Проблем с договор на Виваком

От: Проблем с договор на Виваком

@Крумов, те фирмите за събиране на вземания Котел са го отписали и затуй си ного ербап
 
От: Проблем с договор на Виваком

@Крумов, те фирмите за събиране на вземания Котел са го отписали и затуй си ного ербап

Ако знаеш законите фирмите за събиране на вземания може само да мигат на парцали пред вас. Можеш хем да си ги биеш, хем да си ги съдиш. Но ако те кефи да им клякаш и да плащаш никой не може да ти помогне.
 
От: Проблем с договор на Виваком

Хммм, дали? Да,ама не.
Като му връчат заповед за изпълнение, която много вероятно ще метне в боклука (както не един е правил) и изведнъж "изненадващо" му се появи покана за доброволно изпълнение от ЧСИ/ДСИ...дали ще си спомни за тези "мъдри"съвети?


Баш си е да. До сега пари не знам да са взели от някого решил да не им плаща. Не казвам, че няма и такива разбира се. Но познавам десетки хора с неплатни сметки и при 3те опреатора без никакви проблеми с това, още по-малко някой да им е връчвал каквото и да е.

Ти явно не си в тази реалност. Не говори наизуст, защото определено си личи, че така говориш.
Ако човек не е съгласен с нещо - възразява и си търси правата, а не да се крие и просто да не плаща.
 
От: Проблем с договор на Виваком

Задълженията мисля, че трябва да надвишават една минимална заплата, което е около 300 и няколко лева, за да те съдят. Иначе те дават на някакви фирми за събиране на задължения и започват да те тормозят по телефона, реално тези фирми едва ли ще ти пратят биячи за толкова малки суми, но дооста дълго време ще ти звънят от всевъзможни номера да има връщаш парите. Аз подписах на скоро договор с Виваком за 1 година и условието да го прекратя е просто да платя таксата си за 3 месеца, като неустойка.

Иначе и аз съм палил с няколко такси интернет доставчик, които не искаше да ми прехвърля нета на друг адрес, а имах договор за още 5-6 месеца и отидох до офиса им върнах им бумагите и им казах, че няма да плащам повече - след това 2 години ми звъняха от въпросните фирми да си търсят задълженията..
 
От: От: Проблем с договор на Виваком

Задълженията мисля, че трябва да надвишават една минимална заплата, което е около 300 и няколко лева, за да те съдят. Иначе те дават на някакви фирми за събиране на задължения и започват да те тормозят по телефона, реално тези фирми едва ли ще ти пратят биячи за толкова малки суми, но дооста дълго време ще ти звънят от всевъзможни номера да има връщаш парите. Аз подписах на скоро договор с Виваком за 1 година и условието да го прекратя е просто да платя таксата си за 3 месеца, като неустойка.

Иначе и аз съм палил с няколко такси интернет доставчик, които не искаше да ми прехвърля нета на друг адрес, а имах договор за още 5-6 месеца и отидох до офиса им върнах им бумагите и им казах, че няма да плащам повече - след това 2 години ми звъняха от въпросните фирми да си търсят задълженията..

Защо не са искали да ти прехвърлят нета на друг адрес?
Аз скоро си смених офиса и понеже там нет вече си има, моят не ми трябва. И реших да го оставя на майка ми да го ползва. Освен, че се опитаха в един офиса да ме метнат, че смяна на адрес, означава автоматично удължаване на договора за 2 години, друг проблем нямаше. Ама, той служителят взе да ми се оправдава, че се бил объркал, че искам да сменям не адрес, а собственост.
Честно казано след подобни неуспешни опити за премятане, Виваком са ми крайно антипатични. Изтече ли този договор, никога повече не искам да чувам за тях.
Защото се опитват доста да лъжат. При мен не мина номерът, но на колко места ще мине..страх ме е да разбера. Принципно, не толерирам такова поведение и не желая да "спонсорирам" дружества, които го лансират.

Иначе, правете разлика между фирма за събиране на вземане и съдебен изпълнител.
 
От: От: От: Проблем с договор на Виваком

Защо не са искали да ти прехвърлят нета на друг адрес?
Аз скоро си смених офиса и понеже там нет вече си има, моят не ми трябва. И реших да го оставя на майка ми да го ползва. Освен, че се опитаха в един офиса да ме метнат, че смяна на адрес, означава автоматично удължаване на договора за 2 години, друг проблем нямаше. Ама, той служителят взе да ми се оправдава, че се бил объркал, че искам да сменям не адрес, а собственост.
Честно казано след подобни неуспешни опити за премятане, Виваком са ми крайно антипатични. Изтече ли този договор, никога повече не искам да чувам за тях.
Защото се опитват доста да лъжат. При мен не мина номерът, но на колко места ще мине..страх ме е да разбера. Принципно, не толерирам такова поведение и не желая да "спонсорирам" дружества, които го лансират.

