За мен въпросът е защо още търсите отговор на този въпрос. То е пределно ясно, всичко е за пари. Или по-точно, идеята е всеки гражданин да е зает всеки ден от сутрин до вечер с нещо. Вижда се, че повечето мъже са готови на всичко за да имат кола и да си я карат. Цените за гориво, винетки, граждански, застраховки и какво ли не се повишават, а това по необяснима логика води до още повече автомобили. Явно хората имат излишни пари => може да се натоварят още повече и пак да оцелеят.
Ако можете да погледнете през погледа на управниците ще разберете не само защо че не им пука за никой, а и защо това е така. На човек се дава власт да управлява съдбите на милиони хора, и какво прави той? Първо започва да си вярва, че е голям пич, не всеки получава толкова власт. После психиката му трябва да се справи с цялата тълпа от хора насреща... като ги обезличи и сведе до един опростен субект - народ, маса, паплач. Този субект е като дракон, който ако се събуди става страшно. Затова е по-добре да спи. Приспива се като го накараш цял живот да се бори с вятърни мелници. Работа, работа, работа.... Ако не може да оцелее и 1 месец без работа, тогава всичко е под контрол. Не мисля че може някой да е политик ако няма такъв начин на мислене.
Вече който колко ще да се оплаква. Цените ще се качат въпреки всички протести. Това се е случвало много пъти преди и сценария е ясен.
И аз нямам кола и лиценз за такава. Не ми се занимава, а и мразя да давам пари за неща, от които нямам кяр. Возя се в градския, при това най-често гратис
Не ви ли проблем, когато някой ковчег се забие и убие някой ваш близък приятел / роднина, защото видиш ли колата била миналата от онези годишни технически прегледи,
Ние поне предлагаме решение на проблема, вие само мрънкате допълнително. Предложете тогава някакво решение ? Ако ли не, поне не мрънкайте. Колата не е за всеки. Колата е лукс ! Това само в нашата мила родина го има, че всеки си мисли че трябва да има кола и трябва да може да стигне с нея навсякъде. В цяла Европа сигурно във всяко село всеки жител има кола, нали ? Във всеки град във всеки апартамент абсолютно всеки обитател, включително и децата имат кола ?! Сигурно в западна Европа като нямат кола и лягат на пътя и умират, в безизходица ?
Там как се оправят без коли ? Сигурно и на всички децата им учат в детската градина до тях ? Сигурно и работите им са на 2 мин от дома ? Сигурно и във всяко селце имат аптека ? Мислите ли преди да пишете ?!
Точно ТЦЪ, ама в обратна посока. Убиват не новите моели а старите коли с възможности за високи скорости, но без поддръжка. 97% от всички катастрофи са със стари коли, а абсолютно всички смъртни случаи при катастрофа са от и в стара кола.Тцъ! Информирай се малко, па тогава се пъни да си последна инстанция. Убиват не старите трошки, а последните модели, щото скъпите вещи създават у собствениците си усещане за божественост и безсмъртност. Несъобразена скорост, неправилно изпреварване, отнемане на предимство, заспиване на пътя - това са причините за катастрофите. Винаги се търси техническа неизправност, но тя е само в кратуната на водача на скъпото возило.
Като цяло постът ти е празен патос и пълна глупост. Дрънканици, които не решават, а усложняват проблема.
Нали осъзнаваш, че си измисляш проценти, а не се позоваваш на реална и достоверна статистика? Нищо, ние го осъзнаваме.97%
По принцип е тъпо да е препълнено с коли навсякъде. Цивилизованите хора използват обществен транспорт, в България не е много развит и качеството е обидно ниско. Почти всяко келеме като навърши 18 години, първата му работа е да си вземе кола - 'що за глупост ??? Почти всеки кретен като забогатее с няколко гранда си купува кола. Никога не съм имал кола, даже нямам и лиценс. В 21-ви век колата е ненужна отговорност, поне ако живееш в средно голям град.
Щото аз знам за месечна такса от 700 нагоре.
Миналата година ми се налагаше да пътувам много София - Варна, по веднъж седмично г/д. Старите трошки ( особено с Ямболска или Бургарска регистрация ), които ме засичаха бяха в пъти повече от новите луксозни коли. Всъщност за цялата година имах само 2 проблема с нови коли, всичко друго беше само разни щайги.Тцъ! Информирай се малко, па тогава се пъни да си последна инстанция. Убиват не старите трошки, а последните модели, щото скъпите вещи създават у собствениците си усещане за божественост и безсмъртност. Несъобразена скорост, неправилно изпреварване, отнемане на предимство, заспиване на пътя - това са причините за катастрофите. Винаги се търси техническа неизправност, но тя е само в кратуната на водача на скъпото возило.
