Проблеми с е-магазин

martyyy

Member
Здравейте , имам онлайн магазин , може ли да попитам какво не е наред с него , че от така добри и таргетирани посещения няма нито една продажба от доста време насам ?

http://home-elegance.org/

Благодаря предварително .
 
От: Проблеми с е-магазин

Ако имаш таргетиран трафик, то веднага ти казвам - Август. Такава калпава конверсия, само сега има. А както ти гледам продуктите, сериозна покупка си е. Не е като да продаваш гащи.
 
- Как е трафика (като бройка)?
- Каква конверсия имат обикновено продуктите?
- Къде губиш (коя страница е последната, до която стига) потребителя?
- Как се позиционираш спря конкурентите си?
- Какво имаш като специално предложение за продажба?

Върху това може да се замислиш по-обстойно. Само сезонно ли е? Или е тенденция от известно време?

Мога да дам малко напътствия относно малки, но значителни неща, които ми направиха впечатление при посещението на сайта ти.

- изглежда ми малко изместен целя магазин, менюто на пада много правилно върху бодито на сайта, но явно е от дизайна и структурата;
- текстовете са много големи, но и това може да е от дизайна и концепцията на сайта;
- недобре пренесен мейл - това дразни;
- пооправи логото на Еконт;
- валутата "лева" трудно се вижда, само $ контрастира силно;
- превода на ЕН версията не е пълен на целия сайт;
- гледай да пращаш потребителите си на соц. профилите с нов таб, стоенето на сайта им е от значени, нищо, че са взаимно свързани;
- сложи си един копирайт, може да изглежда незначително, но на някои им прави впечатление;
- хубаво е от блога да може пак да се върнеш на магазина, лесно;
- защо нямаш продуктови описания? това много лошо играе за конверсията;
- защо не интерликваш - "сходни продукти" или "хората, които купуват това, купуват и това"?;

Наблегни на тези неща и сори, че давам акъл. Просто искам да помогна и аз тук. Но как е възможно да купиш нещо за 1000 лева (видях такъв продукт) и да нямаш едно изречение за него. Продажба на този продукт ще е меко казано късмет. Освен ако идеята не е да звънне потребителя или да се свърже с теб по друг начин, но и тогава можеше да има - информация за продукта на тел: ххххх-ххххх.

Успехи и много продажби. ;)
 
От: Проблеми с е-магазин

Благодаря ти много , да това с описанието е един от основните проблеми , но доставчиците с които работя също нямат описание на продуктите , нито са ми на склад да мога да напиша нещо.
 
Re: От: Проблеми с е-магазин

Благодаря ти много , да това с описанието е един от основните проблеми , но доставчиците с които работя също нямат описание на продуктите , нито са ми на склад да мога да напиша нещо.
Събери каталози, материали и всичко. Даже поразрови се из нета. А защо не, отиди и виж какво представлява и бъди първият с добри описания за тези продукти. Мисля, че си в по-добро положение, отколкото ако имаше към 100 магазина продаващи едни и същи продукти и всеки преразказал от другия. Това вече е ситуация за оплакване. :)

Кажи да ти пратят нещо, а обикновено са едно красиви локуми от рода на:

".....Този офис шкаф е идеален за помещения със светли стени и разчупени орнаменти по тавана......Неговите качествени материали и интересен дизайн го нареждат на едно от челните места в офис обзавеждането...."

Ей такива. Естествено не спестяваш и важната информация - цветове, размери, материали, от които е изграден продукта, сертификати и всичко, което е типично за него. Но селс текстовете ще повишат много продажбите ти. Замисли се върху това, наистина.

Ако има нещо да помагаме, казвай. Тук има доста добри копирайтъри. :)
 
От: Проблеми с е-магазин

Благодаря ти Блинки за помощта.
Да знам, че има много добри , но е най-добре складовете да ми предоставят описание .
Дано да е само в това проблема и не съм объркал с надценките на продуктите .
 
Проблеми с е-магазин за мебели и обзавеждане

Благодаря ти Блинки за помощта.
Да знам, че има много добри , но е най-добре складовете да ми предоставят описание .
Дано да е само в това проблема и не съм объркал с надценките на продуктите .

Моля, моля. С каквото можем ще помогнем.

Да, добре е да имат, защото е задължително да представиш информация отговаряща на реалността. Този момент, никога не трябва да се пренебрегва, даже това е основата на продуктовите описания.

