nandibandi
Well-Known Member
Хахахахаха
То и зърното от украйна, дето ще го карат с кораби няма как да стане, щото държавата на фашистите губи излаз на море.
''България само обещава, но на практика дори логистично е трудно, а финансово е крайно неизгодно да организира ремонта на украинска бойна техника”, заявиха пред 19 минути експерти от бранша след противоречивото решение на Народното събрание по темата.
Причината, от една страна, е в пренасянето на въпросните машини, тъй като с напредването на руските войски към Одеса и Молдова, те трябва да бъдат транспортирани към Полша, да заобиколят Унгария, която бойкотира доставките за фронта, за да дойдат у нас.
А после да се върнат по целия обиколен път. Което, освен много време, ще струва и много пари. Толкова, че стойността на услугата и транспорта може да е по-голяма от стойността на съответната машина.
Морският път пък се оценява като крайно ненадежден. Украйна не разполага и с особено много пристанища под свой контрол в момента. Другият вариант – изпращане на наши специалисти, които на място да оправят танкове и бронетранспортьори се оценява като невъзможен, защото няма желаещи.
В момента има и друг проблем. По думите на шеф в наш завод не е ясно как ще изпълним договорите за доставка на оръжия и боеприпаси за Украйна през трети страни, които вече сме поели, за да нагласят управляващите ни политици своите комисионни.
Причината е, че алчността им не е позволила да бъде преценен един важен въпрос: стоманата и други материали за производството на стоката се доставят от … Украйна. А това значи, че не е възможно да имаме в момента нови пратки. Предприятията имат някакви резерви, но те опасно намаляват и в момента са на абсолютен минимум.
Разбира се, те биха могли да се снабдят и с по-качествени материали от ЕС и САЩ, но цените на западните образци в момента са силно завишени и не биха могли да позволят вместване в параметрите, зададени в договорите.
Тоест, нашите производители трябва да работят на загуба, за да изпълнят поръчките.
ГОЛЯМ СКАНДАЛ: България излъга света – не можем да ремонтираме украинска бойна техника - Narod.bg
„България само обещава, но на практика дори логистично е трудно, а финансово е крайно неизгодно да организира ремонта на украинска бойна техника”, заявиха пред 19 минути експерти от бранша след противоречивото решение на Народното събрание по темата. Причината, от една страна, е в пренасянето на...
narod.bg
То и зърното от украйна, дето ще го карат с кораби няма как да стане, щото държавата на фашистите губи излаз на море.
''България само обещава, но на практика дори логистично е трудно, а финансово е крайно неизгодно да организира ремонта на украинска бойна техника”, заявиха пред 19 минути експерти от бранша след противоречивото решение на Народното събрание по темата.
Причината, от една страна, е в пренасянето на въпросните машини, тъй като с напредването на руските войски към Одеса и Молдова, те трябва да бъдат транспортирани към Полша, да заобиколят Унгария, която бойкотира доставките за фронта, за да дойдат у нас.
А после да се върнат по целия обиколен път. Което, освен много време, ще струва и много пари. Толкова, че стойността на услугата и транспорта може да е по-голяма от стойността на съответната машина.
Морският път пък се оценява като крайно ненадежден. Украйна не разполага и с особено много пристанища под свой контрол в момента. Другият вариант – изпращане на наши специалисти, които на място да оправят танкове и бронетранспортьори се оценява като невъзможен, защото няма желаещи.
В момента има и друг проблем. По думите на шеф в наш завод не е ясно как ще изпълним договорите за доставка на оръжия и боеприпаси за Украйна през трети страни, които вече сме поели, за да нагласят управляващите ни политици своите комисионни.
Причината е, че алчността им не е позволила да бъде преценен един важен въпрос: стоманата и други материали за производството на стоката се доставят от … Украйна. А това значи, че не е възможно да имаме в момента нови пратки. Предприятията имат някакви резерви, но те опасно намаляват и в момента са на абсолютен минимум.
Разбира се, те биха могли да се снабдят и с по-качествени материали от ЕС и САЩ, но цените на западните образци в момента са силно завишени и не биха могли да позволят вместване в параметрите, зададени в договорите.
Тоест, нашите производители трябва да работят на загуба, за да изпълнят поръчките.