jufo
Active Member
Преди малко ми се обадиха от Офис на Еконт и ми казаха че клиента е в офиса ,но не иска да си вземе пратката... категорично отказвал... дори и да я погледне!
Това не е първият случай с който се сблъсквам с това...
Ако Еконт бяха малко по коректни към онлайн търговците , на такива "клиенти" (даже клиенти не мога да ги нарека) щеше да им се забрани да използват Еконт за получаване на пратки.. но естествено няма как да стане.. парата си е пара за тях.. няма значение кой ще поема доставките , колко върнати и непотърсени пратки ще имаш и така.. Но поне могат да си направя труда да ги записват в системата тези хора... и когато пращаш продукт до някой от некоректните клиенти , Еконт да те усведомяват че не е надежден и т.н... нищо не им пречи.
Това не е първият случай с който се сблъсквам с това...
Ако Еконт бяха малко по коректни към онлайн търговците , на такива "клиенти" (даже клиенти не мога да ги нарека) щеше да им се забрани да използват Еконт за получаване на пратки.. но естествено няма как да стане.. парата си е пара за тях.. няма значение кой ще поема доставките , колко върнати и непотърсени пратки ще имаш и така.. Но поне могат да си направя труда да ги записват в системата тези хора... и когато пращаш продукт до някой от некоректните клиенти , Еконт да те усведомяват че не е надежден и т.н... нищо не им пречи.