Проблем с партньорска програма на Mymall.bg

Slavchev

Well-Known Member
Здравейте колеги, искам да попитам някой има ли проблем с афилиейт програмата на mymall.bg. Регистриран съм там от доста време и този месец страшно много се издразних. Какъв е проблема ли?

В админ панела ми стоят на пендинг общо 40 поръчки с доста висока сума (не знам мога ли да я споделям). Та стояха 40 поръчки около 2 дена, после паднаха на 31. Стояха си 31 пак за няколко дена и станаха 19. От тия 19 сега са 11 и стоят на пендинг вече 3 седмици. Вчера пак станаха 19 поръчки, днес пак са 11 и то на доста ниска стойност.

В админ панела няма никакви съобщения къде отидоха другите поръчки, отказани ли са, какво се случва с тях. Просто се изпариха и никакво обяснение. Изпратих 3 имейла на посоченият мейл за връзка и никакъв отговор. Ако собственика на сайта е регистриран тук да ми отговори какво се случва, в противен случай ще има много проблеми.

И като допълнение, имам скрийн шот с въпросните 40 поръчки...някой има ли същият проблем?
 
От: Проблем с партньорска програма на Mymall.bg

Аз също работя с тях и при мен се получава така, но преди време ми обясниха, че имат някакъв проблем със сървъра, но на мен ми се струва, че не е точно така. Тези проблеми започнаха откакто обновиха афилиейт платформата си до последната версия. Всъщност, можеш да следиш одобрените и чакащите поръчки в раздел "комисионни" и да си смяташ какво имаш да взимаш - малко е кофти така, но да се надяваме, че ще оправят бъга иначе са коректни до момента.
 
От: Проблем с партньорска програма на Mymall.bg

Не знам колко са коректни, но вчера отново ме издразниха супер много и ще има вече разправии на по-високо ниво. Малко след като пуснах тази тема, в админ панела най-накрая ми одобриха 5 поръчки, а на пендинг се появиха някакви 22. Хубаво, ама днес тези 5 одобрени поръчки са само 1, а от останалите 22 на пендинг има само 10. Айде някой да ми обясни какво точно се случва, че да не почвам аз черен ПР срещу фирмата.

И дефинирай в какво се изразява коректността им? Трябва да им пиша 2393232974 мейла докато ми отговорят ли? Дори няма посочен телефон за връзка, много серизно няма що, хаххаха
 
От: Проблем с партньорска програма на Mymall.bg

Може някоя поръчка да е била отказана или нещо такова..
иначе със сигурност лъжат - сега дали малко или много е друг въпрос

ето малко телефони

За информация и контакти с Mymall
Телефон: +359 879 203 806
E-mail: [email protected]
Спортни стоки - 0879203806 / 0879203807 и 0879227433 / 0879227434

фирмата дори не е българска
Настоящите "Общи условия" уреждат взаимоотношенията между NET GROUP CORP. (наричан по-долу sports.mymall.bg) от една страна и потребителите на електронни (интернет) страници и услуги, намиращи се на домейн sports.mymall.bg (наричан за краткост сайт). Тези условия обвързват всички потребители, които с маркирането на всеки един обект, линк или бутон, разположени на страниците на sports.mymall.bg (с изключение на линка към настоящите "Общи условия") се съгласяват, изцяло приемат и се задължават да спазват тези "Общи условия".

Net Group CORP. е дружество, регистрирано по закона за Международните Бизнес Компании, със седалище и адрес на управление: Belize City, Marina Towers 2, NT, BZ
 
От: Проблем с партньорска програма на Mymall.bg

Казвам, че са коректни от гледна точка на това, че до момента всичко съм си получил каквото ми дължат и аз също много изкъсо ги следя какво правят с поръчките. Това със тези стойности дето казваш не знам точно от какво е, но ми се струва, че е някакъв бъг в самата система, а не го правят те ръчно. В раздела "комисионни" не се появяват измислени чакащи поръчки, както е в главния панел и аз от там си следя какво се случва.
 
От: Проблем с партньорска програма на Mymall.bg

Не са коректни.Аз имам поръчки които със сигурност знам че са направени и платени, а не бяха отразени изобщо.Писах им на мейла, но никаква реакция.
 
