Регистрация на кола като фирмена или лична

От: Регистрация на кола като фирмена или лична

Мога да ти покажа десетки примери за хора, които чаткат от сайтове, но що се отнася до останалото не могат да си намерят и дупката на гъза без някой да им я покаже с пръст.
Да прав си, като си помислих и аз познавам такива чалнати програмисти
 
От: Регистрация на кола като фирмена или лична

e стига де :D
то в БГ щото всеки от всичко разбира , затова сме на тоя хал
 
От: Регистрация на кола като фирмена или лична

ЗДРАВЕЙТЕ, КОГАТО СИ КУПИШ АВТОМОБИЛ И ГО РЕГИСТРИРАШ НА ФИРМАТА СИ , ПЪРВО СИ ИЗПОЛЗВАШ ДДС-ТО , АКО СИ РЕГИСТРИРАН ПО ДДС, СЛЕД ТОВА АМОРТИЗАЦИИТЕ КОИТО СЕ НАЧИСЛЯВАТ НА АВТОМОБИЛЪТ НАМАЛЯВАТ ГОДИШНАТА ТИ ПЕЧАЛБА НА ФИРМАТА, КАКТО И РАЗХОДИТЕ ПО ОБСЛУЖВАНЕ НА АВТОМОБИЛЪТ, КАКТО ДАНЪЦИ, ВИНЕТКИ, ЗАСТРАХОВКИ, СЕРВИЗНО ОБСЛУЖВАНЕ.
 
От: Регистрация на кола като фирмена или лична

Колега, да не ти е счупен "Caps-Lock" бутона?
 
От: Регистрация на кола като фирмена или лична

Извинявам се , ще гледам да се повтаря .
 
От: Регистрация на кола като фирмена или лична

Извинен си, но гледай да не се повтаря. :)

Извинявам се , ще гледам да се повтаря .
 
От: Регистрация на кола като фирмена или лична

В много случай, хората с много пари имат и по няколко фирми. Регистрират си транспортна фирма и купуват не нейно име автомобилите си. След което сключват договори с другите си фирми и отдават колите си под наем, често високо над реалната цена. С тази хватка извличат чисти пари от другите си фирми. Дори да решат да фалират някоя от другите си фирми или каквото и да се случи с тях, изпраните пари са недосегаеми в транспортната фирма.
След като твоя приятел си е купил кола за 100к + вероятно е доста по напред с материала, а при големия и малкия бизнес правилата са различни. А щом си опрял до нас за съвети а нямаш солиден счетоводител който да ти каже как ще станат нещата просто си купи колата на свое име и си свиркай :)
 
гледам , че темата е стара , но да си кажа мнението за нещо което всички пропускате и защо е най добре колата да е регистрирана на фирма! Когато ти направят снимка за превишена скорост с новите триноги камери , акта идва на името на фирмата , а не на частно лице на което дори могат да му отнемат шофьорската книжка. Фирмата си плаща акта без да питат кой е карал автомобила тъй като шофьори много или може да си дал колата под наем. Другото е, че ако те хванат да караш с алкохол не могат да ти конфискуват колата защото е фирмена дори фирмата да е на твое име. Не могат да ти свалят и номерата на колата полицаите!
 
гледам , че темата е стара , но да си кажа мнението за нещо което всички пропускате и защо е най добре колата да е регистрирана на фирма! Когато ти направят снимка за превишена скорост с новите триноги камери , акта идва на името на фирмата , а не на частно лице на което дори могат да му отнемат шофьорската книжка. Фирмата си плаща акта без да питат кой е карал автомобила тъй като шофьори много или може да си дал колата под наем. Другото е, че ако те хванат да караш с алкохол не могат да ти конфискуват колата защото е фирмена дори фирмата да е на твое име. Не могат да ти свалят и номерата на колата полицаите!
Ако всички мислим как да караме с превишена скорост или пили си е страшно да излезем по пътищата, то си е като война!!!
После защо имало убити по пътищата! Защото те са убити от пияни шофьори или каращи с несъобразена скорост!
 
