Blinky
Owner
За всяка онлайн търговия, използваща тези два пеймънт гетауея. За пейпал няма проблем, там обясних защо. За Страйп и Пейсера имало, защото правели обработки на карти, което не е директно връзване (като Борика например) с бг банковия акаунт, което дори и с уидраули било недостатъчно, за което се иска да минава с касов апарат, за да се отчете правилно в НАП. Така ми го обясниха, хората са счетоводна фирма и обслужват не само бг клиенти.Конкретно за онлайн магазин ли става дума, че и на мен ми стана интересно? При мен касов апарат изобщо няма, а плащанията са основно ПейПал и Страйп. Дотук не е имало никога проблем с проверките от НАП.
Добре, ако е така, но на мен ми го разшифроваха по друг начин, който реално е бил дискутиран с НАП също. Реално имаш фактура, тя се нарежда по банка, до тук добре. Но имаш фактура, която се нарежда през чужда пеймънт платформа, като там, за да имаш съвпадение с банк стеймънта (както го наричан счетоводителите - банката), няма голям мач, такси от уиндраула, превалутиране, тамошния репорт не е достатъчен. За едно ще се съглася, така е направено, че хем не става, хем никой не може да ти го обясни и да се обоснове логично и хем се глобява на база лични схващания на някакви директиви.в общи линии ще ви кажа къде е разковничето.... Царя дава , пъдаря не дава! Служителите на НАП се оказва, че са мега необразовани за всяко едно ново нещо като разпоредба или си я тълкуват по свой собствен начин. Досега не е имало случай да пускам касов бон на услуга или стока продадена през интернет! Всичко се базира на разпечатки от банковите акаунти и разплащателни системи! Какво по голямо доказателство от това на официалната разпечатка от банковото движение?
Нека наистина някой да сподели като тръгнат да се заяждат как им отбивате номера с глупостите.