webstil
Well-Known Member
Здравейте, има ли тук клиенти на Теленор?
От 2-3 месеца ме гложди следната мисъл, тъй като сме им клиенти като ЮЛ, съм сложил автоматично плащане с фирмената карта през фирмената сметка (т.е. с виртуален ПОС), за да не се занимавам като дойде време за фактуриране си дърпат от картата месечните сметки. Удобно ми е така, защото ми спестява време, в банковото извлечение ми излиза че съм платил на Теленор чрез ПОС и получавам отделно фактура, обаче няма касов бон. По закон в БГ, колкото и да е странно за мен, освен ако аз не бъркам нещо - при плащане с карта трябва да има касов бон.
При 2 опита да говоря с представители в офисите им, и в двата случая се оказа, че не са много в час, но са на мнение, че съм прав и трябва да има бон, но не знаят какво да направят... и защо няма...
Зададох и въпрос по мейла, отговориха ми, че плащането с карта било банково плащане и затова нямало касов бон...(Препоръчвам Ви да си погледнете в банковото извлечение – това е документът за заплащане на задълженията към нас. Няма касова бележка, защото в случая сте направила банково плащане. Другият вариант е да ви изпратим официална справка за дължимите суми и направените плащания. В случай, че желаете такова извлечение, Ви приканваме да заявите това писмено в магазин от търговската ни мрежа, като посочите Ваш адрес за кореспонденция. )
И за мен е ок, да се приравняват, ама май не се...
Та аз ли пропускам нещо или те са в грешка? Ако ползвате техните услуги чрез фирма, как плащате - чрез банков превод ли? Така е най-сигурно, че няма да имате проблеми с институциите, но пък пак е занимавка, а гледам да пестя време и ми е много удобно с автоматизация на картата. Ок ли е от счетоводна гледна точка да се осчетоводява като разход само с фактура без КБ и банково извлечение?
Виждам, че по фактурите на места пише персонален IBAN (явно ти откриват такъв), може би там е врътката и по някакъв начин всичко става точно, може ли някой да разясни? Не вярвам такава голяма компания да не си е измислила нещата
От 2-3 месеца ме гложди следната мисъл, тъй като сме им клиенти като ЮЛ, съм сложил автоматично плащане с фирмената карта през фирмената сметка (т.е. с виртуален ПОС), за да не се занимавам като дойде време за фактуриране си дърпат от картата месечните сметки. Удобно ми е така, защото ми спестява време, в банковото извлечение ми излиза че съм платил на Теленор чрез ПОС и получавам отделно фактура, обаче няма касов бон. По закон в БГ, колкото и да е странно за мен, освен ако аз не бъркам нещо - при плащане с карта трябва да има касов бон.
При 2 опита да говоря с представители в офисите им, и в двата случая се оказа, че не са много в час, но са на мнение, че съм прав и трябва да има бон, но не знаят какво да направят... и защо няма...
Зададох и въпрос по мейла, отговориха ми, че плащането с карта било банково плащане и затова нямало касов бон...(Препоръчвам Ви да си погледнете в банковото извлечение – това е документът за заплащане на задълженията към нас. Няма касова бележка, защото в случая сте направила банково плащане. Другият вариант е да ви изпратим официална справка за дължимите суми и направените плащания. В случай, че желаете такова извлечение, Ви приканваме да заявите това писмено в магазин от търговската ни мрежа, като посочите Ваш адрес за кореспонденция. )
И за мен е ок, да се приравняват, ама май не се...
Та аз ли пропускам нещо или те са в грешка? Ако ползвате техните услуги чрез фирма, как плащате - чрез банков превод ли? Така е най-сигурно, че няма да имате проблеми с институциите, но пък пак е занимавка, а гледам да пестя време и ми е много удобно с автоматизация на картата. Ок ли е от счетоводна гледна точка да се осчетоводява като разход само с фактура без КБ и банково извлечение?
Виждам, че по фактурите на места пише персонален IBAN (явно ти откриват такъв), може би там е врътката и по някакъв начин всичко става точно, може ли някой да разясни? Не вярвам такава голяма компания да не си е измислила нещата