Нормално, чушки. Трябва да се научат търговците, че нещо като го пише в наличност в сайта означава, че наистина може да се достави за посочения срок. Тук е пратика да си напълниш магазинчето с хиляди продукти, които си нямаш и на идея къде и дали са в наличност и се почва едно чесане по главите и звънене по телефони чак след поръчка. Като не поддържаш собствен склад ще се постараеш да имаш жива връзка със склада на доставчика, няма нужда да се открива топлата вода.
Ясно е, че има форсмажорни обстоятелства, за това например всеки магазин да показва статистика какъв процент от поръчките са обработени и изпратени в посочените срокове, какъв процент са отказани поради липса на наличност, какъв процент са отказани поради други причини. И клиентите да си правят сметката.
Това че търговците могат абсолютно безнаказано да обещават неща, които не могат да изпълнят е един от главните проблеми на онлайн търговията в България. Другият е, че клиентите абсолютно безнаказано могат да поръчват и после да не си взимат и плащат поръчките. Ако и двете страни се откажат от това им гига удобство, нивото на търговията тук ще скочи с 2-3 нива. Ама за сега и двете страни предпочитат да имат комфорта на липсата на отговорност и само да псуват че другата страна им е крива.