Продава се: Реклама на импресии: 10 лв - 40 000 импресии.

kamentk

Well-Known Member
Рейтинг - 100%
59   0   0
Продавам реклама на импресии в моите сайтове.

Цената е твърда - 10 лв. - 40 000 импресии. / 1000 импресии за 25 стотинки/

Размерите на банерите които могат да се използват са:
728*90
468*60
250*250
600*60 - Има 600 пиксела място, няма проблеми банера да е 468 на 60, ако нямате с тези размери.

Сайтовете са на тема: Образование, футбол, обяви, компютърни игри. Предпочитам да направим кампания за всички тях, но няма проблем и да изпълним импресиите само в един от тях.

Отчитането става на мой Revive server, като го настройвам да ви изпраща мейли на определен от вас период от време.

Времето за изпълнение е различно и зависи от броя на предоставените банери и позициите им.

Сайтоввете - на ЛС.

Въпроси - тук или в темата.
 
От: Реклама на импресии: 10 лв - 40 000 импресии.

Никой ли не търси?
 
От: Реклама на импресии: 10 лв - 40 000 импресии.

Може ли да видя сайтовете?
 
От: Реклама на импресии: 10 лв - 40 000 импресии.

@serialbg - изчисти си пощенската кутия.
@bulram - имаш поща.
 
От: Реклама на импресии: 10 лв - 40 000 импресии.

Отчитането става на мой Revive server, като го настройвам да ви изпраща мейли на определен от вас период от време.

Проблем ли е рекламите (банерите) да се зареждат от мой сървър?
 
От: Реклама на импресии: 10 лв - 40 000 импресии.

Изпрати на лично сайтовете

Изпращам след малко.

Проблем ли е рекламите (банерите) да се зареждат от мой сървър?

Попринцп аз също трябва да разбирам колко импресии са минали. Може да минат през 2 сървъра - първо през вашия, после и през моя, за да достигнат до потребителя. Единствения проблем е, че ще се забави зареждането на самата реклама. Като цяло нямам сметка да лъжа за импресии и кликове, така че няма нужда от двойното превъртане.
 
От: Реклама на импресии: 10 лв - 40 000 импресии.

Може ли да видя сайтовете?
 
От: Реклама на импресии: 10 лв - 40 000 импресии.

Може да минат през 2 сървъра
Очевидно офертата Ви е отлична не само като цена на импресия, но и като гаранции за коректност при първата сделка.

Защо попитах и каква е моята практика?

Ами защото некоректност винаги може да има, особено при първа сделка с непроверени бизнес-партньори. А първата сделка обикновено е най-скъпа (има допълнителни разходи) и едновременно с това е натегната с най-много положителни очаквания за развитие на съвместния бизнес. В този ред на мисли - не е хубаво да се прецаква. Други казват, че първото впечатление било най-трайно и т.н.

Нормално е страницата да се направи и хоства при Вас, а рекламите да са при клиента. Така има взаимен контрол на импресиите, при който отчетите при двете страни почти съвпадат и не би трябвало да има никакви съмнения от страна на рекламодателя. За кликовете няма никакъв проблем, те лесно се следят и от двете страни при произволно хостване на елементите от страницата.

Къде са другите проблеми?

Да, има по-бавно зареждане от два сървъра, чиито пиков трафик може да се различава в момента на зареждане в браузъра на даден посетител на сайта. Това дразни този посетител! Разбира се, в съвременния свят рядко се получава, особено ако сме на един и същ хост (да речем хостът на домакините на форума) или по принцип и двете страни сме на добри хостинг планове при качествени доставчици на хостинг услуга, ползващи една и съща част от опорната мрежа на Интернет. Според мен не е нужно едни и същи операции да минават през единия хост и след това да се повтарят при втория. Просто кодът на страницата с рекламите може да се напише така, щото да изчаква за разумен период от време зареждане на дадени файлове от единия сървър и след това да премине към изобразяване на страницата в браузъра на посетителя заедно с файловете от другия сървър. Разбира се, при срив на един от сървърите посетителят може дразнещо дълго да вижда бяла страница, лоъдъри или нещо подобно на първия вариант, при който пък ще вижда бели полета само на рекламите. Според мен "старшинство" трябва да има собственикът на медията, а не рекламодателя! Все пак посетителят на сайта иска да види съдържанието на сайта, а не рекламите, публикувани около това съдържание.

