Черен списък на потребители / клиенти

Здравейте колеги,
Какво мислите да създадем един общ черен списък на клиенти които системно връщат или отказват продукти закупени от нашите онлайн магазини.
Целта е когато даденият клиент реши да пазари от магазина на друг колега, колегата просто да си има едно на ум, и сам да прецени калво ще прави - дали ще иска предварително плащане, дали ще иска потвърждение по тел. - това вече всеки сам да си го решава.

Поздрави и весело изкарване на новата година :)
 
От: Черен списък на потребители / клиенти

и де смяташ да изпльоскаш лични данни на клиентите без да те осъди някой?
 
От: Черен списък на потребители / клиенти

Ако собствениците на онлайн магазини бяхте организирани помежду си, за да защитавате своите интереси и имахте някаква редовна система за комуникация, която не е публична, това щеше да е възможно.
 
От: Черен списък на потребители / клиенти

Горе в дясно има едно нещо - търасчка му викаме, полвайте го.
 
От: Черен списък на потребители / клиенти

Законът предвижда дадена стока да бъде върната в рамите на някакви срокове, поради някаква си причина и клиентът е с пълното право да се възползва от това. Още повече, че едва ли някой ще връща просто ей така стока, която е поръчал за спорта. По-скоро магазинът по някакъв начин не е коректен с клиентите си, стоката му се разминава с предварително оповестената информация, има някакъв дефект и т.н. Масово общество от клиенти спрямо бизнеса с много по-голяма сила може да отвърне на подобно съглашение между уж конкуренти, които обменят подобна лична информация. Какво ще кажете на клиента, когато иска да купи нещо: "Имаме информация, че ни правите на идиоти..."? :D Няма невъзможни неща, направете го. Може да спазарите и цени, под които да не падате, за повече алчност и чиста печалба. Но винаги ще изникват още нови и нови магазини като гъби, които ще се разчуват с качество, а не количество. Със СЕОптимизация може да се излезе напред в индекса, но не и да се печелят клиенти завинаги, ако услугата като цяло куца.
 
От: Черен списък на потребители / клиенти

И аз съм на мнение,че със СЕО се излиза напред,ама със умения се задържат и трупат клиенти!Когато човек връща или не взема нещо-в 99% от случаите е виновен продавачът!
ИИИ...вече НАЗДРАВЕ!
 
От: Черен списък на потребители / клиенти

Горните две мнения по принцип са верни, но на практика не са във връзка с темата. Много малко са, но все пак има хора, които са лоши клиенти, злоупотребяващи с правата си. Нормално е хората, които имат онлайн магазини да не искат 5-10 човека да ги правят на маймуни постоянно.

Какво ще кажете на клиента, когато иска да купи нещо: "Имаме информация, че ни правите на идиоти..."? :D
С малко въображение могат да се измислят много оправдания да се разкара системно злоупотребяващ клиент. Най-лесното е да кажеш, че в момента продуктът не е наличен.
 
От: Черен списък на потребители / клиенти

Една камара измамници и злоупотребяващи (abuse – било откъм returns, откъм невземане на пратки, невдигане на тел., явни измами и схеми, и др.) публикувани има отдавна.

default_hit.gif
Некоректни потребители @ olxforum.info
default_beat.gif



Това от #2 авт. се bypass-ва без проблеми.
 
