За Uber

От: От: За Uber

На мене друго ми е интересно. Гледам казвате, че едно от предимствата на Убера било, че колите са от по-горен клас (Лексуси, BMW-та, Мерцедеси, Аудита и т.н.). Как така хора с коли за по 30-40к се хващат таксиджии? Хора с подобни коли се предполага, че имат добър доход и вероятно собствен бизнес. Да не говорим за Uber в чужбина, че там съм виждал снимки и на чисто нови S-ки. Може да е тъп въпроса, но нека някой хвърли малко светлина. :)

Реклама .
 
От: Re: От: За Uber

Супер много причини, но никой не го прави, защото е закъсал.

:shock:
бахти причината... пречиш на прехраната на стотици други, взимайки пари от които нямаш нужда??? що за малоумно...
вземи се качи в едно убер и едно обикновено такси. Питай за какво ползват пари - единия ще каже за чалготеки, а другия сигурно за храна на децата :cry:
 
От: За Uber

На Uber живота в бг може и да е кратък ако мангалите го припознаят като доходен бизнес подобно на тел. измамниците , какво им пречи да си канят клиенти и да ги поутупват и пребъркват покрай превоза . А таксиджиите може да си наемат 5-6 интернет спеца да правят живота черен на клиентите и нет базираните неща на Uber.
 
Последно редактирано:
От: За Uber

Един пост от фб по случаят:
"КЗК и съдът спират Uber в България. Регулаторът поиска компанията да спре услугата си в този вид, а ВАС окончателно потвърди искането на комисията"

Добре, че няма кой "нелоялно" да ги конкурира тия неразумни юриди (държавните "институции") в основните им дейности - да плячкосват, изнудват, вредят и забраняват доброволното и мирно сътрудничество, гаврейки се с частната собственост на всеки от нас...

Ако нелоялна конкуренция значи да получавам два пъти (минимум) по-евтина услуга, в пъти по-качествена и подлежаща на безпогрешен рейтинг (нашите собствени гласове за или против даден шофьор и колата му), то странно защо ненавиждам онези, които ми пречат да получавам ползите от нея. Онези, които ме пазят от тази "нелоялна конкуренция", за което, разбира се, си плащам колкото налагащите ми това положение ми кажат. Без значение - искам или не.

Съдебна реформа ли?! "Май ас". Няма как да стане, защото като дадеш на един играч да определя правилата, да ги налага и да съди дали са спазвани (митът за разделението на властите е логически нонсенс), той неизбежно става всевластен, гнетящ и рушащ. Малка държава, справедлив съд, агресивен защитник - това са оксиморони.

Все си мислех, че Франция - заради поданическата/социалистическа/мулти-културна, политкоректна среда - е една от най-деградиралите икономики и бързо съсипващи се, одържавени на практика общности. Но не би.

Спирането на Юбер е съвършен лакмус за степента на опасната самозабрава на държавните чиновници, чиято последна мисъл е за "общото благо". По-скоро има специални интереси, които трябва да са защитени от конкуренция.

Рядко гнусен и показателен акт.
 
От: За Uber

Браво, има правила и закони, затова са за да се спазват.

Има и лобисти, които създават нови закони да ограничават свободното доброволните действия на две страни, както и закони, които тотално ограничават бизнеса и закони които са толкова архаични, че не могат да отговорят на нуждите на днешният ден. Да не говорим още куп закони с една цел да спъват бизнеса под път и над път и в добавка тонове регулации и бюрокрации - като цяло после що сме били бедни .....
 
От: За Uber

Те утре могат измислят закон за тотален контрол в нета и филтирация на съдържание - пак ли ще те боли като няма да можеш да правиш нещата, които правиш сега?
 
От: За Uber

Боли ма ..., нарушават ли законите?
Нарушават! Край на спора.

Ти какъв си циник, не е истина! В темата за фейк-ване на лчна карта, която пусна каза, цитирам "Е**л съм ги законите!"

Сега защитник!

Няма такова леке като теб, заклевам се!!!!!!

:cry:
 
От: От: За Uber

Има и лобисти, които създават нови закони

Не съм чул за нов закон за таксиметровите услуги :cry:

Спират услугата в ТОЗИ вид, иначе ако решат да играят по правилата - никой няма да им забранява!
Интересно - ако услугата е толкова добра, защо не работят както всички останали таксиметрови фирми - пак ще имат клиенти, нали предлагат нещо много добро и революционно?
 
От: От: За Uber

Ти какъв си циник, не е истина! В темата за фейк-ване на лчна карта, която пусна каза, цитирам "Е**л съм ги законите!"

Сега защитник!

Няма такова леке като теб, заклевам се!!!!!!

:cry:

Мамин готованецо, тъп ли си къв си?
И защо се правиш на улав?
 
От: От: От: За Uber

Не съм чул за нов закон за таксиметровите услуги :cry:

Спират услугата в ТОЗИ вид, иначе ако решат да играят по правилата - никой няма да им забранява!
Интересно - ако услугата е толкова добра, защо не работят както всички останали таксиметрови фирми - пак ще имат клиенти, нали предлагат нещо много добро и революционно?

