Има грешка във въпроса. Става дума за позициониране. Обикновено фирмите, които обявяват по-ниски цени, се борят за клиенти от по-нисък клас. Най-силните фирми в България в сферата на услугите нямат цени или ако имат - ги ценообразуват ПРЕМИУМ на фирмен час, и обикновено те обслужват корпоративни гиганти с много специфични потребности, които са индивидуални за всеки клиент и няма как да бъдат предвидени в предварително готов пакет с цена.
Всъщност, които правите сайтове - знаете какви драматични разлики може да има от сайт до сайт.
Пример: писахме къстъм сайт на един г-н от Варна с три фийда, които се синхронизират с проекта му.
Сега довършваме сайт за друг клиент, но не къстъм, пак с три фийда, но с WooCommerce.
Функционалността е сходна, а разликата в ценообразуването на двата е огромна. Пример 1. е доста по-скъп.
С уважение,
Кико