От: Черен списък на потребители / клиенти

OLX си е някаква платформа, която среща физически лица и им дава поле на изява. Те сами един на друг предлагат неща, в повечето случаи втора употреба или препродават китайска стока. Имат си форум, където некоректните лица (не бих ги нарекъл търговци, защото едва ли някъде са регистрирани повечето като такива) се изкарват на показ. По нищо такъв списък не може да бъде полезен на друг онлайн магазин, дали за бижута, обувки, детски играчки или пици. Това е за конкретният сайт, който среща някакви хора и те имат голяма свобода да проявят тънкости в измамата. Вашите онлайн магазини са юридически лица (да се надяваме) и лицето "х", утре ще се регистрира в другия сайт с "y" под различен емейл, както и ще предостави пореден фалшив номер за връзка на някоя предплатена услуга, както правят истинските измамници от OLX. За съжаление всички знаят кои са те, къде са, как действат, но родната милиция само трупа статистика, привиква дадени лица за справка, правят се някакви имитации за повдигане на дела, след което съда не ги осъжда, лицата трупат по над 20-30 присъди, но продължават да правят измами и така си карат, редом с корумпирана ни Държавица на всички нива. Жалка картинка като цяло. Та мнението ми е, че подобен неудобен списък ще бъде лесно изкоренен, ако стигне нужната величина, но няма да я стигне, защото ще бъде нереален и в по-голямата си част фалшив за останалия бизнес - просто един лист хартия без покритие.
 
От: Черен списък на потребители / клиенти

Това е загуба на време. Ако нямате вътрешен усет да напипвате Черните списъци (върви готин сериал в момента) та ако не си направите труда да виждате знаците - всеки ще ви изпързаля - колкото и да го слагате в списъци в един момент списъците стават База от Данни и ако не е направена професионално само ви яде от времето - а вие умирате от загуба на време - защото не правите приходи.

Колко ще загубите 0.5 до 2% от 1000 минимум продажби на месец. Ако запазите % загуба, но се научите да увеличавате продажбите в геометрична прогресия ще усетите, че списъците са излишни.

Знаци от прост характер:

- Не работеща @ поща
- Не работещ телефон
- Неясни адресни данни
- Латиница
и бля бля...........

Сложни знаци:

- Преценка на човешки характер по глас в разговор
- Преценка на доверие в разговор по телефона
- Задаване на въпроси относно КАКВО купува и знае ли въобще какво купува
и т н.................

Създаване на защитни филтри като:

- Искане за капаро за скъпи продукти
- Искане за плащане по банков път - при желание за фактура
и т н..............
 
От: Черен списък на потребители / клиенти

Преди време работих в магазин. Имаше клинти които познавах добре и ми се изправяше косата когато отвореха вратата. Вечно нещо не им е наред, връщане на стоки, мърморене и т.н.,но не мога да им забраня да влизат в магазина или да не им обърна внимание, защото това са проклети хора и имат дарбата да те оплюят навред. Та, избираш по малкото зло и си преглъщаш егото за момента. Та и с тези списъци е същото. Незнаеш после в колко форуми ще лъснеш. Иди обяснявай, че нямаш сестра :) .
Повечето са много малки да се борят с това. А ако е някоя голяма верига, тя просто си мачка и нямя да я събори бай Киро, че не си е взел пратката, имайки предвид и на кави пари са си договорили транспорта.
 
От: Черен списък на потребители / клиенти

Аз винаги им звъня по-телефона, веднъж само ме съмняваше един пич понеже ми намекна, че не бил сигурен дали щяло да му хареса това - казах му че ще погледна дали е налично и ще му върна обаждане. След 10 минути му звъннах и му казах, че е свършило :Д
 
От: Черен списък на потребители / клиенти

Пичове, като ви чета писанията се чудя какво продавате. Моя проблем с клиентите е, че някои изобщо не е-Бават да отидат до куриера да си вземат поръчаното. В такива случаи обикновено гърмя с 10-15 лв. за транспорт без да имам вина, че Гинка от Петрич не си е преценила бюджета или е поръчвала неща просто, за да се почуства, като заможна млада дама... Обикновено им се обаждам и като най-любезно ги питам дали ще вземат пратката. Понякога ме мотаят ден, два или три, понякога отказват я още по телефона, а в някои случаи казват че ще я вземат, но не отиват изобщо. Иначе си имам и собствен черен списък с такива клиенти /имена, адреси и телефони/, но те не поръчват за втори път, така че ми е леко излишен. За 9 години работа стигнах до извода, че със селенията няма оправия!
 
