От: Некоректна фирма - Агенция За Защита На Потребителите. Какво може да се стори ?
Ето и развитието по случая. Днес варата беше поставена. Как се получи това. След отиване в офиса миналата седмица, с цел връщане на капарото, главния управител беше там, и предложи компромисен вариант, след като се извини за получилото се. Проблема се състоеше в това, че липса добра комуникация между "връзка с клиенти" и техническото изпълнение на поръчката. Грешката била на една от секретарките, която объркала поръчките и от там последвали недоразумения. Също така и това, самата фирма се бави се дължи на забавяне на материалите които те заявяват и от там "подлъгване" на клиентите.
Все пак се оказаха коректни и след ново вземане на мерки, дойдоха в обещания от тях ден и монтираха правилната врата, с неустойка за тяхна страна като % от цялото заплащане.
До КЗП не се стигна, благодарение на споразумението предложено от управителя.
Винаги съм мислел, че нещата могат да се разрешат по нормален начин, когато има разбиране и от двете страни.
Темата може да се заключи или изтрие, за да не "обърква" другите потребители.