nedqlkov
Member
Тези хора ми изкараха нервите направо, пиша във форума само за да разбера дали и други са имали проблеми с тях.
Накратко... понеже съм извън града и няма как да отида до офис да си платя нета реших да го платя през epay. Влязох в сайта им и гледам - направили нова билинг система. Регвам се аз, попълвам си там номер на договора и ми излизат два адреса. Този вкъщи и този на офиса. Понеже както казах съм извън града и исках да платя само интернета вкъщи за да може да поддържам връзка с роднините си. Избрах от менюто "Номер на договора" който отговаря за адреса на жилището ми. След успешното заплащане чрез епей обаче в системата им се отразява плащане за офиса ми, а не за жилището ми както съм посочил при заплащането, с една дума системата им не отрази избора ми при разплащането. Това което ме възмути обаче не беше бъгавата им система, а уникалния съпорт който имат.
Пиша им аз:
Здравейте, исках да платя за един адрес а при плащането излезе съвсем друг. Преди това го бях маркирал както трябва. Ето вижте - http://prikachi.com/images/538/7508538o.png - стрелката на снимката показва номера на договора за който исках да платя, а всъщност излиза друг.
Ето и уникалния отговор който получих:
Да пробвате пак, ако Ви дава същия проблем , моля уточнете версията на браузера или да пробвайте с firefox.
След този отговор "тикета" беше затворен за да немога да им отговоря.
Не съм за 15те лева които съм дал. Изключително много ме дразни това, че се водят една от първите компании в България които предоставят интернет и т.н. а пък нивото им е като за квартален доставчик. Някой друг имал ли е такива проблеми с тях ?
Накратко... понеже съм извън града и няма как да отида до офис да си платя нета реших да го платя през epay. Влязох в сайта им и гледам - направили нова билинг система. Регвам се аз, попълвам си там номер на договора и ми излизат два адреса. Този вкъщи и този на офиса. Понеже както казах съм извън града и исках да платя само интернета вкъщи за да може да поддържам връзка с роднините си. Избрах от менюто "Номер на договора" който отговаря за адреса на жилището ми. След успешното заплащане чрез епей обаче в системата им се отразява плащане за офиса ми, а не за жилището ми както съм посочил при заплащането, с една дума системата им не отрази избора ми при разплащането. Това което ме възмути обаче не беше бъгавата им система, а уникалния съпорт който имат.
Пиша им аз:
Здравейте, исках да платя за един адрес а при плащането излезе съвсем друг. Преди това го бях маркирал както трябва. Ето вижте - http://prikachi.com/images/538/7508538o.png - стрелката на снимката показва номера на договора за който исках да платя, а всъщност излиза друг.
Ето и уникалния отговор който получих:
Да пробвате пак, ако Ви дава същия проблем , моля уточнете версията на браузера или да пробвайте с firefox.
След този отговор "тикета" беше затворен за да немога да им отговоря.
Не съм за 15те лева които съм дал. Изключително много ме дразни това, че се водят една от първите компании в България които предоставят интернет и т.н. а пък нивото им е като за квартален доставчик. Някой друг имал ли е такива проблеми с тях ?