- Как е трафика (като бройка)?
- Каква конверсия имат обикновено продуктите?
- Къде губиш (коя страница е последната, до която стига) потребителя?
- Как се позиционираш спря конкурентите си?
- Какво имаш като специално предложение за продажба?
Върху това може да се замислиш по-обстойно. Само сезонно ли е? Или е тенденция от известно време?
Мога да дам малко напътствия относно малки, но значителни неща, които ми направиха впечатление при посещението на сайта ти.
- изглежда ми малко изместен целя магазин, менюто на пада много правилно върху бодито на сайта, но явно е от дизайна и структурата;
- текстовете са много големи, но и това може да е от дизайна и концепцията на сайта;
- недобре пренесен мейл - това дразни;
- пооправи логото на Еконт;
- валутата "лева" трудно се вижда, само $ контрастира силно;
- превода на ЕН версията не е пълен на целия сайт;
- гледай да пращаш потребителите си на соц. профилите с нов таб, стоенето на сайта им е от значени, нищо, че са взаимно свързани;
- сложи си един копирайт, може да изглежда незначително, но на някои им прави впечатление;
- хубаво е от блога да може пак да се върнеш на магазина, лесно;
- защо нямаш продуктови описания? това много лошо играе за конверсията;
- защо не интерликваш - "сходни продукти" или "хората, които купуват това, купуват и това"?;
Наблегни на тези неща и сори, че давам акъл. Просто искам да помогна и аз тук. Но как е възможно да купиш нещо за 1000 лева (видях такъв продукт) и да нямаш едно изречение за него. Продажба на този продукт ще е меко казано късмет. Освен ако идеята не е да звънне потребителя или да се свърже с теб по друг начин, но и тогава можеше да има - информация за продукта на тел: ххххх-ххххх.
Успехи и много продажби.