От: Adwords Re-Мarekting Упътване
Ето например две стратегии за ползване на списъците за ремаркетинг в мрежата за търсене на AdWords:
- Може да се оферира е за ключови думи, за които обикновено не го правим, само при хора, които наскоро са посетили сайта ни или по-рано са извършили реализация на него. Това потенциално може да увеличи продажбите. Бихме могли например да оферираме за по-общи ключови думи само за хора, които по-рано са били на сайта ни.
- Може да се оптимизират офертите за съществуващите ключови думи за посетители от списъците си за ремаркетинг. Като пример - да увеличим офертата си с 20% за тези, които са преглеждали страницита ни през последните 30 дни. Друга възможност е да показвате различна реклама на посещавалите сайта.
А как да създадем ремаркетинг в мрежата за търсене?
1. Създаваме нова кампания от тип „Само за мрежата за търсене“;
2. Отваряме раздела "Аудитории" до раздела „Ключови думи“.
3. Избираме "+ Ремаркетинг".
4. Кликаме върху падащото меню "Добавяне на насочване" и избираме "Интереси и ремаркетинг".
5. Кликаме върху падащото меню "Избиране на категории" и избираме "Списъци за ремаркетинг". Ще намерите списъка „Всички посетители“ и всички други основани на правила списъци, които сме създали за различните групи посетители на сайта.
За да изпълните горните стъпки, разбира се, трябва да имате дефинирани списъци за ремаркетинг, съответно проследяващ маркер в сайта си.