От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания
Най-абсурдното и БЪЛГАРСКО нещо което ми се случи днес. Един господин от гр. Пловдив си поръчва нещо вчера и желае днес до 12:30 да получи стоката, до тук добре - никакви проблеми. Изпращаме със Спиди, куриера отива днес в 09.40 ч. да го посети, за жалост няма ключ от съответната панелка в която живее този "господин" и разбира се по това време той още спи, не отговаря на обаждането, разбира се куриера връща пратката в офис. До тук добре, звъня на човечеца преди 30 минути и му казвам така и така господине, как желаете да постъпим да Ви кажем в кой офис е пратката? Да я оставим за разнос в някой друг удобен за Вас ден? А този "господин" ми съобщи "АЗ ИСКАХ ПРАТКАТА ДНЕС ДО ОБЯД! КУРИЕРА НЕ МИ Я ДОСТАВИ, ВЕЧЕ НЕ Я ЖЕЛАЯ" и затвори. Ей заради такива нашата хубава държавица няма да се оправи никога. Понеже се стремим да предложим перфектно обслужване към нашите клиенти, а такава некоректност в другата страна, пробвах да му звънна пак все пак да му обясня, че не е проблем да върне пратката, но че не е коректно да постъпва така, този хубав "господин" от така здраво заключената "панелка" не ми вдига, а затваря. Не сме умрели за 5 или 10 лв., не е проблем че се връща пратката, случва се. Отношението е важно. За това приятели, колеги или как да Ви назова, не парите са най-важните, но отношението трябва да е на ниво. Дръжте се така както очаквате да се държат с Вас. Може би не е тук точно мястото на този коментар, но пък си е и комично. Хубав ден и честит празник!
Най-абсурдното и БЪЛГАРСКО нещо което ми се случи днес. Един господин от гр. Пловдив си поръчва нещо вчера и желае днес до 12:30 да получи стоката, до тук добре - никакви проблеми. Изпращаме със Спиди, куриера отива днес в 09.40 ч. да го посети, за жалост няма ключ от съответната панелка в която живее този "господин" и разбира се по това време той още спи, не отговаря на обаждането, разбира се куриера връща пратката в офис. До тук добре, звъня на човечеца преди 30 минути и му казвам така и така господине, как желаете да постъпим да Ви кажем в кой офис е пратката? Да я оставим за разнос в някой друг удобен за Вас ден? А този "господин" ми съобщи "АЗ ИСКАХ ПРАТКАТА ДНЕС ДО ОБЯД! КУРИЕРА НЕ МИ Я ДОСТАВИ, ВЕЧЕ НЕ Я ЖЕЛАЯ" и затвори. Ей заради такива нашата хубава държавица няма да се оправи никога. Понеже се стремим да предложим перфектно обслужване към нашите клиенти, а такава некоректност в другата страна, пробвах да му звънна пак все пак да му обясня, че не е проблем да върне пратката, но че не е коректно да постъпва така, този хубав "господин" от така здраво заключената "панелка" не ми вдига, а затваря. Не сме умрели за 5 или 10 лв., не е проблем че се връща пратката, случва се. Отношението е важно. За това приятели, колеги или как да Ви назова, не парите са най-важните, но отношението трябва да е на ниво. Дръжте се така както очаквате да се държат с Вас. Може би не е тук точно мястото на този коментар, но пък си е и комично. Хубав ден и честит празник!