Иначе, правете разлика между фирма за събиране на вземане и съдебен изпълнител.

Не става въпрос за Виваком, а Blizoo във Варна, казаха ми, че нямали покритие на новият ми адрес, който беше през една улица.. а смяната на адреса си влизаше в договора, като опция. Както и да е минало заминало, просто давам пример, че за малки суми няма да Ви съдят.
 
От: Проблем с договор на Виваком

Напротив и за малки суми могат да съдят.
Дали ще го направят е едно,а че могат - определено могат. А, като минава време и се трупат лихви, сумите постепенно нарастват. Така, че това да не успокоява много.
Вратичката е,ако изскочат да ви тормозят за стари задължения, да реагирате навреме и да се позовете на погасителна давност. Това са периодични плащания и тя е 3 години.
Затова и по-горе казах - не бездействието е решение, а реакцията навреме.
 
От: Проблем с договор на Виваком

Могат да те търсят и за 3 лв. Фирмите изчакват да се съберат няколко длъжника - десетки, стотици или хиляди, с малки задължения, окрупяват ги и ги продават на фирми за взимане на задълженията или ги дават директно на ЧСИ.

Не препоръчвам на никой да спре да плаща и да се надява, че няма да го потърсят.
 
Ама и от многознайковци като тебе няма свършване. Говориш за ниска култура без дори не подозираш, че това само по себе си е проява на ниска култура. Ей, ако знаеш колко такива отворковци ги има по форумите, дано не се мислиш за уникален със свойството си да се представяш като нещо повече като омаломажаваш другите.

Човека е написал темата супер културно, задал си е въпроса и очаква отговор в този стил. Вместо това се появява някакъв хубавец да му съобщи, че имал ниска култура, заслужавал това, заслужавал онова. А всички институции дето се възползват от наивността на хората са супер герои.

То и аз съм голям човеколюбец и съм на мнение, че всеки задължително трябва да си сърба попарата дето си е надробил. А хората всеки ден правят всевъзможни глупости и това няма да свърши. И въпреки това е по-добре да се отнасяме към това с разбиране и с не толкова ниска култура. Хубаво е и да си спазваме обещанията - ако си казал че няма да пишеш в една тема повече - спираш да пишеш и толкова.

Аз съм си имал работа с хора от сивия сектор и съм получавал евтина Нокия с анонимна предплатена карта за да си говоря с тях. Тогава нормалните телефони още си бяха с физическа клавиатура и дълго издържаща батерия.

Ти ебаваш ли се или четеш през редове, а четеш ли изобщо? Кой изобщо говори за културата на дамата и на майка й? Аз говоря за БИЗНЕС културата им, която явно липсва. За теб не знам, но вуйчо ми едно време ми каза следното - никога няма да подписваш каквото и да е било, без да знаеш какво е. И до ден днешен спазвам този съвет и проблем не съм имал. Странно защо, работя със същите фирми от които вие се оплаквате. И не, не се имам за нещо повече или уникален, имам се за нормално запознат човек с изградени навици и компетентност за да си зашия гащите и да не ми го сложат. А за нещата от предната страница - хващай си багажа, бягай в щатите при Амишите и ще се лишиш от договори, сметки и каквото там друго не ти е изгодно.

И да, въпросният хубавец на няколко пъти обясни, че сами са си го нашили и ще си сърбат супата, защото не са прочели какво са подписали - ниска бизнес култура. Когато разполагаш с пари, мислиш как и по какъв начин да ги инвестираш или оползотвориш, съответно мислиш и как да не си го сложиш (т.е. да не си на загуба). Капиш?

И да, щях да спра да пиша в темата, ако не бяха нападките ти към моята скромна личност. Благодаря ти за приятните епитети, част от тях наистина ги приемам като комплименти ;)

RealMoney, когато отиваш да хапваш в добре известен ресторант, да кажем Happy, искаш ли подробна информация за произхода на храната, дали е одобрена от разни институции, сертификати и т.н.?

Когато отиваш да хапваш, карат ли те да се подпишеш под някоя бележка? Ако да, а не я прочетеш, кой ще ти е крив, ако се окаже, че ще получаваш същите манджи в продължение на 2 години в дома ти? :)

Това, че не си четете договорите е ваш проблем. И аз един път плащах 2 години за услуга, която не използвах, защото реших да подпиша един път без да чета, че имало оскъпяване. Но сам съм си виновен. Продавачите са там, за да продават, в случая да подписват хората нови договори. Стига вече да се изживяваме като жертви.

Ето ти и помощта - можеш да закриеш договора си, като платиш 3 или 6 такси на куп. Проверено е! Договор за 2 години го прекратих на 3-тия месец, но платих или 3 или 6 такси неустойка и нищо повече.

Разгеле! Едно мнение като свят!
 