Вторият основен проблем при хостване на елементи от Вашата страница при рекламодателя е, че той може да е некоректен! Сключвате например сделка за рекламиране на образователен сайт и неговите реклами се появяват за известно време при Вас, но след това изненадващо нещо се случва и започват да се появяват картинки с ликнове към порносайтове, някакви неясни торенти или дори по-лошо...

Каква е Вашата технология при решаване на подобен проблем? А и по принцип, с промяната на съдържанието, зареждащо се от даденият URL по време на кампанията?
 
От: Реклама на импресии: 10 лв - 40 000 импресии.

Доста интересен и изчерпателен пост. Всъщност не съм се сблъсквал и замислял над този казус. Обикновено аз хоствам цялата кампания.

Предполагам, че достатъчно бързо ще забележа промяната във визуализираните банери и ще спра кампанията. Пък и в крайна сметка малко или много трябва да разчитаме на коректността и на другата страна в сделката.
 
От: Реклама на импресии: 10 лв - 40 000 импресии.

Обръщам внимание, защото имам известни наблюдения върху проблема - три пъти с порно и веднъж с калпава оферта в сайт за електронна търговия. И първият ми въпрос след второто и третото порно беше: какво е порното? След като ми отговаряха, че били май някакви двойки, тройки, жени и други такива - на мен ми олекваше. Не беше детско порно. След това се заемах с чисто техническото отстраняване на проблема.

Рекламодателите могат да бъдат три типа:

1. Хора, с които се познаваме и работим "от деца". Ако те решат да ме измамят, почти сигурно е, че ще успеят - имам им доверие и съм им пределно ясен като начин на мислене, слабости и т.н. Но надали ще решат да го направят. Обикновено не го правят. Изключение в личен план беше офертата в сайт за електронна търговия. Познавах добре човека към оня момент от време от около осем години. Но това се случва рядко.

2. Утвърдени имена в бизнеса. Хора с чисти физиономии. Например работеща банка, представители на автомобилна марка на родния пазар, утвърден от години образователен сайт. Можем да посочим едно-две изключения от типа на родното КТБ или международното Енрон (при това за кратко) и това е всичко. И там рискът е нищожен.
В тези два случая е абсолютно валидно
малко или много трябва да разчитаме на коректността и на другата страна в сделката

3. Непознати за нас хора, "нови" хора, които искат да рекламират нов и не много известен сайт. С тях рискът е по-голям! Хубаво е с подобни бизенс-партньори винаги да се сключва предварително изчерпателен договор, в който подробно да се описват задълженията и на този, който дава рекламата. Какво да не рекламира (директно или индиректно)... Към какво да не редиректва... Да е собственик на URL-a и да контролира напълно съдържанието зад него (да не е само представител някакъв или посредник)... и т.н., и т.н. за каквото се сетите... В човешки разговор, коректно, без да се обиждаме от подозрителността. Ако сме много мнителни, пропускаме бизнес възможности и това е лошо. Но ако сме прекалено доверчиви, може да се наложи да питаме пак какво е порното, когато ни сигнализират по телефона. Разбира се, в подобни случаи има и много по-лоши варианти, като например да питаме: що сте се облекли като барети вие, бе? А те да ни отговорят на въпроса с въпрос: а ти радикален ислямист ли си или само ги рекламираш?

Дадох два теоретични примера в предния пост - с банерите и със съдържанието зад URL-а, защото това са популярни през годините измами. Номерът с банерите е доста стар и вече не се ползва. Просто лесно и много бързо се хваща. Може би беше силен някъде през 1998-2000. Днес актуалният проблем е със зареждане на друго съдържание. Кликате на банер с реклама на фитнес уреди, отваря се сайт, пропагандиращ расова омраза. А това вече не се вижда на Вашия сайт и се проверява доста по-трудно, в някои случаи дори е невъзможно. Затова е по-хубаво предварително да се застраховате според стария лаф - стане ли кочина, поне едната свиня да е ясна!
 
От: Реклама на импресии: 10 лв - 40 000 импресии.

Може ли да видя сайтовете?
 
От: Реклама на импресии: 10 лв - 40 000 импресии.

Ще ви пиша колеги, веднага щом се освободят позиции. В момента всички са заети. Съжалявам.
 

Горе