Adwords Re-Мarekting Упътване

coolice

Owner
Тази тема направо я правя важа от много време ня бях попадал на толкова полезна статия за тези които активно използват adwords за да продават е задължителна за четене лично аз започвам да я чета втори път :)

http://blog.kissmetrics.com/re-marketing-guide/


едит пъървата картинка на малки монитори закрива ама по надолу става интересно :)
 
Последно редактирано от модератор:
От: Adwords Re-Мarekting Упътване

Преди 3 дни пуснах за пръв път ремаркетинг в AdWords - вдига много CTR. За конверсии е рано да се каже, но при всички положения CTR е по-висок от нормална кампания в дисплейната мрежа (дори и такава таргетирана с ключови думи, избрани сайтове и топици).

Ако някой има опит, моля да каже дали 30 дни (На мен ми се иска вечно да облъчвам :) ) е оптимално време за присъствие в списъка?
 
От: Adwords Re-Мarekting Упътване

Определено ефективен канал когато предлагате добър продукт/услуга

За дните зависи от това което се предлага, направи си анализ на резултатите и ще разбереш.
 
От: Adwords Re-Мarekting Упътване

Има логика, но според продукта и целите.
Не бих казала, че за много качествен и съответно висок като цена продукт би имало ефект подобна кампания.
Статиите са доста интересни, благодаря:)
 
От: Adwords Re-Мarekting Упътване

Търся си човек, който срещу заплащане да прави настройките за google adwords! skype: rossen.georgiev1
 
От: Adwords Re-Мarekting Упътване

Едно бързо допълнение по темата:
Ремаркетингът вече е функция на дисплейните кампании, а не е дефиниран като отделен тип кампания.
За да се създаде такава кампания, се създава кампания Само за дисплейна мрежа, избират се "Маркетингови цели" -> Стимулирани на действия -> Купуване от уебсайта.
Съпорта на AdWords са обяснили как се действа стъпка, по стъпка. Само че не мога да пускам още линкове. :)
 
От: Adwords Re-Мarekting Упътване

Едно съветче от мен - не се ограничавайте с ремаркетинг само в дисплейната мрежа. В search-а върши също много добра работа ;)
 
От: Adwords Re-Мarekting Упътване

Едно съветче от мен - не се ограничавайте с ремаркетинг само в дисплейната мрежа. В search-а върши също много добра работа ;)
Как се представя сърч ремаркетинга?
Питам, защото не съм го пробвал. Пробвал съм само дисплей и съм на кантар.
Поздрави!
 
От: Adwords Re-Мarekting Упътване

Ето например две стратегии за ползване на списъците за ремаркетинг в мрежата за търсене на AdWords:

- Може да се оферира е за ключови думи, за които обикновено не го правим, само при хора, които наскоро са посетили сайта ни или по-рано са извършили реализация на него. Това потенциално може да увеличи продажбите. Бихме могли например да оферираме за по-общи ключови думи само за хора, които по-рано са били на сайта ни.

- Може да се оптимизират офертите за съществуващите ключови думи за посетители от списъците си за ремаркетинг. Като пример - да увеличим офертата си с 20% за тези, които са преглеждали страницита ни през последните 30 дни. Друга възможност е да показвате различна реклама на посещавалите сайта.

А как да създадем ремаркетинг в мрежата за търсене?

1. Създаваме нова кампания от тип „Само за мрежата за търсене“;
2. Отваряме раздела "Аудитории" до раздела „Ключови думи“.
3. Избираме "+ Ремаркетинг".
4. Кликаме върху падащото меню "Добавяне на насочване" и избираме "Интереси и ремаркетинг".
5. Кликаме върху падащото меню "Избиране на категории" и избираме "Списъци за ремаркетинг". Ще намерите списъка „Всички посетители“ и всички други основани на правила списъци, които сме създали за различните групи посетители на сайта.

За да изпълните горните стъпки, разбира се, трябва да имате дефинирани списъци за ремаркетинг, съответно проследяващ маркер в сайта си.
 
Последно редактирано:
От: Adwords Re-Мarekting Упътване

Всичко, което е обяснил Pro-soft.bg е така, само едно допълнение. Ако искаш да използваш ремаркетинг в search-a без да оферираш за отделни кл. думи и да показваш на аудиторията различни и по-ангажиращи реклами, не е нужно да създаваш отделна кампания за ремаркетинг.
В стандартната кампания за мрежа за търсене отиваш отново на аудитории, избираш ремаркетинг - добавяне на насочване- интереси и ремаркетинг и тн. Аналогично на горе описаното. Така добавения ремаркетинг ти позволява увеличиш офертата си с определен % за хората, посетили вече сайта ти.
 
Търся човек да настрой правилно кампания в adwords за пътна помощ на сайта ми. Срещу заплащане телефон: 0876 63 73 31
 

Горе