От: Re: Проблем с договор на Виваком

Ти ебаваш ли се или четеш през редове, а четеш ли изобщо? Кой изобщо говори за културата на дамата и на майка й? Аз говоря за БИЗНЕС културата им, която явно липсва. За теб не знам, но вуйчо ми едно време ми каза следното - никога няма да подписваш каквото и да е било, без да знаеш какво е. И до ден днешен спазвам този съвет и проблем не съм имал. Странно защо, работя със същите фирми от които вие се оплаквате. ...
Странно защо - озовахме се с договор, без да е подписвано каквото и да е. Мисля, че пазя документи, мога да кача ако не вярваш. Монополите се държат категорично криминално, а държавата ги оставя да си разиграват коня. И не са само мобилните.
 
От: Проблем с договор на Виваком

И аз винаги съм казвал, четете преди да подписвате и не съжелявам хората, които се набутват по тоя начин, било то с кредити, мобилни услуги или каквото и да е. Обаче ако това, което казва автора на темата е вярно, вече става въпрос за умишлена измама. Казват ти, че ти дават документ за прекратяване на услуга, подписваш и накрая се оказва, че не си прекратил нищо ами са те обули с двугодишен договор. Няма такава наглост!
 
От: Re: Проблем с договор на Виваком

Когато отиваш да хапваш, карат ли те да се подпишеш под някоя бележка? Ако да, а не я прочетеш, кой ще ти е крив, ако се окаже, че ще получаваш същите манджи в продължение на 2 години в дома ти? :)

Когато отиваш да хапваш, ти разчиташ че ще няма да стигнеш до болницата заради развалена храна. Когато си в реномиран ресторант ти вярваш в това, щото те не биха си позволили такива неща с клиентите. Виваком е един от трите "реномирани" оператори и нормалните хора отиват там за да си поръчат блюдо от тяхното меню с оферти, а не за да правят бизнес с тях.
 
От: Re: Проблем с договор на Виваком

. Виваком е един от трите "реномирани" оператори и нормалните хора отиват там за да си поръчат блюдо от тяхното меню с оферти, а не за да правят бизнес с тях.

Напълно грешна асоциация... перифразирай в трите "единствени" оператори. Само ресторанта ли има в София, например? :) Това е проблемът - когато има малко конкуренция в дадена област и тесен избор се на продукти и услуги се получават подобни неща.
 
От: Проблем с договор на Виваком

Всъщност, темата прекрасно показва защо сме на последните места по потребителска култура и твърдо държим дъното по развитие на малкия бизнес. Договорите били морално остарели отношения и ненужни хартийки, пича го излъгали с нов договор.
А сега да погледнем от другата страна - потребителят има ЕДНО мнение, без никой да го познава, а срещу неговата дума има договор с подпис. И изведнъж лековерните всичкоразбиращи експерти се вързаха на потребителя като шарани на кука. И защо точно той да е прав?
Отношението към договорите показва и тотално неразбиране как работи един бизнес. Днес служителят е един - той се е договорил нещо с клиента. Ако го няма в договор, утре тоя служител го няма, болен, умрял, напуснал. И клиентът, както в случая отива при шефката - тя отваря и вижда - нов, двугодишен договор. И трябва да повярва на клиента защото...?


ПП Тук се засяга и една друга тема - спирам да плащам и готово... ЧСИтата стават все по-гладни. Има и друго, пича с това мнение дано не живее из варненско, щото там местната фирма първо бие, после ебе, накрая пита има ли проблем с плащането, и то не винаги.
 
От: Проблем с договор на Виваком

Потребителската ми култура за едно е отлична, за друго е катастрофална. За едни неща плащам с кеф, но други ме дразнят толкова че 2 стотинки ги виждам като 2 стотачки. Не виждам защо трябва да се кефя на един договори, на които целта им е да ограничават свободата ми. Първо ти се молят да им станеш клиент, после ти слагат белезници. Не виждам кой нормален човек би харесвал такова кретенско отношение.

Аз се отървах от Виваком и съм доволен. Сега съм на Боб и независимо колко минути изговарям (не са много), не ме е яд.
 
Последно редактирано:
От: Проблем с договор на Виваком

Потребителската култура е еднаква навсякъде, но не това е темата.
Как разбра кой е прав в случая?

Колкото до договорите, около 80% от текстовете в договоритв на операторите са изисквания на КРС. Които пък са резултат именно от изисквания на потребителите.
Само не разбрах, как договорът в този случай ограничава нечия свобода?
 
От: Проблем с договор на Виваком

....Има и друго, пича с това мнение дано не живее из варненско, щото там местната фирма първо бие, после ебе, накрая пита има ли проблем с плащането, и то не винаги.
От опит ли го знаеш това или просто си говориш?
 
От: Проблем с договор на Виваком

Ами недей, някой ще вземе да ти повярва. Ти моя сън не го мисли. :)
 

Горе