Адсенс блокира кликовете, които са били от юзъри с 1 pageview. Тоест, ако вашият юзър влезе в статията ви, като предпратен от ФБ, и веднага след това я затвори, не отчита клик. Трябва да имате повече импресии в сайта. Освен това, рекламите които показва са въз основа на интересите на дадения потребител. Това е по-успешна стратегия, отколкото въз основа на ключовите думи в сайта ви.
При мен, доста от американския ми трафик му слагат "плащане на импресии"...
А ФБ трафикът е супер ненужен... случвало ми се е страници от Финландия - с над 100к фена да споделят съдържание от сайта ми и получавам над 1000 посещения в сайта, но в крайна сметка АДСЕНС ги оценява на 10 евроцента - 1клик... А импресиите са като цяло около 1200-1500.
Освен това, доста често филтрират кликове от едни и същи юзъри.
А като сложим и блокърите... около 20-30% от юзърите не виждат въобще реклами...