Търся сео оптимизатор за 10 сайта.

От: Търся сео оптимизатор за 10 сайта.

Ше доете на моя за PRO-то ма по трудният начин :twisted:
 
От: Търся сео оптимизатор за 10 сайта.

Айде честито, новина от днес, Мат Кътс удря и гест блогването. Супер яко, молете се сутрин и вечер:)

УРАА.. Още една предпоставка за създаване на беге търсачка. :twisted:
 
От: Търся сео оптимизатор за 10 сайта.

СЕО-то не се е променило кой знае колко много. Просто стана по-бавно и трябва да се работи по-внимателно. Добър On Page + обмислени връзки = добри позиции.

Ето и един пример как се прави СЕО в момента.

Имаме клиент за дограма например. След като сайта е приведен в добър вид почваме да работим по следните точки:

1. Бизнес директориите - добавяне в тях, по 4-5 на седмица дори и в платените.
2. Големите директории за сайтове, start.bg etc.
3. Социални мрежи - Facebook, Google+, Pinterest, Twitter. Активност в тях през ден-два.
4. Списък с клиентите на фирмата. Ако има фирми които имат сайтове се свързваме с тях да ги подканим да обменим партньорски връзки.
5. Подобни ниши - като точка 4 но например с железарии или други сайтове в подобна на нас ниша - железарии, чистене на прозорци, ремонтни дейности, etc.
6. Малко гост блогване - 1-2 статии на седмица две.
7. Пускаме блог или новини на сайта - 1-2 статии на седмица.
8. Google Alerts - винаги изкача нещо хубаво.
9. Форумите - градивни и полезни мнения в теми сточната спецификация - тези линкове още са си много полезни.
10. Собствен ресурс:
- Взимате си домейн
- Инсталирате някакъв CMS
- Превод на български, респонсив дизайн, всичко да е все едно правите чисто нов сайт за истински клиент
- Пълните го със съдържани, цени, описание на услугата, уникализирате снимките
- Малко социални профили за този сайт (не забравяйте че все едно правим истински сайт за друга компания)
- Добавяме Адрес, телефон (купуваме си sim карта - предплатена)
- Бизнес категориите отново - безплатните, в някои ще имате проблем защото искат реален Булстат.
- Малко линкове от тук от там (може да си купите директно дропен домейн с някакви линкове към него)
- Слагате един банер на сайта който оптимизирате (клиентският сайт)

Правите няколко такива сайта, с различни whois данни, на различни хостинги, различни системи, различни дизайни. Ползвайте проксита има за по 50 цента на месец.


Общо взето това е положението в момента.

Това е по-скорo за тази тема, дето един пита какво правели фирмите за seo оптимизация. http://www.predpriemach.com/showthread.php?t=209


Само дето тези неща горе са една популярна (явно) теория по въпроса сред мнозина, защото никъде Гугъл не препоръчва подобни похвати на уеб мастърите. Да, това не значи, че няма да подейства... да речеме, че може да подейства. Но според мене пък НЕ е нужно и е излишно губене на време и усилия.

И мога да се хвана на бас, че не си ги сам обмислял тези неща и сам открил, а си ги чел някъде, че така трябва да се прави, нали?


Аз мисля, че човек сам трябва да си измисля теория и стратегия и сам да си ги създава след експерименти....

Ако човек сърчне на разни теми и разгледа какви са сайтовете, които са класирани, то може да си направи сам теория кога един сайт се класира и кога не.


Ако примерно пита собствениците на сайтове какво са правили, къде и как и види на кое място са (особено ако са на първо) и лесно може да си извади разумна теория как да се класира един сайт. Също най-вече по своите сайтове да прави изводите, естествено.

Например напишете игри в google и веднага става очевидно нещо, кое е общото между първите три сайта, които излизат? Ако горната теория е правилна защо толкова в пъти по популярен сайт като на sofiawars не излиза на първо място? Ми на sofiawars самите потребители са правили стотици пъти повече такъв тип seo оптимизация, защо не излиза на първо място на ИГРА или на ИГРИ?

Гугъл са си казали кои сайтове класират на първо място в уебмастър help-a, макар да се води таен алгоритъма им, защо си мислим, че там залъгват сайт-админите? Казано е - направете сайта си интересен и ценен за хората и ако те го харесват, ще го линкват и т.н.

А колкото до убийството на seo-то от гугъл още преди години бях писал в блога ми как ще стане. А именно чрез google analitics - гугъл знае колко време прекарват посетителите на даден сайт и по коя дума на търсене са отишли там. Следователно ще прати най-отгоре онези сайтове, които задържат най-много като време посетителите на тази и тази ключова дума.

Какво става обаче ако даден сайт няма аналитик? Остават си старите похвати и според мене е следното по важност за да се класира един сайт

1. най-важно - количество на текста и съдържанието в сайта, разнообразност, картинки, клипове, карти. Не е задължително да е уникален изцяло според мен пък. Макар че едвали някой начетен seo любопитко ще рискува с дублиран текст. Тук логиката обаче е, че е важно сайта да е полезен на хората и да има много и разнообразно съдържание, което е по-важно от това да е уникално.