Анализирай част от конкуренцията си и виж дали и това не е причина. Премахни всички потенциални причини, които биха повлияли на продажбите. Ако това се случи, ще имаш значителен успех. А за описанията искам също да кажа, че те ще ти донесат и SEs трафик. забравих да го спомена още в началото. Но знам и, че си пиша с човек, на който е излишно да му го казвам.

До къде и какво може да се добереш. Партньорите ти (тези, на които продаваш) няма ли да съдействат с каквото могат. Вярвам, че поне на каталог го имат. Да правят едно принт издание. Все се намира такова. Ако нямат, ръчни и ги и ти, срамота е. :)
 
Re: От: Проблеми с е-магазин

Да наистина е срамота , нито мебелите нито лампите имат дори и по техните сайтове и каталози .

Но на тях не им е нужно имат си реални магазини , затова и нямат .
Срамота е. По сайтовете им няма продуктови описания. Тук вече и аз се видях в чудо....и как така не им е нужен каталог или най-малкото от къде клиента ще може да разгледа наличност, без да обикаля 2 часа из магазините им. Да не говорим, ако трябва да обзаведат хотел, офис сграда, как успяват да продадат продуктите си без да представят информация за тях?

В такъв случай не знам как може да ти помогнат, като и те нещо не са ОК с маркетинг материалите си. Поне снимки имат. А реално как може да измъкнеш нещо, което да е в помощ на сайта ти. Защото на магазините им е лесно (макар, че хората там не знам как го продават, без да са прочели нещо за него) - отива клиента, оглежда подробно, пита, пробва и взима, евентуално. В онлайн магазина за мебели и обзавеждане, там е по сложно да се приложат тези неща и следователно и по-трудно да се продаде. Разгледай конкуренцията си и виж каква е тенденцията, но вярвам, че ще имаш нужда от такова нещо като продуктово описание.

Наскоро гледах един магазин за скъпоценни и необработени камъни, който също нямаше описания на продуктите - имаше точно 3 елемента - заглавие, цена и снимка. Нали, образно казано. Имаше и други елементи, но не се отнасяха много пряко към продукта. Това ми направи много лошо впечатление и вероятно и на неговите потребители ще го прави. Тук положението беше зле, защото даже нямаше и размери на самия камък.
 
От: Проблеми с е-магазин

You must spread some Reputation around before giving it to Blinky again.

Подкрепям! Всичко казано до тук е напълно вярно.
 
От: Проблеми с е-магазин

Виждам, че вече Blinky ти е дал едни от основните съвети, но нека и аз да кажа какво впечатление ми направи, когато посетих сайта ти. Абстрахирах се от факта, че искаш мнението ни тук и просто се настроих да си купя я някой полилей, я някоя спалня... Оглеждах се в ляво ( може би защото в повечето e-magazini там са самите категории) за секция с продуктите, които предлагате, но пък там беше "КОНТАКТИ", което според мен е излишно ( все пак вече го има в меню лентата). Защо не се опиташ да подредиш директно категориите там, а не както са сега МАГАЗИН -> Осветление/спалня/кухня... Друго, което ми направи впечатление - влизам в сайта и виждам меню с огромен шрифт.. Защо не тестваш с по-малък.. Мисля, че би били по-приятно на вид, а и за самите посетители/потенциални клиенти. Болднатото с черно, което Блинки ти е написал е най-важното според мен. Няма как да купя онлайн една спалня или полилей ако само я гледам на снимка.. Тествал съм това на мой сайт, на които нямаше никакви ревюта и конверсията ми беше около 1 : 100 първоначално. Реших да публикувам около 10 ревюта за 2-3 продукта и за моя изненада конверсията ми се подобри 1 : 40-50... Изводите ги оставм на теб:)

Дано да сме ти били полезни

Поздрави
 
От: Проблеми с е-магазин

Сложи и някакви отстъпки. Хората очакват като купуват онлайн да са на далавера. Например тази лампа ме кефи "Детска лампа Luxel MSC 7069-5", но не бих дал 100 лв. за нея. Виж ако напишеш че само тази седмица е намалена от 250 на 100, може и да се замисля :) И ако питаш мен, настрой чата да не се показва когато си офлайн. Някакси дразни ако в работно време няма никой на линия.
 
Едно рещче от мен. Да, сложи малко завишена цена и я задраскай (ако системата го поддържа като опция) и сложи това, на което реално продаваш. Направи го на най-кликаните продукти. Това е малък трик, който сработва. Виж тук как е:

gopetclub.com/dog-cages/dog-crates/gpc-ab18.html

Изглежда доста апетитно, търговеца ти спестява някакви пари. Това е доста примамливо, нали? :)
 

Горе