Въпрос на вкус. За мен е по-добре да си полегна в колата, вместо да яхна седалката все едно съм в някой джуган.Не знам как ги карате тия БМВта, то няма никаква видимост, като седнеш въртре и все едно си в хамак...
Не знам как ги карате тия БМВта, то няма никаква видимост, като седнеш въртре и все едно си в хамак...
Моята освен тия опции има и изпъкване или вдлъбване на облегалка и седалка...но, нали за БВМ говорехме. Аз съм 1.90 като я вдигна догоре пък удрям тавана и пак не ми върши работа...
Е и джип среден клас става, такова карам в момента, НО преди това имах Голф, който пак не беше много широк, но имаше отлична видимост.
Няма какво да сравняваме BMW и Great Wall. Нека да ги сравним с Dacia. За мен би трябвало да са един клас или бъркам? Обаче сега като влезнах в двата сайта и веднага ми прави впечатление, че базовите автомобили на Dacia
са почти 2 пъти по-евтини. Не мога обаче да сравня качеството на Dacia с Great Wall, ако тук някой може да помогне?
Аз не споря. За всеки влак си има пътници.
Имам си мнение базирано на 20 години опит и сменени не помня вече колко петици, като се почне от E28, та до F11.
Точно това имам предвид. Ако знаеш колко познати, каращи примерно ситроени, редовно ми обясняват, че съм прост и се набутвам със скъпа поддръжка
Ако в тази седалка не успееш да се наместиш, то не знам в какво ще ти е удобно.Бтв няма такъв кеф да си пуснеш седалката и да изпънеш краката напред на дълъг път вместо да ми висят през цялото време.
Абсолютно прав си. Искаш да ти е кеф плащаш си за гъдела. А тия дето им е кисело гроздето да са живи и здравиВ крана сметка, кефа цена няма, каквото ти е кеф това е
Само да върна темата - това е фалит само за пред хората. Ганчев е препродал земя и завод на своя друга компания и друга негова компания му иска фалит ... всичко с една цел, да не станат нищожни цесиите с КТБ-то преди години. Изпреварва съда, защото му е ясно, че ще загуби и ще плаща двойно ...
А повече подробности за това? Пише ли го някъде в пресата, по сайтовете?
http://www.capital.bg/biznes/kompanii/2017/03/28/2943699_liteks_motors_trugna_kum_falit/Повече светлина за решението на "Литекс моторс" да тръгне към фалит хвърлят няколко действия на дружеството през последната година и половина. Справка в имотния регистър показва, ще още през юли 2015 г. компанията е прехвърлила целия имот в Баховица (земя и сгради) на дружеството "Торинекс" за сумата от 11.4 млн. лв. Само десет дни по-късно следва ново прехвърляне за почти същата сума – този път от "Торинекс" към компанията "Ловеч моторс", която от средата на миналия месец вече се казва "Българска автомобилна индустрия".
И двете дружества на практика водят към собственика на "Литекс" Гриша Ганчев. "Торинекс" формално е компания на Илия Георгиев, който участва в управлението на "Бългериън шугър къмпани" и "Литекс консултинг". "Българска автомобилна индустрия" пък е собственост на Андон Димитров, който участва в управлението на ПФК "ЦСКА-София" и "Централна автогара". Още под старото си име през април 2015 г. "Българска автомобилна индустрия" е учредила ипотека на производствената сграда и логистичния склад на завода в полза на Интернешънъл асет банк като обезпечение по договор за кредит. На 22 март ипотеката е цедирана от банката на "Литекс" АД.
Промените са продължили и в началото на миналия месец, когато "Литекс моторс" е прехвърлила централата си от село Баховица в "Литекс тауър" в София, а клон Баховица е бил закрит. Променени са и членовете на съвета на директорите – от физически на юридически лица.