Винаги са ми били супер смешни хората, които се пънат да звучат като последна инстанция, ама без да си направят труда да видят всички гледни точки. Единствен адекватен в темата беше Test. Само той успя да види проблема от всичките му страни.
Баща ми кара Сеат Кордоба 95-та година с газова уредба. Дали му се иска да кара последен модел сносна кола? Уха, и още как. С 500+ лв пенсия няма как да стане, обаче. Освен това живеем на село, където метрото, такситата и трамваите са слабо застъпени. Единственият транспорт до града са колите и влаковете. Та, като стана въпрос за влакове, кога последно сте се возили на такъв? Някой говореше за кошници на 100 години, които всеки момент ще се разпаднат - точно това е транспорта, с който вози държавата, борейки се за здравето и просперитета на народонаселението.
Влаковете се движат на куп сутрин и вечер, съобразявайки се с графика на работещи и ученици. За да отиде на лекар до близкия град, на пенсионера си му трябва кола, щото в болницата никога не се знае колко ще чакаш, а влаковете не чакат. Хората ги чакат, заради часове закъснение, щото я машината се е счупила, я цялата мотриса се е запалила в движение.
Та, те така. Не може един закон или наредба да се прави единствено с идеята да подобрим еко-състоянието на София.
п.с. Баща ми днес мина годишен технически преглед на бангията. Ок си е возилото, щото му е нужно и той си го поддържа. Кара на газ, така че и не цапа въздуха. Проблемът е, че от догодина ще трябва да дели повече от мизерната си пенсия, щото в Софето някои карат по две коли наведнъж.
п.с. Избягвам да пиша дълго постове, ама се амбицирАх от нечии маломерни по интелект изказвания.