От: Селския дърводелец ( Какво направих до сега/ А сега накъде)
► 1. Повече снимки в минимум 2000x2000px разделителна способност всяка, по възможност правени с професионален фотоапарат. На някоя от снимките да има „насядали“ примерни хора, за да се вижда колко място заемат те на тях (при разгънат и сгънат вариант);
► 2. Описания на английски + немски могат ли да се напишат? С размери (в mm и във ft!), с чертеж, с всичко. По възможност трябва да има една главна „масовка“ версия с ясни размери и неща, която да я има в наличност поне няколко бройки от нея, за да са „готови“ за изпращане asap. За пълни х-ки имам предвид: H/W/D, материал и shape, вид конструкция, монтирана или „немонтирана“ (за монтиране с инструкции на EN+DE), защита срещу гниене има ли, няма ли, kit и др. (тея само са базовите, кой знае колко още неща могат да се изброят като екстри, добавки) – на EN и DE;
► 3. Безплатна доставка задължителна (от крайната цена се изваждат едни ~15% такси за платформата; от нея се вадят кинтите за доставката; от останалите кинти се вадят profit кинтите за производител/теб и reseller/мен и се получава крайната цена/себестойност на продуктът за материал и изработка). Преценяваш и калкулираш;
► 4. За реклама на продуктът – €105 е таксата за 30 дни, така че обявята да седи НАЙ-горе по дадените ключове думи в заглавието ѝ (за целта трябва да се предоставя не 14, а 30-дневна гаранция за връщане парите към клиентът + безплатна доставка, както вече упоменах, която не значи, че трябва да е бърза, може и да е бавна, важното е да има И безплатна-бавна/нормално, И бърза-платена като вид доставки + време за „P&P“ подготовка и изпращане максимум 1 бизнес ден), със сериозни шансове да има купувачи през това време (да се разбира все едно #1 място по подреждане в G00gle при търсене, използвайки ключовите думи, само че тук е в др. платформа/търсачка, а за всеки е ясно, че над 70% от кликовете отиват за първия, колкото повече кликове, толкова и по-вероятен шанс за прегледи, изчитания на описанието, добавяне „в следени“ или директна покупка);
► 5. Преглед на конкуренцията, както е упоменал pa_lta по-горе, тъй като реално това не е нещо „иновативно“, даже го има „масовка“ за продан еквивалентни подобни на няколко места, не баш същите. И по-евтино. И имаха продажби. Въпросът е, че от тея €102 (за колкото е пусната в 0LX) се вадят ~15% (€15,3) - не знам колко за доставка (провери BG Posts за бавна, вкл. размери и всичко като се натоварват в кашон + Speedy за икономична и бърза също) - manufacturer & reseller profits, и кой знае колко смешни пари ще останат за материалът и изработката;
► 6. Времето за изработка може ли да се съкрати? В смисъл, ако се появят за един ден 5 покупки, които трябва да се изпратят след макс. 1 бизнес ден, какво правим? Т.е. давам примен с начален ден: понеделник.
— Зададен deadline hour: 11:00ч. Ако е направена поръчка в 10:55ч. и платено минута по-късно. Човекък „влиза“ в „same business day“ и за него се води „same“ времевия период от 4 минути. От 11:01ч. до 10:59ч. вторник вече се води „next business day“, в който ДО 10:59ч. трябва да е получил tracking номерът (взет от пощата или частния куриер), т.е. max. до 10:30 подадена пратката в пощата или където и да е частния куриер, получен номерът, връщане у Вас пред PC и въведен номер (или казан на reseller). Ако се получи обаче поръчка в 11:05ч. и платено минута по-късно, „same business day“ вече му се води от него време до следващия ден (вторник) 10:59ч., а „next business day“ – от вторник 11:01ч. до сряда 10:59ч. макс. срок за въвеждане на tracking number;
— Зададен deadline hour: 16:30ч. (до колкото работи кварталната поща в ж.к. „Лъкът“, бл. Боряна, проверих). Ако е направена поръчка в 16:25ч. и платено минута по-късно. Човекък „влиза“ в „same business day“ и за него се води „same“ времевия период от 4 минути. От 16:31ч. до 16:29ч. вторник вече се води „next business day“, в който ДО 16:29ч. трябва да е получил tracking номерът (взет от пощата или частния куриер), т.е. max. до 16:00 подадена пратката в пощата или където и да е частния куриер, получен номерът, връщане у Вас пред PC и въведен номер (или казан на reseller). Ако се получи обаче поръчка в 16:35ч. и платено минута по-късно, „same business day“ вече му се води от него време до следващия ден (вторник) 16:29ч., а „next business day“ – от вторник 16:31ч. до сряда 16:29ч. макс. срок за въвеждане на tracking number;
— Зададен deadline hour: 18:00ч. (до колкото работи централна поща в Троян). Ако е направена поръчка в 17:55ч. и платено минута по-късно. Човекък „влиза“ в „same business day“ и за него се води „same“ времевия период от 4 минути. От 18:01ч. до 17:59ч. вторник вече се води „next business day“, в който ДО 17:59ч. трябва да е получил tracking номерът (взет от пощата или частния куриер), т.е. max. до 17:30 подадена пратката в пощата или където и да е частния куриер, получен номерът, връщане у Вас пред PC и въведен номер (или казан на reseller). Ако се получи обаче поръчка в 18:05ч. и платено минута по-късно, „same business day“ вече му се води от него време до следващия ден (вторник) 17:59ч., а „next business day“ – от вторник 18:01ч. до сряда 17:59ч. макс. срок за въвеждане на tracking number.
Естествено пиша за DE + UK, тъй като BG пазарът се вижда „какъв“ е. Има си ясни и строги времеви диапазони/часове, които задължително трябва да се спазват и прилагат, иначе се „изяжда банан“ (с натрупани defects) с нулев потенциал за успех по-нататък, за разлика от шмекералникът, където е все тая кога ще се пусне/изпрати/получи. В EU не е „все тая“.
Ясно, че ако потръгне може да се наеме още един, два, но пък пък е и още по-ясно, че се нямат в наличност няколко бройки (5 да речем), колкото да се има готов инвентар. Без „инвентар“ с „гадаене“ за евентуални продажби, не може да се продава и да се поемат такива рискове. Един с 0LX-шмекералничевото „поръчайте/заявете днес, ще го изработим за 3 дни, ще го изпратим и ще се разплатите на 4-тия ден, на 5/6 вече си ги получаваме“ НЕ МОЖЕ да се кара на Запад. Там е „поръчване = СЪГЛАСЯВАНЕ с условията на сделката и ПРАВНО основание между 2-те лица, последващо от почти задължително заплащане след това, било веднага или до минути, зависи как е зададено в артикулът, един вид поръчване/заявянане си е и реално/гарантирано заплащане, а щом вече се има такива, се пристъпва към изпращане asap, а НЕ тепърва изработване, отиване до Строителната борса за материали или склада съседната къщичка, биричка и т.н. процеси“. Инвентарът (in-stock) е важно нещо и не бива да се подценява, това не е все пак „dropshipping“, където отново пак по-бързо ще стане кажи-речи.
Редакция: Оправен nick.