Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Не ми се спори повече, работил съм около 11 часа фокусирано, 16 часа общо днес, изморен съм...

Но виж ми горния пост, където съм дал пример с разговора на Блинки, никой не го коментира, а отклонявате разговора към други неща. А от тоя пост може доста да се понаучи.

Аз знам, че има олигофрени, но знам и друго. "-Най-вероятно бихме могли, защото ние и сега сме "тука", но нещо ми подсказва, че вие сте "там" и ако продължавате да не ми казвате за кое населено място си говорим се опасявам, че ще си останем ние "тука", но Вие ще сте си "там"...." Да говориш така на клиент си е недопустимо в която и да е сериозна организация. Добре, разбирам, че не ти се занимава с такива типове, може да ти е писнало, може това, може онова. Все тая, тези които са наистина добри в продажбите, не им писва от такива, защото точно тези, веднъж станат ли ти клиенти, постоянно идват при теб, точно заради такива като ляля, които ги отпращат набързо, държат се с тях надменно и арогантно.

Но тъй като гледам, че вие тук собствениците общувате директно с клиентите, става ми ясно, че не сте на високо ниво, но сте на достатъчно високо ниво, че сте станали арогантни и сте се помислили за нещо повече отколкото сте. И все пак някой знае ли разликата между CEO, COO и СМО в една организация и знае ли какви роли има всеки един от тях? Най-вероятно 85% от форума не знаят, малки сте още, тръгнали сте да ми спорите кое как е било. Но както казах, сте достатъчно големи, за да станете арогантни, много лошо да си по средата, някои с години остават там.

п.с. ебахти и поста, изморен не мога да си подредя мислите.

п.с.2 научете каква е задачата на един СЕО, наемете някой, който наистина може да продава, мотивирайте го с комисиона и оставете професионалист да върши тази работа, и само, само, разберете, че internal growth е до едно време, след това човек трябва да се фокусира към external growth или изход. Иначе цял живот ще си останете на това средно ниво.

п.с.3, гледам да спирам цигарите, така че може повече да ме няма в моите цигарени паузи. След месеци, като имам време и влезна пак, се надявам ще покачите нивото.
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Всички знаем че има безумно претенциозни потребители и те са най-вече жени
И много търговци изпадат в ужас като срещнат такава "чума"
Ще ви учудя, но това е найдобрата реклама за мени, защото тези клиентки можи да са трудни и да не ги искат в никой магазин, нооо ако им продадете нещо, със сигурност ще има допълнителни приходи от техните познати, защото те са със силен характер и дават безплатна реклама, а думата им тежи и само може да спечелите от такива клиентки, ако им влезете под кожата
Това съм го чел в една дебела книга за маркетинг ама не си спомням, особено дебелите книги
Ама е верно,,, чел съм го
 
От: От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Всички знаем че има безумно претенциозни потребители и те са най-вече жени
И много търговци изпадат в ужас като срещнат такава "чума"
Ще ви учудя, но това е найдобрата реклама за мени, защото тези клиентки можи да са трудни и да не ги искат в никой магазин, нооо ако им продадете нещо, със сигурност ще има допълнителни приходи от техните познати, защото те са със силен характер и дават безплатна реклама, а думата им тежи и само може да спечелите от такива клиентки, ако им влезете под кожата
Това съм го чел в една дебела книга за маркетинг ама не си спомням, особено дебелите книги
Ама е верно,,, чел съм го

заменеизненадачемаймунакатотебсеенаучиладажедачете.гледайкаквонещоееволюциятазначи
 
От: От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

заменеизненадачемаймунакатотебсеенаучиладажедачете.гледайкаквонещоееволюциятазначи
Стига ве, ного преиграваш сос това да се правиш на потъп от мени
Не може ме стигнеш шото яззе съм напреде сос светленни години
Уткажи се
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Клиентите наистина са много зле понякога, но често и търговците са ме отказвали от услугите си, заради непрофесионалното си държание. Сещам се за един случай, когато исках да сменя газовата уредба на колата си. Бях с обикновена и исках да сложа газов инжекцион. Потърсих в Гугъл и намерих една фирма. Звъннах на телефона и се проведе горе-долу следния разговор:

