bickel Racing Cars and is powered by one of the Proline’s beastly 481X powerplants with a pair of Precision turbos, and after testing, is scheduled to be sent off to Qatar for the winter racing season, where Petty and company have every intention of putting it into the 3.50’s.

Ето го мотора:

5000+ конски сили, с цена от $75 хиляди долара.
https://www.prolineracing.net/blogs/classifieds/procharged-572ci-plr-481x-stage-iv-engine-for-sale

Ако не се лъжа е около 10 литра HEMI V8. Всъщност е хибрид между HEMI и CHEVY архитектура. Но няма проблем, можеш да продължаваш да постваш Голфчета.


 
Ми те ти я дават, пък ти ако щеш я ползвай :)
Майстор тричко...

Това е игра - схема - балон. Е зависи от доста неща.... но това което знам е, че доста вече се произвеждат продукти, които обезмислят съществуването на гаранцията.... или на извънгаранционен серви заради скъпи части.

Тоест като си купите кафемашина за 300 лв и една част в нея струва 90 лв., сте си купили резервни части, които издържат определено работно време.

Съответно не трябва да ви интересува колко е срока на гаранцията - а колко е живота на резервните части и цената им след това. Един продукт и неговите части вече са така направени, че живота им да е над срока на гаранцията и тя е винаги по-къса от живота на частите /нарочно/.

Лошо няма. Съответно когато себестойността на резервните части надмине 30-50% от пазарната цена в Техномаркет - гаранцията губи сила и просто като се прецака си купувате НОВ - поради техническите специфики описани от мен.

Това съм го забелязал в целият бизнес и всички марки. Съответно може да проверите и сами колко пари са резервните части и колко струват онези, които могат да се сменяват в сервиза /ако го има/.

Може да проверите колко % от даден бизнес има инвестиции в сервизи по цял свят и колко % от даден бизнес има ЗАВОД и още куп неща в нишата на бизнесите с бяла техника.

Тоест в ден днешен бизнеса в гаранционни условия и извън тях е 70% от целият бизнес. И ако ние не оценим това - ще си тровим нервите с КЗП и т н..... а да не намеквам като видите гаранция, която още не сте прочели - а сте купили продукта и от 100 точки ви покрива само 12 - тъй като живеете на село.

Тоест отпада:

1. Извозване за сметка на сервиза - защото сте извън София :) и т н....

Моите наблюдения са, че това си е чиста схема - както при всеки договор подписан от вас и ако не четете дребните букви ..................................... ЛОШО.
 

Горе