Райфайзен или ДСК?

lili

Member
Добро утро, скъпи колеги,

Възможно ли ще Ви е да дадете мнение за някоя от двете банки. Изборът ми се свежда до тези двете, тъй като са с по-удължено работно време, и тъй като е нужно да се открие сметка на фирмата в банка, се колебая коя да избера? Ще съм благодарна на някакви препоръки от личния Ви опит.
Благодаря и успешен ден!
 
От: Райфайзен или ДСК?

Бих препоръл ПИБ нищо, че не сте го посочили като възможен избор. Таксите за поддръжка както и електронното им банкиране са ненадминати, особено второто. Във всеки град имат клонове с удължено работно време.
 
От: Райфайзен или ДСК?

Наистина, счетоводителката не ми го е споменала като възможен избор, тъй като търсеше вариант с по-удължено работно време и възможност за електронно банкиране. Благодаря много, Велизар, ще проуча въпроса за таза банка.
 
От: Райфайзен или ДСК?

Бих препоръл ПИБ нищо, че не сте го посочили като възможен избор. Таксите за поддръжка както и електронното им банкиране са ненадминати, особено второто. Във всеки град имат клонове с удължено работно време.
колко е таксата при ПИБ за фирмата сметка на месец?
 
От: Райфайзен или ДСК?

Да, ако споделите за таксата за поддръжка, това ще е много полезна информация!
 
От: Райфайзен или ДСК?

единственото хубаво на дск е че работят до 19.00 и в събота до обяд
 
От: Райфайзен или ДСК?

ДСК мисля, че имат офиси и до 20:00 ч. в София, даже и неделя съм получавал преводи. ЦКБ също са добър избор, но таксите май са им по-дебелички.
 
От: Райфайзен или ДСК?

Аз лично вече не искам и да чуя за Райфайзен.
 
Добро утро, скъпи колеги,

Възможно ли ще Ви е да дадете мнение за някоя от двете банки. Изборът ми се свежда до тези двете, тъй като са с по-удължено работно време, и тъй като е нужно да се открие сметка на фирмата в банка, се колебая коя да избера? Ще съм благодарна на някакви препоръки от личния Ви опит.
Благодаря и успешен ден!

Ще си кажа и аз мнението, защото сега имам към ДСК, а преди това бях към Райфайзен банк. Да, ако гледаш време и удобство - и двете са подходящи. Виж и кои работят в събота и неделя, защото фирмената ни сметка е ЦКБ и работят събота сутринта, което е супер за мен. И без това или спя или правя нещо из нас, винаги може да се планира и едно излизане до банката, за да може да си свърша работата. Знам, че и ПИБ е така.

За впечатления - с Райфазейн се разделих грозно, защото нещо уж безплатно, накрая се оказа, че дължа такси за него. Но се преживява. Просто не съм им следил сайта, може да и моя грешка, но предпочитам да не дълбая. А да, и преди време - много отдавана имаха проблем с PayPal - нещо не им идваше кодовете. ;) Но пък и да ги похваля, бяха една от първите банки, които адекватно можеха да обработят чекове от чужбина. Не знам дали е за впечатление, но другите като съм питал гледаха стреснато. А мен това малко ме плаши. :)

В момента съм на ДСК и съм супер доволен. Единствения минус е, че ме карат да пиша бележки, като правя нареждане от сметка, което е загуба на време и излишни листчета. А да и го имат това с номерчето на входа. Все едно си в КАТ в натоварен ден. Но пък това бледнее пред факта, че работят през уикенда и до късно. ;) Онлайн банкирането не го знам като за фирмена сметка, но за физическите лица е супер удобно. И таксите им не знам за поддръжка на фирмена сметка също.
 
От: Райфайзен или ДСК?

Райфайзен не ми дават справка, че имам спестовен влог, добре, че си го знаех. Закрих всичко и не искам повече да ги чувам. Отделно и тия такси закриване, дето не са символични. Не знам да работят извън работното време на работещите, явно са банка на безработни.

ДСК постоянно си вдигат месечната такса на сметките. Иначе имат отворени офиси в повечето молове на София, и събота и неделя работят също, за мен е важно.

ПИБ ми направиха циганския номер след закрита карта да ми начислят още 20-30 лева, сметката била жива. 3 или 4 пъти ходих, докато се отърва от тях. Грозното е, че не ми казаха, ами съвсем случайно разбрах, че остана една кредитна карта и не ми се разправя да махна и нея. Можеше и колекторска фирма да ми пратят, без да подозирам. И накачулили 20 грамоти, че били избор на клиента и какво ли не в тая посока. В тая лъскавата сграда до Г.М.Димитров чаках едно 45 мин, за да си закрия сметка. *%§%%$€*€§()*§€№@ - туй беше псувня!
 
От: Райфайзен или ДСК?

Ухааа направо ме сърбят ръцете да пиша по темата Райфайзен vs ДСК :lol:
Не знам за вас дали сте се сблъсквали с проблем при онлайн плащане чрез VISA Electron на Райфайзен, но аз съм длъжник с $20 на фейсбук точно поради тази причина. Навъртях рекламка, след което получих съобщение, че плащането чрез тази карта не е стигнало до тях. В няколко други сайта също не ми приемаха плащане през Електрон ала Райфайзен и обяснението на всички служители плюс съпорт по телефона беше, че проблема е във сайтовете :cry:
В крайна сметка си направих VISA Electron ДСК и заспах.

Драмата не е голяма, но ме издразни факта, че не приемат градивната критика от клиент с цел да подобрят качеството на услугите си, а обвиняват другата страна.
 
От: Райфайзен или ДСК?

Нито Райфазен нито ДСК
За удължено работно време бих казал Експресбанк
 
От: Райфайзен или ДСК?

В офиса на Райфайзен, дето ползвам, последната половин година редовно и настоятелно се дънят и ми губят времето.
Може би щото наскоро го напълниха с тъкмо завършили УНСС служителчета.

Работно време до 17:00 часа без събота и неделя не е точно "удължено".

Не бих ги ползвал ако трябва сега да избирам.
 
От: Райфайзен или ДСК?

Това са най-добрите банки в цял свят (научно доказано е)! Ползвайте ги и двете :wink:
 
От: Райфайзен или ДСК?

ДСК имат още един плюс от скоро - банкомат за внасяне в сметка !
 
На ДСК електронното банкиране е супер удобно, особено ако ще ползваш само пасивно - може и без електронен подпис.
 
От: Райфайзен или ДСК?

Благодаря на всички включили се, и аз се спрях на ДСК в крайна сметка и от десет дни и фирмената банкова сметка е факт. Благодаря и хубав ден!
 
Re: От: Райфайзен или ДСК?

Голяма грешка. ДСК обслужването по клоновете е много жалка история.

Да, отвратително е. Бил съм в много клонове, но ДСК водят по кофти обслужване и примитивен начин за работа с клиенти на кише. Да в други отношения са добре, но там са яко зле. ;)
 

Горе