paps
New Member
От: Търся партньори
Ам, само уточнение - Яндекс е по-стара от Google с около година и винаги е била най-голямата конкуренция на американците в Русия
Относно идеята ти - прави каквото си решиш, времето си е твое, ресурсите са си твои. Не задължаваш никой да се включва, всеки си влиза по собствено желание и си поема риска. Но все пак, вслушай се в някои коментари, особено ако включват сферите, в които нямаш кой знае какви знания, като маркетинг и потребителско поведение например. Както е споменал biaaro, големите компании инвестират в отделни по-малки брандове (продукти) и продават тях, защото печалбата е по-голяма. Едно е да продадеш машина за пуканки в комплект с олиото и царевицата за 1000лв, друго е да пуснеш за продажба всяко поотделно - машината - 700лв, олиото - 300лв на месец, царевицата - 200лв. Сам сметни колко излиза така Рядко хората купуват цели комплекти най-малкото заради цената, която се вижда. Докато илюзията, че ако си купиш нещата поотделно ти излиза по-евтино, е в пълна сила.
А има и една история на Жилет - те печелят от продажбата на консумативи (ножчета), не от самобръсначки
В началото на века, когато още е нямало самобръсначки и всеки се е спасявал както си знае, Кинг Жилет "открил", така да се каже, самобръсначките и как да прави ножчета за тях. Патентовал си технологията още тогава. Първоначално пуснал самобръсначките за продажба, които се оказали много скъпи за простолюдието. Купували се главно от богаташи, което не го удовлетворило. И решил да приложи една много рискована маркетингова стратегия - започнал да продава ножчетата (които били доста по-евтини), а самите самобръсначки ги раздавал безплатно. До една година печалбите му нарастнали в пъти. А днес вече всички знаем къде са
Мисля, че историята е доста поучителна. Дет' се вика "Разделяй и владей!"
А иначе - бих ударила едно рамо с Copywriting-a, ако ти трябва още.
Ам, само уточнение - Яндекс е по-стара от Google с около година и винаги е била най-голямата конкуренция на американците в Русия
Относно идеята ти - прави каквото си решиш, времето си е твое, ресурсите са си твои. Не задължаваш никой да се включва, всеки си влиза по собствено желание и си поема риска. Но все пак, вслушай се в някои коментари, особено ако включват сферите, в които нямаш кой знае какви знания, като маркетинг и потребителско поведение например. Както е споменал biaaro, големите компании инвестират в отделни по-малки брандове (продукти) и продават тях, защото печалбата е по-голяма. Едно е да продадеш машина за пуканки в комплект с олиото и царевицата за 1000лв, друго е да пуснеш за продажба всяко поотделно - машината - 700лв, олиото - 300лв на месец, царевицата - 200лв. Сам сметни колко излиза така Рядко хората купуват цели комплекти най-малкото заради цената, която се вижда. Докато илюзията, че ако си купиш нещата поотделно ти излиза по-евтино, е в пълна сила.
А има и една история на Жилет - те печелят от продажбата на консумативи (ножчета), не от самобръсначки
В началото на века, когато още е нямало самобръсначки и всеки се е спасявал както си знае, Кинг Жилет "открил", така да се каже, самобръсначките и как да прави ножчета за тях. Патентовал си технологията още тогава. Първоначално пуснал самобръсначките за продажба, които се оказали много скъпи за простолюдието. Купували се главно от богаташи, което не го удовлетворило. И решил да приложи една много рискована маркетингова стратегия - започнал да продава ножчетата (които били доста по-евтини), а самите самобръсначки ги раздавал безплатно. До една година печалбите му нарастнали в пъти. А днес вече всички знаем къде са
Мисля, че историята е доста поучителна. Дет' се вика "Разделяй и владей!"
А иначе - бих ударила едно рамо с Copywriting-a, ако ти трябва още.