От: Структура на сайт за добро SEO
На мен ми се струва, че водещи са onpage контентът и маркетинг стратегията. Ако правиш публикации редовно, ако текстовете са полезни, интересни и уникални, ако езикът е жив и пъстър, ако има снимки и видео, ако навигираш добре с подходящи линкове, сайтът си напредва и се класира добре. Понякога става по-бавно, но пък устойчиво. За получаване на бърз и качествен трафик - особено към вътрешни страници - съм забелязал, че много голям успех има, когато се включиш в дискусия и пуснеш линк, пряко свързан с темата. Тогава често става boom и често трафикът е качествен - в смисъл има и други реакции, освен посещения.
Та, стратегия, постоянство, качество и таргетираност му е майката, според мен. Другото са добавки.
А конкретно за структурата, може би най-важни са лесната навигация, възможността потребителят да стига лесно и с малко кликове навсякъде, логиката на сайта. Текстовете също са много важни. Трябва преди всичко да са ясни и съдържателни и да "развеждат" посетителите из сайта.
И на последно място, но не и по значение, ако имаш сайт и целиш бърз качествен трафик, определено трябва да се отървеш от предубеждението да го рекламираш единствено online. Да се разказва за сайта в "живо общуване" често води до трафик, който се превръща в нещо друго - в запитване и поръчка.