От: Черен списък на потребители / клиенти

Дойде време и аз да се разпиша :mrgreen:

От няколко дни работя с една госпожа или госпожица не знам, интелигентна, начетена и с много претенции.
Имена и фирми няма да споменавам, защото не е редно според мен, може пък и аз да греша, ще кажа само, че дамата е работила за големи фирми, в момента е главен мениджър на консултантска компания, знае 4 езика включително и японски.

Уговорихме се за изработка на визитна картичка, като работата по нея не беше много и затова и поисках символична да не кажа смешна сума, за изработка, нямах представа, че ще ме върти два дни да и правя презентации: черен текст, цветен текст, под ъгъл, прозрачни пластики, искам така, искам така, не, това не е така, малко по-на ляво, това малко по-голямо, я смени шрифта, я го болдни, това ми се струва криво, това нещо ми стои по-голямо..."

По принцип съм спокоен човек и запазих спокойствие, казах си в крайна сметка ще и поискам малко повече пари ще предоговорим сумата, не и взех авансово пари защото ми се стори сериозна и по-принцип за малки суми не го правя.

Изведнъж тя почна да нервничи, че съм я бавил много, написа ми един куп изисквания, след като съм и направил 10-15 презентации на това как ще изглежда логото по нейно желание и отначало ги разглеждаше преценяваше после почнаха да и се струват криви несъразмерни, написа ми някъде към 50 имейла, предложих и да комуникираме по скайп, защото това е лудост направо, нервирах се и и пратих PDF файл, да си нагласи тоя текст, както иска, естествено, както и очаквах тя се сопна, каза, че тя не плаща да си го прави сама, че с по-лош доставчик на услуги не е работила и щяла да потърси друг да "дооправя".
"ДООПРАВЯ", "ДОСТАВЧИК НА УСЛУГИ" едва ли не разносвач на пици, какво има толкова за дооправяне по дяволите?

За да не бъда голословен ще прикача снимка да се види за каква елементарна визитка става въпрос, приблизително нещо такова:


BC.jpg



Какъв е извода от цялата работа:
Извода е ценете си трудът и искайте пари авансово, защото отсрещната страна, колкото и стабилна да ви изглежда, не мисли така и колкото и да се стараете, накрая може да останете изненадани, иначе не съм балък, но в тази ситуация се почувствах точно такъв, не заради парите, майната им, а заради отношението.

ТОВА КЪМ ДИЗАЙНЕРИТЕ ОТ ФОРУМА: АКО СЛУЧАЙНО ПОПАДНЕТЕ НА ГОСПОЖА С ПОДОБНО ОПИСАНИЕ, ИНИЦИАЛИ ДК, ИГНОРИРАЙТЕ Я ЩЕ ВИ НАПРАВИ ЛУДИ ИЛИ ПЪК СИ ТЕСТВАЙТЕ НЕРВНАТА СИСТЕМА
 
От: Черен списък на потребители / клиенти

Ето една полезна статия за капризните клиенти, в нея се казва, че ако клиента не знае какво иска няма начин неговото искане да бъде удовлетворено.
 
От: От: Черен списък на потребители / клиенти

Дойде време и аз да се разпиша :mrgreen:

От няколко дни работя с една госпожа или госпожица не знам, интелигентна, начетена и с много претенции.
Имена и фирми няма да споменавам, защото не е редно според мен, може пък и аз да греша, ще кажа само, че дамата е работила за големи фирми, в момента е главен мениджър на консултантска компания, знае 4 езика включително и японски.

Уговорихме се за изработка на визитна картичка, като работата по нея не беше много и затова и поисках символична да не кажа смешна сума, за изработка, нямах представа, че ще ме върти два дни да и правя презентации: черен текст, цветен текст, под ъгъл, прозрачни пластики, искам така, искам така, не, това не е така, малко по-на ляво, това малко по-голямо, я смени шрифта, я го болдни, това ми се струва криво, това нещо ми стои по-голямо..."

