Има ли резултат от стремежа магазин да бъде направен добре? (дискусия)

А колко процентно са такива клиенти от цялото? Че както го описвате е някакъв апокалипсис, а не мисля, че болшинството са такива.

П.С. lqllqlq, не виждам нищо нередно в пуснатия чат. Ако продаваш камери за видеонаблюдение си в нишата на охраната и сигурността, а търсените крушки изпълняват функция в същата ниша. Разбира се, че може първо да потърси в сайта, ама нали за това има чат, за да спестите усилия на клиентите? А и колкото да е сбъркал клиента, сарказма от твоя страна е неприемлив, дори да търсеше кренвирши от теб, а в случая говорим все пак за продукт който криво-ляво е в същата ниша. Лично мнение.
 
  • Like
Реакции: Sky
Предполагам става въпрос за така наречения сошъл прууф. Демек, като види клиентоида ( точната дума ), 5 продукта и си казва, брях каквой туй нещо, но и е прав. Друго си е да пращи от стока, значи нещо става, пък като му сложиш забавни попъпи - Пена от Враца току що си купи гащи, Гачо от Търно Магуреле си купи секси нощни
 
С риск да ме нахулите, че идвам само да ви дразня ще се обадя.
Два магазина почи категорично съм ги задраскал вече в графата сериозни и ще ви кажа защо.
От ноември някъде търся един точно определен продукт с точно определени параметри, намира се тук там по сайтовете, някъде на нормална цена, някъде на почти двойна.
Харесах си го в първият магазин, където е маркиран с табелка "налично във външен склад" и го поръчах, след 2 дни ми се обади една лоша леля и ми каза, че не е наличен във склада им. Попитах я дали ще ми го достави, защото искам точно това и съм склонен да изчакам. Категорично ми заяви (даже и ми се скара), че нямало да ми го достави, защото съм щял да чакам много време. За момент се зачучих колко много 1-2 години може би, щях да я питам дали толкова е нужно, но тя беше много вкисната и отказах поръчката без излишни дрязги.
Мина малко време и намерих един сайт с физичеки магазин, който ми е много удобен и направо отидох там на място, попитах дали го имат(предварително видях, че в сайта го продават), предложиха ми алтернативи, защото точно това го нямали в момента налично в този магазин. Показах им го в техният сайт с цената и продавач консултантът каза, че ще го заяви и утре ще е в магазинът налично, ще ми се обади да го взема(Това беше началото на декември). Минаха 5 дни, никой не се обажда, отидох пак в магазинът, попитах какво става с този продукт, има ли го или не. Не бил наличен в централният склад, но имало пусната заявка към производителят, чакали да дойде стоката в края на другата седмица... казах добре ще изчакам, защото искам точно това, продавачът обеща веднага. Мина новата година, празнувах... минаха и няколко именни дни и се сетих, че там имам заявка, аз си знаех, че няма да го имат, ама реших да отида да ги притесня малко или много :) Отидох, а то някакво ново младо момче там(18-19 годишно), за първи път го виждам, посрешна ме с "добър ден и с какво мога да Ви бъда полезен", а аз му казвам, че съм заявил един продукт и да видим дали е дошъл, а той ме пита, да госпидне, кога сте го зявили, а аз му казвам ами някъде около първи декември 2016г и той се спече, а на мен ми стана смешно и му казвам, спокойно бе човек, аз знам, че го нямате, ама извикай старшата да каже по-точно и той я извика, а тя като ме видя и се сети и на нея и стана смешно, а аз я питам: Няма доставка нали? :), но за мое учудване чукна на компютарът и ми казва, ами доставката е дошла, от твоя продукт са дошли два броя, но с други параметри и са купени 2 дена след като са доставени и сега пак няма наличности никакви, защото няма твойте параметри за това не се обадих. А на мен вече ми е много смешно и й казвам: Добре де, на мен ми е ясно, че тоя продукт е дефицит, просто е прекалено добър на прекалено добра цена за да се задържи по рафтовете, ама Вие сте национална верига, кой умен шеф е заявил 2 броя от тоя продукт и след като са продаде за 2 дена след доставката, при това с параметри и цена в пъти над това, което искам аз, сега не чакате поне 500 нови броя? Тя естествено нищо не каза, защото знае, че са захлюпени хората в централата, ама поне се посмяхме, казах и ако дойде случайно да се обади ще си го купя.
Та сега да ви кажа защо тези две национионални вериги излизат от моята графа сериозни...
И двата магазина все още държат този продукт, като наличен в сайтовете си, едните с табела "налично във външен склад" а другите без никаква табелка, просто продукта и цената с бутон "купи".
Сега за хората с магазините, които искат да оперират само с карти, нали разбирате, че направя ли транзакция към тези магазини се обричам на главоблъсканица. Те просто нямат този продукт, вероятно никога няма да го имат, най-вероятно ще се опитат да ми пробутат друг подобен, което мен не ме устройва или ще чакам месеци наред новата доставка от производител - 2броя ама с други параметри.
И не се обиждайте, чисто и просто Тука е Така, това е.
Някой спомена за нишови магазини с отбрани и малко на брой стоки, може би това е много добра идея, защото този продукт, който търся не е скъп, на цената на всички други е, дори и малко по-евтин, но е много по-качествен, от много по-реномиран производител. Изровил съм целият интернет с разни тестове и препоръки и винаги този продукт излиза под препоръката "Купи точно това и няма как да направиш грешка", докато при повечето други е малко проба-грешка, а цената е дори и по-добра от някой други.
 

Горе