Аз: Добър ден, искам да попитам дали при вас може да се смени обикновена газова уредба с газов инжекцион, като се демонтира старата при вас и се постави нова?
Той: Ти как мислиш, дали може?
Аз: Не знам, затова питам.
Той: 700 лева.
Аз: Това е разликата в цената, която трябва да платя за демонтажа и монтажа ли?
Той: Естествено... и ми затвори.

Аз му бях сигурен клиент, а този човек се държа по такъв начин, че напълно ме отказа да се занимавам с него. Не знам по каква причина не беше на кеф, но честно казано не ме и интересува.

Дадох този пример за да се види, че не само клиентите са зле в много от случаите. Имал съм и много други подобни ситуации, в които дадени служители се държат грубо и невъзпитано, но предполагам че всеки е попадал в такива ситуации.
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Като си говорим за пострижки, преди като имах повече от 3мм коса любимото ми питане беше:

Късичко ли стана?
Ми и да е станало, кво прайм? Да го налепим обратно?

Имам приятел, който преди много години един го пострига и на изпроводяк му вика:
- Айде със здраве и да ме помниш!

Кво да не го помни, братче?! Беше го направил на Кашпировски! Три месеца ни вятър го рошеше, ни гребен му трябваше...

:D:lol::D xaxaxaxxaxa
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Миналата седмица с един се опитвам да комуникирам, той оказва яростна съпротива и ми мята несвързани изречения на шльокавица. Питам го:

-Хубаво, но така и не разбрах - къде искате да се монтира?
- На къщата
-Това стана ясно в началото, но все пак: Къде е къщата?
-Ми тука, бе! В съседното село!
-Ама аз не съм бил във Вашето за да знам съседното!
-А, и ти си прав. Ми то е на 10-тина километра от мен...

И кво правим такива сладури?! :lol:
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Затова ти казах, че харесвам начина ти на мислене, защото 90% съвпада с моя. Моя проблем е, че ми идваш малко надменен спрямо останалите, ама не е фатално всъщност.... Отдавам го на това, че ти си там, а ние тука, възможно е да си мислиш, че тука още сме на къра с гегата в едната ръка и лаптопа в другата:) Не знам.... :)

За другото естествено си също прав, такова отношение е недопустимо към клиент, бил той и най-долната откачалка. И за работата от собственика на бизнеса пак пак си прав. Аз като почвам нов бизнес работя максимум до 2-3 месеца, колкото да съм наясно с всички процеси, ако не потръгне както искам зарязвам го, ако тръгне добре, слагам човек веднага. Обикновено млад и зелен и го уча от нулата по-мой тертип, защото такива специалисти, за които пишеш ти, тука няма. Повечето са самозванци, дето хал-хабер си нямат от това дето искат да го работят, а претенциите им до небето..... Намесвам се само когато наистина са налага и се иска опитен човек, че да се справи.

Последния ми случай беше с откачен глух, който не можеше да пише, ама поне разбираше какво му пиша аз и можеше да отговори разбираемо дали е съгласен или не:) - продадох ме и на него, въпреки че в един момент наистина исках да го зарежа, защото страшно изнервяше.

Проблема на повечето предприемачи в България е, че не търсят бизнес, а търсят работа, аз не си търся работа, аз създавам организация и се дърпам настрани. В 90% от фирмите в България, собственика работи повече от всичките си служители взети заедно - складажия, връзки с клиенти, управител, маркетинг, СЕО, уеб дизайнер, програмист, писател, в някой случаи счетоводител и тн. В най-добрия случай да си вземе някоя продавачка или общ работник. Затова и повечето тъпчат на едно място, няма и как иначе, то се иска да седнеш да помислиш, да си освободиш мислите и тн....