От: Проблем с партньорска програма на Mymall.bg

На мен не ми е толкова до парите (макар, че и те са важни), а до коректното отношение. Не може просто така да изчезват поръчки, без никакво обяснение, да са оставили мейл за връзка и да не отговарят. Заради такива тарикати на дребно, България е в такова положение.
 
От: Проблем с партньорска програма на Mymall.bg

Така, да бутна темата и да се разбере, че Mymall са най-некоректния афилиейт. Според общите им условия, които са в сайта, до 40 дена всичко трябва да е изчистено. Аз имам поръчки, които са от 13-и април и си стоят на "чакащо" незнайно защо. Цяла седмица, всеки ден им звъня на тия мишлета и всеки път ми казват, че ще ми върнат обаждане и нищо. Накрая направих скандал, върнаха ми обаждане, че до края на миналия месец всичко ще е изчистено, но имали голям проблем, който не засягал само мен.

Викам си добре, ще изчакам. Месеца мина, даже и 5 дена от новия. Моите поръчки още са на чакащо, а от кол центъра ми обясниха, че още същата седмица поръчките са взети от клиентите и са платени. Да, ама аз си чакам вече 2 месеца и нищо не се променя. Не знам какъв им е проблема, но със сигурност имам минимум 10 поръчки, които също не са отразени. От 2 месеца съм свалил техния банер и имам 200 импресии, което означава, че хората които са цъкали по моите реклами продължават да влизат в Mymall и най-вероятно поръчват стоки, за които аз не получавам комисионна.

Моя съвет към всички тук е изобщо да не се занимавате с тази фирма. Поредната българска изгъзица за нещо голямо, но е пълна измама. Най-некоректният афилиейт, смятам да почна всеки ден да пускам новини в моя сайт, докато не разберат хората що за стока са тия!
 
От: Проблем с партньорска програма на Mymall.bg

И аз преди време работех с тяхната афилиейт програма , но се отказах, поради същите причини. Сори, нямам нищо лично срещу тях, но всички тези грешки и неточности са направо изнервящи...
 
От: Проблем с партньорска програма на Mymall.bg

То не са грешки, нарочно го правят. С толкова оборот не могат да си позволят поддръжка ли? Само аз за 1 месец съм им направил оборот 2000 лв. и то с не толкова известен сайт. А реклматите в адуордс и другите платформи и сайтове? Трошат пари, а се правят на мишки, това ме дразни и ще ги оправя
 
От: Проблем с партньорска програма на Mymall.bg

След като вече ще станат 90 дена, от както поръчките ми не се обработват, реших да започна медийна кампания срещу Mymall.bg и да не им се връзват хората. Надявам се скоро да фалират. Който иска да прочете това, което съм написал срещу въпросната фирмичка, може да го направи ТУК и дори да го сподели (при желание)
 
От: Проблем с партньорска програма на Mymall.bg

От 10-тина дена съм безкрайно неприятно изненадан от развитието на нещата в Партньорската програма! Имам чуството, че не функционира.От 29.07.2014 до 31.07.2014 нямах нито една продажба ( нещо което не ми се е случвало от както съм регистриран при тях и по точно от10 месеца).Тъй като не можах да се примиря с този факт влезнах през моя партньорски линк и пазарувах само и единствено да се уверя дали работи.Пазарувал съм и друг път през линка си и нямах проблеми.Но за съжаление не и този път!Просто онемях! Тогава използвах и линка на приятел и за мой ужас установих, че и на него не се отчете продажба! Какво се случва? В интерес на истината имам стотици кликове на ден! А продажби не се отчитат през нашите линкове - въпреки, че ГИ ИМА - ЛИЧНО НИЕ СМЕ ПАЗАРУВАЛИ! ЗАЩО?


И още нещо: Бутона AFFILIATE в станицата на sports.mymall.bg вече го няма! Защо???
ГУБИМ ЧАСОВЕ НА ДЕН ЗА ДА РЕКЛАМИРАМЕ! А РЕЗУЛТАТ НЯМА!