Ще почна от зад на пред.

Ясна е твоята липса на знание по икономически и финансови теми и въпроси, та ще се опитам да ти кажа, защо няма да им е никак доходоносно, ако са типични бакшиши.
Ако не ти е ясно цената на бакшитите е регламентирана от местната власт с ценови под и таван така, че каквото и да става ти не можеш да минеш пода - колкото и под него може да свалиш.
От тук веднага ти не можеш се конкурираш с основното - цената.

Да това е типичен пример за картелиране и лобизъм, които създава ограничение на бизнеса.

2-ро основно нещо искат по закон една камара лицензии, регистрации, документи и т.н и най-вече ти трябва централа към която да работиш - все неща, които оскъпяват продукта. Освен, че оскъпява ами и съзнателно този картел ограничава броя на издадени лицензии!

В резултат на това, качеството на услугата спада, цената е същата и бизнеса става неефективен - идва нов играч променя правилата сваля цената и вдига качеството и такива като теб се чудят как става нещата. Образовай се малко по линия бизнес и предприемачество!

Давам ти пример и се надявам ме разбереш представи си Ъпхерото и още хиляди като него фриилансъри да не могат да вършат дейността си щото не работят 1-во към фирма, 2-ро нямат лиценз за ИТ, не са регистрани нам си къде и още колко бюрократични спънки - нищо, че имат десетки и стотици проекти и всички са с положителен рейтинг.

Тук говорим 2 страни доброволно се съгласяват да правят нещо, което не уврежда 3-та страна и всичко е легално и точно - но пък бърка в ретроградните играчи.

Надявам се да разбра и да не почнеш да философстваш!
 
Re: От: Re: От: За Uber

:shock:
бахти причината... пречиш на прехраната на стотици други, взимайки пари от които нямаш нужда??? що за малоумно...
вземи се качи в едно убер и едно обикновено такси. Питай за какво ползват пари - единия ще каже за чалготеки, а другия сигурно за храна на децата :cry:

Кой други бе бате. На тия дето ми се ядосват, че от автогарата до мола на Стамболийски ги взимам за курс. Или на тия, които като влезна в таксито смърди на цигари и се дъни сръбско. Или тия дето те причакват на входа, за да ти вземат 50 лева за 5 км? Сори, но качеството е прекалено ниско там, за да съжалявам някой от тях. Ако данъците на Uber са и толкова проблем на скапаната държава, то съм сигурен, че има как да я накарат да си ги плаща. Не сме я виждали държавата да рекетира бизнеса и да не и се получава, нали? :)

Щото парите, които изкарват таксиджийте отиват за благотворителност? :) Бате, недей така наивно. много плява има между таксиджийте. Не мислете толкова плоско. Това един бизнес, който се опита да пробие, но го кръцнаха бързо, защото мафията тук няма изгода. ;)
 
От: За Uber

защо няма да им е никак доходоносно

===>

Супер много причини, но никой не го прави, защото е закъсал.

rofl-16c.gif
 
От: От: За Uber

Ти какъв си циник, не е истина! В темата за фейк-ване на лчна карта, която пусна каза, цитирам "Е**л съм ги законите!"

Сега защитник!

Няма такова леке като теб, заклевам се!!!!!!

:cry:

По бал съм ти и законите разбирай - ще рискувам, пък ако ме хванат няма да цивря като тия смешници от юбер.
Те разчитат точно на това - видиш ли всичко е за клиента и са много хубави и тн но навсякъде ги режат, защото някой си бил плащал за това.
Ем не е така, да измислят услуга която е законна и никой няма да ги закача.
 
Re: От: За Uber


Не знам какво смешно има. Ако си се возил, ще разбереш. Не знам как ще е закъсал човек с кола след 2006та, но това е друга тема. :) Не са скъсанящи като тия в раздрънкалите оперли от преди 15 години. :)
 
От: Re: От: За Uber

Не знам какво смешно има. Ако си се возил, ще разбереш. Не знам как ще е закъсал човек с кола след 2006та, но това е друга тема. :) Не са скъсанящи като тия в раздрънкалите оперли от преди 15 години. :)

10 години е максималната възраст.
 
От: Re: От: За Uber

Не знам какво смешно има. Ако си се возил, ще разбереш. Не знам как ще е закъсал човек с кола след 2006та, но това е друга тема. :) Не са скъсанящи като тия в раздрънкалите оперли от преди 15 години. :)

Смешно е това, че блеки говори за печалба, а ти за точно обратното. Смешно е това, че ти изкара всички убер шофьори за бизнесмени-безделници които возят хора нелегално, само заради социални контакт, защото обичали да шофират или по друга смешна причина.
Никой със сериозна работа не би тръгнал да кръстосва улиците по цял ден за стотинки, освен ако това не му е работата.
 

Горе