4 лева е карта за деня. Демек слизаш и се качваш колко ти душа иска. Верно че няма такава дневна карта никъде. В повечето страни билетчето е 2евро.4 лв са си много.. за услугата, която предлага СКГТ. Ето и пример:
Купуваш си билетче, возиш се, слизаш да си купиш домати, качваш се обратно - второ билетче. Това няма аналог из Европа.
Мани го... било евтино в БГ... Ясно ми е колко е излизал от БГ щом ми твърди такива глупости. В София 4лв ама познай - автобусите са 4-5та употреба на 40 години, удобства - никакви, климатик - само сънуват, да не говорим за автобусите в Лондон - на всяка спирка ти се говори, има дисплей, който показва къде си в момента, плащането на автобуса става за 1 секунда, не чакаш по спирките като гламав, защото автобусните линии минават на 5 минути. Удобства има за инвалиди, майки с деца, няма гневни шофьори да ти викат на главата и да пускат чалга. Ама кво ти говоря те в неговото село като изкарват по 500лв и 4лв им се виждат много. То за да изкарваш повече се изисква малко повече от това да можеш да инсталираш уин7. В Лондон също има безплатни колелета, които са изключително удобни и навсякъде се виждат хора, които ги карат, ама в неговото село откриха колите и кой като тех.
Ти искаш да стигнеш от точка А до точка Б , не искаш да обикаляш с 14 превозни средства , щото картата ти позволява. + това най-хубавото нещо в София , метрото в момента му се правят още спирки , ще стига и до летището (което за такива като мен дето летят често е рай) .А в колко града услугата градски транспорт е толкова дребна като мащаб?
Нека се съгласим, че има разлика дали ползваш две пикливи метро линии, 15 трамвая и 30тина автобуса, или мащабна мрежа от метролинии, трамваи, Сбанове, велосипеди, автобуси... Нали, все пак е редно да гледаме какво получаваш срещу дадена цена, за да определиш скъпо ли е, или не?
С тоя трафик в София , метрото си е много полезно стига да имаш работа близо до някоя станция. Но като се разшири още и пуснат още лъчи , ще е най-използвания транспорт. И сега по пиковите часове когато съм се возил винаги е пълно а влакчетата са през 5 мин.Метрото, чиито станции събират 4 вагончета, и в момента стига от никъде до никъде? Метрото, чиито паркинги стоят празни? Кое му е хубавото?
Всъщност, метрото си е хубаво, като всяко метро. Просто мениджмънта му не може да измисли таксуваща система, не може да измисли как да вкара хората в него, дори с тъпите рекламни площи не може да се справи...
Знаеш що коли има по улиците. Кара народа , богати хора. Кво метро- то е само за ученици без книжки.Стига да имаш работа до някоя станция... Именно, именно. 280 000 превоза дневно, като разделиш на две, това са 140 000 човека общо. По-малко от 10% от живущите в София оценяват с ежедневието си, че метрото е супер. Останалите 90% баш ги брига.
Знаеш що коли има по улиците. Кара народа , богати хора. Кво метро- то е само за ученици без книжки.
Ми наличието на коли при съществуващо метро говори за втрещяващо тъп мениджмънт на общината. Благодар ти, че потвърди тезата ми.
Хората в България имат странно мислене. Гъзарите с БМВ-тата дето нямат пари за кафе ама слагат 10 лева и се гонят по светофарите го доказва. Метрото в София продължавам да твърдя , че е едно от най хубавото , чисто и удобно в Европа. Може последно да е построено , но затова пък е най-ново!Тезата ми е, че ако услугата е добра, хората няма да си карат колите. Елементарно. Това да имаш метро и да си караш колата, означава, че някой се е осрал зверски с метрото.
Колкото до спора скъпо-евтино, той приключи още когато ти показах, че Виена предлага безплатна опция за придвижване, София - за 4лв.
Както се разбрахме, това не е обект на изкуството, за да коментираш колко е красиво. Ако беше удобно нямаше да го ползват 10% от софиянци. Със спирки за 4 вагончета, тотален хаос в асансьорите му и идиотска система за таксуване, думата удобно моментално отпада...
Ама тия асансьори какво им е ? Не работят ли ? Щото в Лондонското метро отсъстват тотално....Ти му говориш за система за таксуване, което означава...система, той ти говори за машинките. Система бе, система. Обща, функционираща глобално, обхващаща паркинги, велоалеи, велостоянки, наземен транспорт. Не машинките, които и без това са дебилно много и ненужни..
И като асансьорите са само за инвалиди, ще изпъкнеш ли с гениална идея аз как да возя децата си с метро, като малкото е още в количка? По стълбите? А инвалидите какво, да го духат?
Ама тия асансьори какво им е ? Не работят ли ? Щото в Лондонското метро отсъстват тотално....