Не ми се спори повече, работил съм около 11 часа фокусирано, 16 часа общо днес, изморен съм...

Но виж ми горния пост, където съм дал пример с разговора на Блинки, никой не го коментира, а отклонявате разговора към други неща. А от тоя пост може доста да се понаучи.

Аз знам, че има олигофрени, но знам и друго. "-Най-вероятно бихме могли, защото ние и сега сме "тука", но нещо ми подсказва, че вие сте "там" и ако продължавате да не ми казвате за кое населено място си говорим се опасявам, че ще си останем ние "тука", но Вие ще сте си "там"...." Да говориш така на клиент си е недопустимо в която и да е сериозна организация. Добре, разбирам, че не ти се занимава с такива типове, може да ти е писнало, може това, може онова. Все тая, тези които са наистина добри в продажбите, не им писва от такива, защото точно тези, веднъж станат ли ти клиенти, постоянно идват при теб, точно заради такива като ляля, които ги отпращат набързо, държат се с тях надменно и арогантно.

Но тъй като гледам, че вие тук собствениците общувате директно с клиентите, става ми ясно, че не сте на високо ниво, но сте на достатъчно високо ниво, че сте станали арогантни и сте се помислили за нещо повече отколкото сте. И все пак някой знае ли разликата между CEO, COO и СМО в една организация и знае ли какви роли има всеки един от тях? Най-вероятно 85% от форума не знаят, малки сте още, тръгнали сте да ми спорите кое как е било. Но както казах, сте достатъчно големи, за да станете арогантни, много лошо да си по средата, някои с години остават там.

п.с. ебахти и поста, изморен не мога да си подредя мислите.

п.с.2 научете каква е задачата на един СЕО, наемете някой, който наистина може да продава, мотивирайте го с комисиона и оставете професионалист да върши тази работа, и само, само, разберете, че internal growth е до едно време, след това човек трябва да се фокусира към external growth или изход. Иначе цял живот ще си останете на това средно ниво.

п.с.3, гледам да спирам цигарите, така че може повече да ме няма в моите цигарени паузи. След месеци, като имам време и влезна пак, се надявам ще покачите нивото.
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Миналата седмица с един се опитвам да комуникирам, той оказва яростна съпротива и ми мята несвързани изречения на шльокавица. Питам го:



И кво правим такива сладури?! :lol:

Добавяме ги в темата да се смеем :)
 
Re: От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Холандския ник, а помислил ли си за варианта, че блинки например е зает на 100% с налични клиенти и не си струва нервите да обяснява 2-3 часа на олигофрени как се прави? След което дори да ги обеди в това, като им каже цена и ще има 'оооу много висока, дай намаление' и чао. И това са 2-3 часа загубени, които той е изстискал от 100% натоварен график (да кажем след работно време) за да му угоди, без никакъв ефект. Т.е. време в кофата.
Приеми, че не всички са маймунки като тебе с по 16 ч раб ден. Някой след 7.5 - 8 (УК раб време) искат да са си в къщи да си правят свой неща. Това е стандарт на живот.
Освен че пишеш с 2 ника тук, аз ти казах - нивото ти на продавач е достатъчно за бг-мами и кифли у ФБ, да им продаваш виброси. За по-плащащи клиенти имаш още да учиш. Тези хора нямат нужда от 2-3 ч обяснения.

ПС. Да не се объркаш - пиша това НЕ като търговец. Моята сфера е друга.
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Аз не разбирам, защо ти обикаляш навсякъде след мен и се мислиш, че си прав. Какво стана в другата тема, където постнах Ютуб клипчето, нещо млъка като те оборих?

Кой ми е 2-рия ник, я кажи. :D

Никъде не си говорил за 2-3 часа, обикновенно сделка се затваря за 15-30 минути, поне подобна сделка на тази като на Блинки.

Ако е зает на 100% с налични клиенти, както казах, трябва да наеме някой да му продава, иначе от къде ще идва разтежа?

