Къде могат да се видят артикулите+цените
Ако клиента се възползва от правото си да върне стоката в 7 дневен срок, процеса как е ?
Няколко важни въпроса:
1. Ако клиента не плати, какво се случва?
2. Както по-горе се писа, ако реши да върне стоката в 7 дневен срок какво се случва?
1. Защитата от некоректни купувачи и отговорността се носи от магазина. Вие като собственик на магазин имате отговорността за следенето и навременните проверките за предотвратяване на подобни случаи.
2. 7 дневния срок важи за потребителски обекти. Към момента сме вързани с дистрибутори и като такива за момента нямаме опция за обратно изкупуване.
Ако може и на мене един каталог .
Първа точка - ок. Втора точка - не може да избягате от това. Не е "обратно изкупуване", а връщане на продукт в законоустановен срок. Иначе първата костилка, ще ни събере заедно в КЗП.