2. домейна да отговаря на ключовата дума (тези приказки за силата на брандовете са доста насилени и най-много да има до 30% квота за брандове на 10 поредни резултата.

3. тайтълите да отговарят на ключовата дума

4. текста да е уникален, да не е копиран от други сайтове изцяло при положение, че не превъзхожда по другите показатели сайтовете

5. да има много подстраници сайта, много на брой отделни статии

6. количество на фейсбук феновете


Линкове: е тука е големия въпрос и това гугъл си го знаят, но все пак има сайтове, които се държат все още на линкове. За линк обаче се брои и простото споменаване във форуми и социални мрежи на домейна, дори да не е линкнат - reklamiotgoogle.com е моя - е това е по-ценно от подписите ми долу, които подписи са забранени от гугъл. Съответно линкването трябва да е максимално наподобяващо начина, по който един нормален потребител ще препоръча или обсъди даден сайт - лаконично с линк по средата на текста и по-скоро като споменаване на сайта, отколкото с линк върху дума и особено пък с линкове най-долу във форуми.


Това са моите разсъждения и теории по въпроса, извадени от 12 години наблюдения на сайтове - мои и на други хора, както и на гугъл сърчвания и общуване със seo практици.

Бъдете здрави и дано се получи ожесточен и яростен спор след това ми мнение, както винаги до сега в тоя форум :) За целта ще напомня, че seo оптимизаторите, фирми, фрилансъри и т.н. са едни неосъзнати шарлатани от типа на ясновидците и знахарите :) А истинското класиране на сайтовете винаги си ги правят собствениците на сайтовете сами!
 
Последно редактирано:
От: От: Търся сео оптимизатор за 10 сайта.

Това е по-скорo за тази тема, дето един пита какво правели фирмите за seo оптимизация. http://www.predpriemach.com/showthread.php?t=209

Тая тема е от 2007-ма година. Доста е поостаряла.


Само дето тези неща горе са една популярна (явно) теория по въпроса сред мнозина, защото никъде Гугъл не препоръчва подобни похвати на уеб мастърите.
Разбира се че Google нищо не препоръчват. Те си перкат по шаблонният начин за съобщения и поддаване на информация.

Да, това не значи, че няма да подейства...

Да, това ДЕЙСТВА

да речеме, че може да подейства.

ЩЕ ПОДЕЙСТВА

Но според мене пък НЕ е нужно и е излишно губене на време и усилия.

От кога това да си свършиш работата е губене на време и усилия? Ако искаш да го караш по-фаст, рискуваш и много набързо да се опариш от следващият ъпдейт.

И мога да се хвана на бас, че не си ги сам обмислял тези неща и сам открил, а си ги чел някъде, че така трябва да се прави, нали?

Аз пък мога да се хвана на бас че нещата синтезирани по този начин няма да ги намериш никъде в нета. Разбира се че не аз съм открил линковете от бизнес директориите, гост блогването и другите способи, но написаното от мен си е синтезирано от мен.

Аз мисля, че човек сам трябва да си измисля теория и стратегия и сам да си ги създава след експерименти....

Ако човек сърчне на разни теми и разгледа какви са сайтовете, които са класирани, то може да си направи сам теория кога един сайт се класира и кога не.

Точно това което съм написал може да се каже че е теория, доказала се след експерименти.

Ако примерно пита собствениците на сайтове какво са правили, къде и как и види на кое място са (особено ако са на първо) и лесно може да си извади разумна теория как да се класира един сайт. Също най-вече по своите сайтове да прави изводите, естествено.

Това честно казано не го разбирам.

Например напишете игри в google и веднага става очевидно нещо, кое е общото между първите три сайта, които излизат? Ако горната теория е правилна защо толкова в пъти по популярен сайт като на sofiawars не излиза на първо място? Ми на sofiawars самите потребители са правили стотици пъти повече такъв тип seo оптимизация, защо не излиза на първо място на ИГРА или на ИГРИ?

Голяма грешка имаш тук. SofiaWars не е игри, а е една игра! При положение че потребителя търси "игри" е безумие (не че не се случва) Google да изведе SofiaWars напред. Щом потребителя търси "Игри", значи му трябва каталог с игри.

Гугъл са си казали кои сайтове класират на първо място в уебмастър help-a, макар да се води таен алгоритъма им, защо си мислим, че там залъгват сайт-админите? Казано е - направете сайта си интересен и ценен за хората и ако те го харесват, ще го линкват и т.н.

Именно, но колкото и интересен сайт да направиш днес, ще минат много месеци преди да добие популярност и да почнат да го линкват. Точно тук идва ролята на SEO-то. Да раздвижи малко нещата. В днешно време оптимизатора трябва да се стреми линковете да изглеждат колкото се може по-натурални.

А колкото до убийството на seo-то от гугъл още преди години бях писал в блога ми как ще стане. А именно чрез google analitics - гугъл знае колко време прекарват посетителите на даден сайт и по коя дума на търсене са отишли там. Следователно ще прати най-отгоре онези сайтове, които задържат най-много като време посетителите на тази и тази ключова дума.