Ако всички мислим как да караме с превишена скорост или пили си е страшно да излезем по пътищата, то си е като война!!!
После защо имало убити по пътищата! Защото те са убити от пияни шофьори или каращи с несъобразена скорост!
сега остава да кажеш , че си изрядния шофьор който спазва точката на закона до най малката подробност и ще те обявим за награда от КАТ
 
сега остава да кажеш , че си изрядния шофьор който спазва точката на закона до най малката подробност и ще те обявим за награда от КАТ
Защо да не е? Ето, аз съм и какво?
Мега глупаво е да се дават съвети как да се бяга от отговорност, особено като се има предвид, че става на въпрос за постъпки с които се застрашава живота на невинни хора.
Возя семейството си с колата, спазвам правилата, ограниченията. Бързащите край мен ги настигам на първия или най-късно втория светофар. А какви малоумщини вършат около мен не е за описване. Неспазване на елементарна дистанция, резки маневри при изпреварване (дори и при лошо време), изпреварване без видимост, нарочно притискане затова, че при ограничение 50 съм карал с 52км/ч, биене на спирачки отпред да ми го връщат (след като съм се прибрал вдясно за да може по-лесно да ме изпреварят и съм убил скоростта си с 2-4км/ч за да се разкарат по-бързо), отнемане на предимство и още, и още.
Регистриран съм по ЗДДС и пак не бих се хванал да правя схеми с прекарване на пари от фирма във фирма, търсене на фактури (за да вися като сопол тройно време при всяко зареждане на бензиностанция и къде ли не), да давам отчети и да си губя времето с глупости. Бизнес се прави за да си разрастваш дейността и приходите, а не да се чудиш каква дребна далавера да скалъпиш. Затова е и такъв бизнеса ни - смешно-дребно-балкански с ориенталски елемент.
Трябва ти кола за фирмената дейност - отиваш и взимаш.
Трябва ти удобна кола да се возиш със семейството си - отиваш и я взимаш на твое име.
Получаваш Х доходи - осигуряваш се на тази сума.
Купиш мотика за лозето на дядо ти - не питаш счетоводителката как да я декларираш като разход към фирмата ти за предоставяне на софтуерно обезпечение, за да не ти се смее зад гърба цяла счетоводна фирма.
 
Защо да не е? Ето, аз съм и какво?
Мега глупаво е да се дават съвети как да се бяга от отговорност, особено като се има предвид, че става на въпрос за постъпки с които се застрашава живота на невинни хора.
Возя семейството си с колата, спазвам правилата, ограниченията. Бързащите край мен ги настигам на първия или най-късно втория светофар. А какви малоумщини вършат около мен не е за описване. Неспазване на елементарна дистанция, резки маневри при изпреварване (дори и при лошо време), изпреварване без видимост, нарочно притискане затова, че при ограничение 50 съм карал с 52км/ч, биене на спирачки отпред да ми го връщат (след като съм се прибрал вдясно за да може по-лесно да ме изпреварят и съм убил скоростта си с 2-4км/ч за да се разкарат по-бързо), отнемане на предимство и още, и още.
Регистриран съм по ЗДДС и пак не бих се хванал да правя схеми с прекарване на пари от фирма във фирма, търсене на фактури (за да вися като сопол тройно време при всяко зареждане на бензиностанция и къде ли не), да давам отчети и да си губя времето с глупости. Бизнес се прави за да си разрастваш дейността и приходите, а не да се чудиш каква дребна далавера да скалъпиш. Затова е и такъв бизнеса ни - смешно-дребно-балкански с ориенталски елемент.
Трябва ти кола за фирмената дейност - отиваш и взимаш.
Трябва ти удобна кола да се возиш със семейството си - отиваш и я взимаш на твое име.
Получаваш Х доходи - осигуряваш се на тази сума.
Купиш мотика за лозето на дядо ти - не питаш счетоводителката как да я декларираш като разход към фирмата ти за предоставяне на софтуерно обезпечение, за да не ти се смее зад гърба цяла счетоводна фирма.
всеки гледа от неговата си камбанария нали знаеш. Хайде сега представи си те спрат и те тестват за наркотици и теста ти покаже положителен, въпреки , че не си употребявал! Ако колата ти е лична веднага се свалят номерата и въпреки , че те пращат на кръвен тест колата ти остава без номера с месеци докато се произнесе прокуратурата. В България нещата стават бавно ама мнооого бавно. Така, че твоята честност не играе в твоя полза в случая. Примери мога да ти дам хиляди ! Много се дразня някой като каже- аз спазвам закона, ама закона много пъти играе против теб! На теб готино ли ти е с твоите пари от данъците да се подаряват на Укайна? Никой не те пита нали? Мога да ти извадя милион доводи за да те оборя в глупостите които си написал за честността ти.
 
