Affiliate програма на SummerCart

Blinky

Owner
Както може би виждате от няколко дни рекламираме тук новата affiliate програта на SummerCart. Като цяло тя е структурирана за плащане на действие и е насочена към българския пазар.

В момента има промо период и до 18 декември за всяко квалифицирано запитване се заплащат по 20 лева.

Ще се радваме да споделите какво мислите за програмата и дали според Вас може да се подобри, за да бъде изгодна и за уебмастърите и за SummerCart разбира се.

Повече информация вижте тук.
 
Това, което аз мога да споделя е, че се включих в програмата още преди самото и обявяване, с цел да съм наясно какво ще рекламираме.
Включително тествах и правилното отчитане при action (естествено със знанието на SummerCart).
Като цяло смятам, че за пазара в България самата програма е измислена добре, тъй като тук никой не купува онлайн, тоест плащането при action, различен от покупка е доста логично. Към днешна дата, CTR-а при мен е около 1%, което за банер реклама е добре.
 
От: Affiliate програма на SummerCart

Тъкмо ги разгледах, но не плащат по банков път, ще им пиша да видя дали имат подобно намерение

Забелязах и това
"чуждестранната компания Mirchev Ideas International Inc"
ще трябва ли ддс регистрация
 
Последно редактирано:
От: Affiliate програма на SummerCart

Аз ще се включа, писах ми даже един човек ми се обади по телефона. Само ме притеснява че искат ЕГН и ми каза че не може без него. Те щом го искат значи ще декларират разхода, което означава че и аз ще трябва да го декларирам, поне така си мисля.
 
От: Affiliate програма на SummerCart

Аз ще се включа, писах ми даже един човек ми се обади по телефона. Само ме притеснява че искат ЕГН и ми каза че не може без него. Те щом го искат значи ще декларират разхода, което означава че и аз ще трябва да го декларирам, поне така си мисля.
Според мен го искат с цел избягване на регистрация на повече от един акаунт, но те може би ще отговорят най-добре.
 
От: Affiliate програма на SummerCart

Здравейте,

Аз съм Мена Мирчева, току-що се включих във форума и ще се старая да бъда максимално полезна за всичко което ви интересува или притеснява относно Summer Cart.

Тъкмо ги разгледах, но не плащат по банков път, ще им пиша да видя дали имат подобно намерение

След като няколко човека попитаха за опцията плащане по банков път днес я добавихме в регистрационния формуляр. От активните афилиейти ако някой е избрал друга опция, но предпочита банков превод сега може да влезе в профила си и да промени данните.


Забелязах и това "чуждестранната компания Mirchev Ideas International Inc" ще трябва ли ддс регистрация

Mirchev Ideas International Inc е регистрирана извън рамките на ЕС и не отчита разходи в България или друга държава-членка на ЕС. Не е нужно да имате ДДС регистрация. Ако искате да платите данъци за дохода от програмата ни, вие сами трябва да ги декларирате.
 
От: Affiliate програма на SummerCart

Аз ще се включа, писах ми даже един човек ми се обади по телефона. Само ме притеснява че искат ЕГН и ми каза че не може без него. Те щом го искат значи ще декларират разхода, което означава че и аз ще трябва да го декларирам, поне така си мисля.

ЕГН-то е задължително само за плащане с паричен превод EasyPay. Всъщност начин на плащане може да посочите и по-късно, когато дойде време за комисионните :)
 
От: Affiliate програма на SummerCart

Здравейте,

А може ли да ни кажете как става отчитането на хората, които се обадят по телефона. Благодаря предварително.
 
От: Affiliate програма на SummerCart

Регистрирах се, всичко е точно. Още не съм го тествал, сега разглеждам системата, но ми изглежда добре. По-нататък ще пиша повече, след като имам някакви наблюдения, но поне с плащанията и ЕГН-тата няма проблем.
 
От: Affiliate програма на SummerCart

Здравейте,

А може ли да ни кажете как става отчитането на хората, които се обадят по телефона. Благодаря предварително.

dekemvri,

Отчитането на телефонните обаждания става с Хитлерова дисциплина в работата на търговския ни отдел.