Как е при Вас, приятели! От кога Ви е последната комисионна? Ако знаете нещо пишете ми!
 
@Васелев, здравей и добре дошъл при нас. Надявам се, че ще си изкараш добре при нас. Успехи.

Относно тема - дано някой техен представител успее да изясни какво точно се случва и защо има такива нередности. Мисля, че има техен представител тук, но дано намери време и успее да излезе с някакви отговори на вашите въпроси. ;)
 
От: Проблем с партньорска програма на Mymall.bg

От 10-тина дена съм безкрайно неприятно изненадан от развитието на нещата в Партньорската програма! Имам чуството, че не функционира.От 29.07.2014 до 31.07.2014 нямах нито една продажба ( нещо което не ми се е случвало от както съм регистриран при тях и по точно от10 месеца).Тъй като не можах да се примиря с този факт влезнах през моя партньорски линк и пазарувах само и единствено да се уверя дали работи.Пазарувал съм и друг път през линка си и нямах проблеми.Но за съжаление не и този път!Просто онемях! Тогава използвах и линка на приятел и за мой ужас установих, че и на него не се отчете продажба! Какво се случва? В интерес на истината имам стотици кликове на ден! А продажби не се отчитат през нашите линкове - въпреки, че ГИ ИМА - ЛИЧНО НИЕ СМЕ ПАЗАРУВАЛИ! ЗАЩО?


И още нещо: Бутона AFFILIATE в станицата на sports.mymall.bg вече го няма! Защо???
ГУБИМ ЧАСОВЕ НА ДЕН ЗА ДА РЕКЛАМИРАМЕ! А РЕЗУЛТАТ НЯМА!


Как е при Вас, приятели! От кога Ви е последната комисионна? Ако знаете нещо пишете ми!

Имат телефон , с мнението си тук нищо няма да постигнеш. Ще докладвам на Дацко да погледне ...
 
От: Проблем с партньорска програма на Mymall.bg

С телефона нищо няма да постигнеш, нямат телефон за афилиейт програмата, имат телефон за поръчки и проблем с поръчки. Тотоален буламач е тази компания, не знам как търговец, който иска да е лидер на бг пазара не може да си оправи афилиейт програмата, има колеги от форума, които ще я напишат за 500 или 1000 лв, а има и готови продукти, които си работят перфектно.

Именно заради тези проблеми, аз се отказах да работя с тях. Имах поръчки на стойност около 2000 лв, а накрая ми изплатиха 52 лв. комисионна - пълен смях. Видиш ли българска фирма - бягай надалеч!
 
От: Проблем с партньорска програма на Mymall.bg

С телефона нищо няма да постигнеш, нямат телефон за афилиейт програмата, имат телефон за поръчки и проблем с поръчки. Тотоален буламач е тази компания, не знам как търговец, който иска да е лидер на бг пазара не може да си оправи афилиейт програмата, има колеги от форума, които ще я напишат за 500 или 1000 лв, а има и готови продукти, които си работят перфектно.

Именно заради тези проблеми, аз се отказах да работя с тях. Имах поръчки на стойност около 2000 лв, а накрая ми изплатиха 52 лв. комисионна - пълен смях. Видиш ли българска фирма - бягай надалеч!
баси майката махам ги и аз
 
От: Проблем с партньорска програма на Mymall.bg

На Великия Дацко Дацев съм му писал над 20 пъти от различни пощи!Отговор няма.Звънял съм на телефони!Никой не вдига! Писал съм на ел.поща на програмата пак безброй пъти и пак без отговор! Мислите ли че ще допра дотук ако не съм опитал всичко друго....
 
От: Проблем с партньорска програма на Mymall.bg

Значи за български сайт, според мен най-добрата алтернатива на адсенс е изиадс. При правилно разположение на рекламите, от 1000 посещения ще правите средно около 1.50 лв, което не е лошо, а и са коректни. Ползвам ги вече почти година и съм много доволен, съпорта им е точен, плащат навреме и няма никакви ядове с тях. Афилиейт програмите са пълен абсурд, повече никога няма да ползвам каквато и да е...
 

Горе