:beer:армутизация.
:beer:
Амортизация, колега.
А иначе, колата трябва да е 5+1 по талон, за да може да минават разходите по нея през фирмата. И разбира се да е регистрирана на фирмата. Има и някои врътки, но ще оставя данъчните да се измъчват.
То мой познат си регна Q7-цата за фирмена, но се занимава със строителство, а тя е 5+1, както си трябва. Честно казано бенефит си има, около бензина, и всякакви разходи, които може да минеш за фирмени по колата, както и една 5годишна (ако не се лъжа) армутизация. И така. Като негатви - ще трябва да се съобразиш и какво искат като изисквания, за да мине за фирмена. Добре де, не може ли да мине като на убавците от ония карти, MLM-то, Savecard ли бяха, които са с натокани 3-ки. Просто си си търговски представител и това е. Не знам, някои по-запознат да каже тук, но само ще кажа, че една фармацевтична компания щеше за малко да купи новите Мазди 6 за колите на техните представители тук, но решиха, че е ту мъч за този пазар и ги снабдиха със сантименталните Опелчета - Инсигнии де.
При мен е същата врътка! Приятел си регистрира новия автомобил но някак си не ми е удобно да го питам такива неща и като се сетя че неговия автомобил е 100 000+ и хептен не искам да го питам ..То мой познат си регна Q7-цата за фирмена, но се занимава със строителство, а тя е 5+1, както си трябва. Честно казано бенефит си има, около бензина, и всякакви разходи, които може да минеш за фирмени по колата, както и една 5годишна (ако не се лъжа) армутизация. И така. Като негатви - ще трябва да се съобразиш и какво искат като изисквания, за да мине за фирмена. Добре де, не може ли да мине като на убавците от ония карти, MLM-то, Savecard ли бяха, които са с натокани 3-ки. Просто си си търговски представител и това е. Не знам, някои по-запознат да каже тук, но само ще кажа, че една фармацевтична компания щеше за малко да купи новите Мазди 6 за колите на техните представители тук, но решиха, че е ту мъч за този пазар и ги снабдиха със сантименталните Опелчета - Инсигнии де.
При мен е същата врътка! Приятел си регистрира новия автомобил но някак си не ми е удобно да го питам такива неща и като се сетя че неговия автомобил е 100 000+ и хептен не искам да го питам ..
Не е задължително, аз имам едни Пежо 308SW, които са със сертификат N1 и се водят товарни. Даже и данъка им е 6 кинта годишно.А иначе, колата трябва да е 6+1 по талон, за да може да минават разходите по нея през фирмата. И разбира се да е регистрирана на фирмата. Има и някои врътки, но ще оставя данъчните да се измъчват.