Обажда се нов клиент в офиса ни, разпитва ни за каквото си иска, ние естествено използваме на максимум предоставения шанс и разговаряме на дълго и на широко, записваме си името и телефона на човека и едновременно с това го инструктираме да ни пусне едно имейлче през Контактната форма за да знаем с кого сме говорили и да изпратим допълнителна информация. Не е възможно в рамките на 5-10 или 20 мин. разговор да се разкаже всичко стойностно за Summer Cart, така че винаги пращаме допълнително информация. А и не може да продаваме софтуер с един телефонен разговор, искаше ми се да е толкова лесно, но уви не е :)

Всички знаем че имейл адрес е страшно трудно да се диктува по телефона и в повечето случаи стават грешки, така че нашата молба се приема съвсем нормално от заинтересованите хора и те наистина ни пишат до минута-две. След това високите технологии (кукитата) влизат в действие и афилиейта вижда контакта в Affiliate панела.

Ако не получим скорострелно имейл, ние им звъним след 10-15 минути и пак ги подканваме за същото :) Процесът е много естествен, от 2 години така работим, с повече от 1000 души сме говорили и поведението на искрено интересуващите се от онлайн магазин определено ни е ясно. Хората ни пишат, ние им пращаме карта как да стигнат до офиса ни, или им показваме магазини които сме правили... Тази процедура е отдавна отработена и рафинирана за да не оставим печеленето на клиенти на произвола на съдбата.

Отговорът ми удовлетворителен ли е?
 
  • Like
Реакции: ca$h
От: Affiliate програма на SummerCart

Благодаря, удовлетворен съм от отговора :)

dekemvri,

Отчитането на телефонните обаждания става с Хитлерова дисциплина в работата на търговския ни отдел.

Обажда се нов клиент в офиса ни, разпитва ни за каквото си иска, ние естествено използваме на максимум предоставения шанс и разговаряме на дълго и на широко, записваме си името и телефона на човека и едновременно с това го инструктираме да ни пусне едно имейлче през Контактната форма за да знаем с кого сме говорили и да изпратим допълнителна информация. Не е възможно в рамките на 5-10 или 20 мин. разговор да се разкаже всичко стойностно за Summer Cart, така че винаги пращаме допълнително информация. А и не може да продаваме софтуер с един телефонен разговор, искаше ми се да е толкова лесно, но уви не е :)

Всички знаем че имейл адрес е страшно трудно да се диктува по телефона и в повечето случаи стават грешки, така че нашата молба се приема съвсем нормално от заинтересованите хора и те наистина ни пишат до минута-две. След това високите технологии (кукитата) влизат в действие и афилиейта вижда контакта в Affiliate панела.

Ако не получим скорострелно имейл, ние им звъним след 10-15 минути и пак ги подканваме за същото :) Процесът е много естествен, от 2 години така работим, с повече от 1000 души сме говорили и поведението на искрено интересуващите се от онлайн магазин определено ни е ясно. Хората ни пишат, ние им пращаме карта как да стигнат до офиса ни, или им показваме магазини които сме правили... Тази процедура е отдавна отработена и рафинирана за да не оставим печеленето на клиенти на произвола на съдбата.

Отговорът ми удовлетворителен ли е?
 
След около седмица тестване, смея да твърдя, че в моите сайтове програмата вади добър CTR за банер реклама (около 1%).
Аз имам един въпрос, свързан с affiliates, които са 2-ро и 3-то ниво, няма информация, какви са приходите от тях?
 
От: Affiliate програма на SummerCart

като кликна на партньорския линк в профила и отчита, но върху банерите не
Днес по - рано писах на поддръжката, но не получих отговор

go6o78,

Сега ти настроихме директен линк в афилиейт панела, т.е. всички кликове които идват от твоя сайт ще се отчитат задължително (пробвахме няколко пъти) независимо дали ползваш обикновен банер или Флаш. Утре ще проверим всички флаш банери дали няма някакъв проблем конкретно с тях.
 

Горе