Като цяло постът ти е празен патос и пълна глупост. Дрънканици, които не решават, а усложняват проблема.
От къде да се информирам ? Я кажи, първа инстанция ?Тцъ! Информирай се малко, па тогава се пъни да си последна инстанция
От къде да се информирам ? Я кажи, първа инстанция ?
Тцъ! Информирай се малко, па тогава се пъни да си последна инстанция. Убиват не старите трошки, а последните модели, щото скъпите вещи създават у собствениците си усещане за божественост и безсмъртност.
Което няма да е така,. ако автомобилите са по-нови, съответно с повече и по-добри системи за осигурявне на безпасността на водача. Къде е статията пише на каква възраст са автомобилите? Най агресивните водачи на пътя са с Голф 2 или 3 и БМВ 3-та серия. Всичките на много, много години, често дори без еърбег. Т.е. тоз източник нито подкрепя твоето твърдение, нито отхвърля моето. Просто направи най-глупавата връзка, която можа.Ето целият цитат, който по някаква причина реши да не постнеш:
Ето и източник на информация, подкрепящ моето твърдение: http://www.uab.org/97-от-катастрофите-у-нас-са-по-вина-на-шоф/
А преди да напишеш следващата несвързана тъпотия, прочети малко и от това: https://www.standartnews.com/balgar...tora_raka_u_nas_sa_katastrofirali-370708.html Малък цитат: " Стряскаща статистика - над 80% от колите в автоборсите са катастрофирали. След козметичен ремонт масово се продавали автомобили с повредени двигатели, превъртян километраж и липсващи въздушни възглавници. Официална статистика за катастрофите, причинени от неизправни автомобили, няма. Според Института за пътна безопасност обаче всяка четвърта катастрофа се дължи на това."Ето целият цитат, който по някаква причина реши да не постнеш:
Ето и източник на информация, подкрепящ моето твърдение: http://www.uab.org/97-от-катастрофите-у-нас-са-по-вина-на-шоф/
Най агресивните водачи на пътя са с Голф 2 или 3 и БМВ 3-та серия
Аз не съм декларирал нищо толкова крайно. Фактите говорят сами. Иначе е много по щадящо да се блъснеш с нова кола, отколкото със стара, особено при положение че старите (например масовите кандидат-мутренски БМВ-та) са в пъти по-опасни. Всяко нещо си има знчението. Със сигурност с нови или поне по-малко стари коли убитите хора на пътя ще са много по-малко. Смея да твърдя, че в момета каквато и да е нова кола е по-безопасно решение от БМВ-тройка. Смея да мисля, че високите такси за старите коли ще са много ефективни и за безопасността на пътя, освен за вредните емисии и т.н. Налага се заради нуждата да се изплащат обезщетения на пострадали хора. Пострадали при катастрофи в които участват водачи, винаги със стари коли. Балканския мутро-интелект смята, че трява да кара "БМВ" или "Ауди" за да е актуален. Въпреки че е мутра, паричките не му стигат за ново. Тогава купува старо, като дори не може да си позволи пълноценната му поддръжка, защото е скъпа. Първенющинаъа и простотията го карат да започне с компромисите, които всеки монтьор може да му предложи. Там вече стават глупостите. Лепят се нископрофилни гуми (по-принцип не се прави, за гумата направо трябва да се смени с нова), както им куп други игрички с безопасността, които правят всяка такава кола смъртонсен многотонен сннаряд, който иначе може да се движи с 200 и наго ре километра. Това са реално много по-опасните коли на пътя. Има значение, колкото и да не ти е удобно, Нанда Бандова.И мислиш, че вината е в колите, а не във водачите? Няма да се изненадам ако наистина мислиш така. Що не им купиш по една S-класа, да видиш колко културни ще станат....
Виновно е чувството за безнаказаност в страната ни, а не възрастта на колите. Не може за убито дете да ти дадат 3 години условно и да чакаме да почнеш да спазваш правилата за движение. Проблемът не е в автопарка, а в балканския ни манталитет.
Иначе, посланието ти е ясно. Българския комплексар трябва да има S-класа, защото няма никой на втория етаж. Ами не. Ще си вземеш една спретната Шкода и ще си ОК. Ням да си мутра-терминатор заради колата, ама и с Аудито всички знаем, че пак не си. Просто нямаш как да го поддържаш изправно и съответно безопасно. Според мен минимума трябва да е 1000 лева, и да има и горница от още няколко стотин, сметната към броя нарушения. Така се лекува тъпотията и селянията.Що не им купиш по една S-класа, да видиш колко културни ще станат....