По принцип съм спокоен човек и запазих спокойствие, казах си в крайна сметка ще и поискам малко повече пари ще предоговорим сумата, не и взех авансово пари защото ми се стори сериозна и по-принцип за малки суми не го правя.

Изведнъж тя почна да нервничи, че съм я бавил много, написа ми един куп изисквания, след като съм и направил 10-15 презентации на това как ще изглежда логото по нейно желание и отначало ги разглеждаше преценяваше после почнаха да и се струват криви несъразмерни, написа ми някъде към 50 имейла, предложих и да комуникираме по скайп, защото това е лудост направо, нервирах се и и пратих PDF файл, да си нагласи тоя текст, както иска, естествено, както и очаквах тя се сопна, каза, че тя не плаща да си го прави сама, че с по-лош доставчик на услуги не е работила и щяла да потърси друг да "дооправя".
"ДООПРАВЯ", "ДОСТАВЧИК НА УСЛУГИ" едва ли не разносвач на пици, какво има толкова за дооправяне по дяволите?

За да не бъда голословен ще прикача снимка да се види за каква елементарна визитка става въпрос, приблизително нещо такова:


BC.jpg



Какъв е извода от цялата работа:
Извода е ценете си трудът и искайте пари авансово, защото отсрещната страна, колкото и стабилна да ви изглежда, не мисли така и колкото и да се стараете, накрая може да останете изненадани, иначе не съм балък, но в тази ситуация се почувствах точно такъв, не заради парите, майната им, а заради отношението.

ТОВА КЪМ ДИЗАЙНЕРИТЕ ОТ ФОРУМА: АКО СЛУЧАЙНО ПОПАДНЕТЕ НА ГОСПОЖА С ПОДОБНО ОПИСАНИЕ, ИНИЦИАЛИ ДК, ИГНОРИРАЙТЕ Я ЩЕ ВИ НАПРАВИ ЛУДИ ИЛИ ПЪК СИ ТЕСТВАЙТЕ НЕРВНАТА СИСТЕМА

А си мислех, че аз съм капризен :D
 
От: Черен списък на потребители / клиенти

Жената все пак си плати, въпреки, че и казах, че не и искам парите, но времето което ми загуби не беше малко.
Тя по гръб не падна и не си призна, че не е права на 100% до край.
Аз ще си призная, че и аз имам вина в ситуацията обаче и тя е в това, че не схванах, че тя иска математическа точност в изпълнението, а аз вложих и нещо от себе си.

В детайли ситуацията беше такава:
Показва ми примерна визитка и иска да види как нейното лого и определен текст ще стои на същата визитка, но като казвам същата значи същата с точност до микрон в разположението на текста, в резултат на прекалената си педантичност явно все нещо и стоеше на криво или неравномерно, а аз използвах инструменти за подравняване все пак, но след 20 мейла за корекции почнах и аз да виждам на криво и почнах да слагам и водачи, и да меря по 10 пъти да не избягам на микрон, нооо кртайния коментар е следния: "губите му времето, не сте прецизен и резултатът е ужасен" виждате по-горе в примера, колко е ужасен резултата, в примера в бързината съм изпуснал една буква, но това не е от значение.
Става въпрос за високо интелигентна жена не за някаква пикла.

Така, че CROSS има много да догонваш.

Предполагм, че може да има и профил тук, ако иска да коментира, аз достатъчно време изгубих и не смятам повече да коментирам случая.
 
От: Черен списък на потребители / клиенти

Бих те посъветвал да не се осланяш по никакъв начин на статията горе.
 
От: Черен списък на потребители / клиенти

Като цяло всеки един от нас има идея и винаги ни се струва че нашата "идея" е по добра от на клиента, но все пак той си плаща да направим това което иска, и мисля че в 90% от случайте тези експерименти са си за наша сметка ... губим и нашето време и на клиента - а това дали на нас ни харесва или не... мисля че няма значение.
На мен ми харесва, но клиента като не го одобрява какво правим?
 

Горе