Отпадане при Checkout?

Re: От: Отпадане при Checkout?

Абе отстъпки?! Твърде много е свикнал да бъде глезен потребителя. Не ме разбирайте погрешно - аз съм за качествено обслужване, отношение и промоции, но има граници, които не бива да бъдат прекрачвани. Онзи ден една дама ми държа тон за какъв се мисля, че за 1 камера не и давам отстъпка, ква е тая цена (55лв) и що монтажа е с добавен транспорт!? Ми щото съм в Пловдив, а тя в София - те за тва те! Това пък доведе до питането: Бе вие акъл имате ли? Хората врата монтират с первазите (наблегна на това) за 25лв...Та ми се наложи да и обясня разлики между монтаж камери и дърводелец, както и че от 5-6 години за по-малко от 100 врати няма кой да и даде такава цена, освен бай Гошо дето си уплътнява дните от пенсията като кове в гаража...
Нож с две остриета е раздаването на отстъпки с повод и без повод. После си чукаме главите що ни изпъват нервите с неразумни искания.

Не отстъпка, но на мен ми се случи следното.
Тръгвам да поръчва домашен интернет от върджин (ЮК) за 360 лири на година. Стигам до последна стъпка - написал съм адрес, телефон, мейл. Обаче виждам, че най-рано могат да дойдат да ме свържат след 4 дни.
Решавам да ида до ифиса им, на 10 мин и да си взема модема и да се свържа сам. Зарязах количката на сайта отворена. ОК. След 1 час получавам мейл с ваучер за 50 лири, ако си завърша процеса. Е, обадих се и ми ги дадоха, близо 2 месеца безплатно за 50 лири.

Та, може да не е отстъпка а ваучер, с условие напр. похарчи поне 50 лв, полвай 10 лв кредит. Или подобно.

Още:

Ако верно хората пълнят количка за да видят цената на доставка и начина на плащане, тогава може да се направи следното: при натискане на завърши да изкача поп-ъп с написана цена за доставка и избор на начин на плащане и само едно поле за мейл. След бутона продължи да ги пита искат ли логване или без.
 
Последно редактирано:
  • Like
Реакции: CTAH
От: Отпадане при Checkout?

и 30% е много търси обратна връзка, разбери защо е така.
Наравете поръчката да е в една страница.

Много често големия процент отпаднали се дължи и на интегриран модъл за доставка на Еконт или Спиди
Какъв е проблемът с интегрираните модули на Спиди/Еконт?
 
От: Отпадане при Checkout?

Проблема е че много хора предпочитат да се откажат от поръчката от колкото да си попълнят данните в тези модули
В някой ниши е до 80%


Какъв е проблемът с интегрираните модули на Спиди/Еконт?
 
От: Отпадане при Checkout?

При Prestashop в модула на еконт не се въвеждда нищо има един чек бутон за избор на офис или адрес и две падащи менюта за града и офис или адрес. Не знам защо очаквате собтсвеницте на онлйан магазни да са екстрасенси и да гадаят къде трябва да се достави поръчката. Имам бърза поръчка от 3 реда: име, телефон ясто за доставка. Редовно получавам следните поръчки:

Име и Фамилия: Стефан ( кой е тоя Стефбна не е ясно )
Телефон: 0888 ХХХ ХХХ
Място за доставка: Офис на Спиди ( изрично е описано, че работим само с Еконт, но дори и да не се разбрали в кое населено място е този офис на Спиди никой не знае )

След телефонен разговор клиента остава много учуден, че не бил попълнил всичко.

Интересното е, че когато поръчват от чужбина не им е проблем нито регистрацията и попълването на няколко реда с информация , нито плащането предварително. За в бъдеще серизоно обмислям премахването на опцията бърза поръчка в магазините си, с форма за регистрация в една стъпка се улеснява целия процес и за собственика и за клиента.

ПС: Някой ще каже ама нали се борим да хванем всеки клиент и тук е грешката. Не ни трябва всеки клиент, трябва ни качествения клиент.
 
Последно редактирано:
От: Отпадане при Checkout?

Всичко е до култура.

В чужбина хората ТИ БЛАГОДАРЯТ, че им продаваш нещо, тук СИ ИМ ДЛЪЖЕН. Не става просто... трябва училище или поне възпитание, защото може да не знаеш какво е станало през 1914, но поне да си културен с хората с които общуваш всеки ден и да си отворен за нови идеи, а не да си тесногръд комплексар.
 
От: Отпадане при Checkout?

Темата е интересна и без да чета всички мнения бих изразил първото, което ми идва наум. Най-логичната причина за отпадането е, че хората са добавили продукта, за да видят колко ще им струва доставката. Направете така, че ясно да се вижда колко струва доставката или я направете безплатна. 100% съм сигурен, че отпадането ще намалее поне наполовина!
 

Горе