Като съм уверен в правотата си, след кръвния тест посещавам веднага адвокат. За да има евентуален стимул нещата да станат в по-нормални срокове. Иначе, за мое щастие, имам няколко коли. :)
На данъкоплатците от цял ЕС дали им е "готино" да отиват пари за Украйна? На мен ми е все тази и ще е така до момента, в който правителството (без значение кое е и какво е) не каже "ама то няма пари за това" докато праща и е показало, че праща средства за Украйна.
Каквото се изисква от мен като гражданин го правя и спазвам. Така ако счета, че правата ми биват нарушени имам възможността съвсем спокойно да предприема действия за да си ги защитя.
Искаме да сме като нормалните държави, но се чудим как да скатаем 100лв данък за кола, как да заобиколим този закон, онова правило, да се свием, да не декларираме каквото взимаме. Докато болшинството от народа действа така - оправия няма да има. Не може да криеш доходи, да си хвърляш боклука в гората, да крадеш дърва, като идеш в парка да плюеш семки и хвърляш опаковки (също и като си спреш колата докато си вътре да ги мяташ под нея), да отрупваш казаните с автомобилни гуми, строителни отпадъци и каквото ти скимне, да се ослушваш и да не плащаш, на пътя да не спазваш правила, да се ежиш и пъчиш вижте ме кой съм аз, и после да имаш очи да искаш нещо насреща или да се оплакваш. С такива постъпки се лишаваш от това си право, лишаваш и децата си от по-добро бъдеще, най-малкото защото им даваш лош пример.

Ако не ми харесва тук и не намеря начин да си го направя така, че да ми харесва, а народа нехае и не иска да протестира за да си го направи и той както трябва, може в даден момент да спра да инвестирам тук и да ида другаде. Времената, в които живеем дават тази свобода на не малко от нас. Но причината за преместването повече би била повече поради такова просто, дребнаво, ганьовско, жалко поведение, отколкото поради правителствена политика. Това всъщност е и причина с български бизнеси да не желая да работя.
 
Като съм уверен в правотата си, след кръвния тест посещавам веднага адвокат. За да има евентуален стимул нещата да станат в по-нормални срокове. Иначе, за мое щастие, имам няколко коли. :)
На данъкоплатците от цял ЕС дали им е "готино" да отиват пари за Украйна? На мен ми е все тази и ще е така до момента, в който правителството (без значение кое е и какво е) не каже "ама то няма пари за това" докато праща и е показало, че праща средства за Украйна.
Каквото се изисква от мен като гражданин го правя и спазвам. Така ако счета, че правата ми биват нарушени имам възможността съвсем спокойно да предприема действия за да си ги защитя.
Искаме да сме като нормалните държави, но се чудим как да скатаем 100лв данък за кола, как да заобиколим този закон, онова правило, да се свием, да не декларираме каквото взимаме. Докато болшинството от народа действа така - оправия няма да има. Не може да криеш доходи, да си хвърляш боклука в гората, да крадеш дърва, като идеш в парка да плюеш семки и хвърляш опаковки (също и като си спреш колата докато си вътре да ги мяташ под нея), да отрупваш казаните с автомобилни гуми, строителни отпадъци и каквото ти скимне, да се ослушваш и да не плащаш, на пътя да не спазваш правила, да се ежиш и пъчиш вижте ме кой съм аз, и после да имаш очи да искаш нещо насреща или да се оплакваш. С такива постъпки се лишаваш от това си право, лишаваш и децата си от по-добро бъдеще, най-малкото защото им даваш лош пример.