П.С. Ако нямаш бизнес, за какво въобще се месиш, очевидно нямаш опита, нужен да даваш съвети.

П.С2. 7.5-8 часа може да работиш, както искаш си живей живота, но с толкова работа, голям бизнес не се гради.

П.С.3 Айде бе, ти ще кажеш какво ми е нивото на продавач, като дори не продаваш? Отново, без да имаш опит, коментираш... Междудругото, съм продавал на клиенти, които са плащали по 5000 евро на месец. Голям си отворко, айде сподели тик да видим, на какви хора продаваш? Опа, ти май въобще не продаваш, а само вървиш след мен и се опитваш да спориш.

Ако минеш след всички те ми мнения и реално четеш, без само целта ти е да се заяждаш, ще видиш че давам безброй примери от опит, а ти никакви примери не може да дадеш. Що така?
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

@Биаро, просто виждам, че повечето от форума са на ниско ниво и не искат да приемат съвети, та поне малко да ми е забавно. Много рядко пишат такива като теб с реален опит, затова направо минавам на забавата и на съветите между тях, вместо да говоря за реален бизнес.

Ей същия като Гарнет, минават и се заяждат, без въобще да имат бизнес, като ги питаш нещо, или спират да пишат или откланят темата и пак ти викат, че еди нещо си не е наред с теб, а те са си умниците.
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Няма как да пиша повече и по задълбочено, защото и аз се включвам на фас паузите. Като развивах последния си бизнес даже бях спрял да пиша за 4-5 месеца. Сега други бачкат аз ходя в офиса само за да напомня за себе си:) Другите неща си ги следя от къщи.... Сега чувствам, че нещо ново се заражда в главата ми и сигурно пак ще прекъсна, надявам се:) Моите наблюдения са, че всички дето правят някакъв що-годе приличен оборот на година са така и затова ги няма тук. В голямата си част активните потребители във форума са кандидат бизнесмени или с ограничено мислене, които се целят на ниско. Затова и такова впечатление оставят.... Това всъщност няма значение, то като споделяш опит е за лично удовлетворение, аз поне затова го правя. Даже и човека, към който е насочен дадения съвет да не иска или да не може да го разбере, други 10 човека, които ще прочетат мнението ще го схванат и разберат. Аз като пиша нещо го пиша за всички, не само за този, към който е насочено конкретно.




@Биаро, просто виждам, че повечето от форума са на ниско ниво и не искат да приемат съвети, та поне малко да ми е забавно. Много рядко пишат такива като теб с реален опит, затова направо минавам на забавата и на съветите между тях, вместо да говоря за реален бизнес.

Ей същия като Гарнет, минават и се заяждат, без въобще да имат бизнес, като ги питаш нещо, или спират да пишат или откланят темата и пак ти викат, че еди нещо си не е наред с теб, а те са си умниците.
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Стига ве направо шима разнежите,,, клиенто има право зашото е клиент и дори ида вие гадно от клиенто пичелите,,, мо омразна ми от плачещи продавачки на искуствени пениси,,, дилдааааа диииииилдо
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

В момента продавам през една фейсбук страница, и въпреки, че е написано навсякъде цена, всяко трето запитване е колко струва.
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

В момента продавам през една фейсбук страница, и въпреки, че е написано навсякъде цена, всяко трето запитване е колко струва.

Искам десет реда обяснения, щоот от един ред разбрах само имам ФБ страница ама нямам
 
Re: От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

В момента продавам през една фейсбук страница, и въпреки, че е написано навсякъде цена, всяко трето запитване е колко струва.

Аааа, да има ги много такива. ;) Просто питат тъпотии, защото това им е в амплоато - да питат тъпи въпроси. ;)
 
От: Re: От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Аааа, да има ги много такива. ;) Просто питат тъпотии, защото това им е в амплоато - да питат тъпи въпроси. ;)

Ти мени на амлоа лиши ма биждаш, ааа
 

Горе