Това е много лесно за осъществяване но има и доста голям минус. Ако това е основният показател, новите сайтове няма да имат никакъв шанс. Още повече че манипулирането на такава статистика не е толкова трудна.

Какво става обаче ако даден сайт няма аналитик? Остават си старите похвати и според мене е следното по важност за да се класира един сайт

Това също много лесно могат да го решат. Ако се абстрахираме от проблема който написах по-горе, Google могат много лесно да кажат "Имаш Аналитик - присъстваш в индекса. Нямаш - не присъстваш". Всеки ще си сложи аналитикс. Всъщност не съм много наясно дали имат законово право да го кажат директно, но могат да го направят така че да се подразбира.

1. най-важно - количество на текста и съдържанието в сайта, разнообразност, картинки, клипове, карти. Не е задължително да е уникален изцяло според мен пък. Макар че едвали някой начетен seo любопитко ще рискува с дублиран текст. Тук логиката обаче е, че е важно сайта да е полезен на хората и да има много и разнообразно съдържание, което е по-важно от това да е уникално.

Тук съм съгласен, но отчасти. Аз си представям копираното съдържание като цитати от статии вмъкнати в уникална статия. Копирането на цели статии трябва да бъде голяма рядкост и винаги да се посочва източника с линк.

2. домейна да отговаря на ключовата дума (тези приказки за силата на брандовете са доста насилени и най-много да има до 30% квота за брандове на 10 поредни резултата.

Това всъщност лека полека се променя. Брандовете стават водещи. SEO-то е процес от цялостният маркетинг на една фирма. Все по-тъпо ми става като видя брандирани автомобили на които сайта е : кърти-здраво.com или на Черни връх има един магазин който се казва работно-облекло.com.

3. тайтълите да отговарят на ключовата дума

Това си е OnPage.

4. текста да е уникален, да не е копиран от други сайтове изцяло при положение, че не превъзхожда по другите показатели сайтовете

Няма какво да кажа тук. Съгласен

5. да има много подстраници сайта, много на брой отделни статии

Това не е толкова основен фактор...

6. количество на фейсбук феновете

Всъщност не знам дали бота изобщо отчита бройката на феновете, но при една ръчна проверка след репорт е ного по-вероятно да не изгорите ако имате някаква прилично поддържана страничка с някакво количество фенове. Реално днес над 75% от бизнеса присъства във Facebook. Не малка част се опитват да си поддържат страниците.

Линкове: е тука е големия въпрос и това гугъл си го знаят, но все пак има сайтове, които се държат все още на линкове. За линк обаче се брои и простото споменаване във форуми и социални мрежи на домейна, дори да не е линкнат - reklamiotgoogle.com е моя - е това е по-ценно от подписите ми долу, които подписи са забранени от гугъл. Съответно линкването трябва да е максимално наподобяващо начина, по който един нормален потребител ще препоръча или обсъди даден сайт - лаконично с линк по средата на текста и по-скоро като споменаване на сайта, отколкото с линк върху дума и особено пък с линкове най-долу във форуми.

Е точно тук потвърждаваш че бранда е много важен. Хората пишат бранд не някакви глупости на смесени езици. Един обикновен човек винаги ще предпочете да напише "ReksG" (например бранд от reklamiotgoogle.com) вместо reklamiotgoogle.

Това са моите разсъждения и теории по въпроса, извадени от 12 години наблюдения на сайтове - мои и на други хора, както и на гугъл сърчвания и общуване със seo практици.

Не съм запознат много с историята на SEO-то, но по спомени първите състезания се зараждат през 2004-2005. Но това няма значение. Помня много добре какво беше SEO-то само преди 3 години и нещата са коренно различни. Тоест, това с 12-те години е безсмислено.

Бъдете здрави и дано се получи ожесточен и яростен спор след това ми мнение, както винаги до сега в тоя форум :) За целта ще напомня, че seo оптимизаторите, фирми, фрилансъри и т.н. са едни неосъзнати шарлатани от типа на ясновидците и знахарите :) А истинското класиране на сайтовете винаги си ги правят собствениците на сайтовете сами!

Мерси, да ти се връщат пожеланията тъпкано ;)

Честно казано аз не се приемам за шарлатан. Ама ако почнем да обсъждаме какво точно правят собствениците на сайтове ще стане един дълъг пост, а в момента нямам сили за това.
 
От: Търся сео оптимизатор за 10 сайта.

Според теб как вървят по важност процентите он - пейд срещу оф пейдж? Т.е. на кое трябва да се набляга повече в по-големия брой случаи? Според мен е 90% срещу 10% в полза на он пейдж, освен в някои по-необичаини случаи да речем. Ти как мислиш?
 
От: Търся сео оптимизатор за 10 сайта.

Вервайте ми и без аналитикс Гугле много добре знае на всеки сайт който е в серпа колко време прекарват посетителите му в него и какъв е боунсрейта на сайта
 

Горе