Ако не ми харесва тук и не намеря начин да си го направя така, че да ми харесва, а народа нехае и не иска да протестира за да си го направи и той както трябва, може в даден момент да спра да инвестирам тук и да ида другаде. Времената, в които живеем дават тази свобода на не малко от нас.
нямам нищо лично към теб, в много от нещата които си написал те подкрепям, само, че давам пример, че данъка на колата като фирмена е по-голям отколкото като лична. Преимуществата на служебен автомобил са в пъти повече отколкото като лична. Имам автомобил висока класа който ми е фирмен и въпреки , че също имам регистрация по ДДС не сипвам и не изисквам фактури от бензиностанциите за да спестя някой лев. Но при толкова фалшиви тестове за алкохол и наркотици и дори полицаите не искат да се тестват самите те , няма как да остава автомобила ми да е личен защото това означава месеци наред ако попадна на фалшив тест да не мога да се придвижвам. Помисли малко повече по този въпрс и ще разбереш колко съм прав! Освен това ако случайно те снимат с превишена скорост и са ти изтекли точките какво правиш? При служебен автомобил глобата идва на името на фирмата , а не лично. Никакъв шанс при това движение в България да не нарушиш правилата за движение по пътищата. Бил съм във Варна и много добре знам за какво движение и какво неспазване на правила става дума. В София е същото умножено по 10.
 
Съгласих се.
Да си призная, притеснително е това с тестовете. За щастие само с алкохолни са ме тествали и не е имало проблеми.
За превишената скорост би ме хванало яд само ако ме щракнат да минавам покрай падналата в тревата табела за изход от МотоПфое (40км/ч е ограничението според нея, а преди и след отбивката е 60, докато всички минават със 70 край мен докато се движа с 56-58 точно там). Из Варна, а и къде ли не из България никой не спазва ограничения. Имам чувството, че в цяла Варненска област сме само аз, жена ми още не повече от 10 човека, които спазваме ограничения. И ако ме глобят на някоя хранилка (оставена табела от преди 40 години, на която не се вижда какво пише или завряна в короната на някое дърво) - много ще ме хване яд. Защото въпреки, че се старая да спазвам ограниченията и ставам разноглед за простотиите, които другите шофьори вършат около мен, да ме глобят, а на брутални нарушители да се разминава е....
Единствената друга държава, където съм шофирал и да се чувствам така като у нас (все едно излизам на кръстоносен поход) е Румъния и донякъде Гърция. В Истанбул да карам ми е по-спокойно. Там може да се бутат водачите, но гледат и могат да карат, а нашенци се бутат, но нито гледат, нито могат да карат, защото не се ползват умения и акъл, а наглост и простотия. В Испания съм карал и въпреки, че ми трябваше малко време да свикна с това, че в кръгово там може да се паркира, като цяло беше рай шофирането там.
Още помня през 2009г във Варна как ми вдигна паяка колата въпреки, че бях спрял на 5 метра от пешеходна пътека, на разрешено място, при колона от паркирали коли (млад шофьор бях тогава още, само с няколко години стаж). Оказа се, че имало табела в короната на дърво от лявата страна на пътя, сгъната на две така че да не се вижда за какво е, която указвала, че на нея улица паркирането и престоя са забранени. И тъй като аз съм бил най-удобен за вдигане (лично ми го казаха) понеже пред мен до пешеходната нямало никого, вдигнали моята кола и й пукнали стопа. Платих си таксито, глобата, престоя и пуснах сигнал до община Варна да си оправят табелата. Естествено, сложиха нова на друго място, а старата не я пипнаха докато после не направиха новата кооперация там и с изграждането на новия тротоар и не я премахнаха.
 

Горе