bulsatcom - уникални са :D

nedqlkov

Member
Тези хора ми изкараха нервите направо, пиша във форума само за да разбера дали и други са имали проблеми с тях.

Накратко... понеже съм извън града и няма как да отида до офис да си платя нета реших да го платя през epay. Влязох в сайта им и гледам - направили нова билинг система. Регвам се аз, попълвам си там номер на договора и ми излизат два адреса. Този вкъщи и този на офиса. Понеже както казах съм извън града и исках да платя само интернета вкъщи за да може да поддържам връзка с роднините си. Избрах от менюто "Номер на договора" който отговаря за адреса на жилището ми. След успешното заплащане чрез епей обаче в системата им се отразява плащане за офиса ми, а не за жилището ми както съм посочил при заплащането, с една дума системата им не отрази избора ми при разплащането. Това което ме възмути обаче не беше бъгавата им система, а уникалния съпорт който имат.

Пиша им аз:

Здравейте, исках да платя за един адрес а при плащането излезе съвсем друг. Преди това го бях маркирал както трябва. Ето вижте - http://prikachi.com/images/538/7508538o.png - стрелката на снимката показва номера на договора за който исках да платя, а всъщност излиза друг.

Ето и уникалния отговор който получих:

Да пробвате пак, ако Ви дава същия проблем , моля уточнете версията на браузера или да пробвайте с firefox.

След този отговор "тикета" беше затворен за да немога да им отговоря.

Не съм за 15те лева които съм дал. Изключително много ме дразни това, че се водят една от първите компании в България които предоставят интернет и т.н. а пък нивото им е като за квартален доставчик. Някой друг имал ли е такива проблеми с тях ?
 
Поне си с 15 лева назад, което се преживява някак. Аз тази седмица се разправях пък с Blizoo. Бил съм им дължал 100 лева за телевизионен приемник, който никога не съм ползвал. Че чак от Кредитекспрес ми идва кредитно писмо, че съм длъжник и щели да дойдат на адрес да си го вземат. :) След няколко разкарваници из офисите им с договорите и приемо-предавателен протокол стана ясно, че някой е проспал момента да напише, че такова още при стартирането на договора ми не е дадено. Но кой ти се занимава. Само едно ме е яд, плащах и за телевизия, а ползвах само нета. 20 лева всеки месец, ей така, за кеф. :) И накрая и това ми го измислиха. :)

Искам да кажа, че всеки е така бате. Булсата са добре само когато не вали. Поне при мен. А в София това да не вали си е явление. :) Демек, това лято тегаво с кабелната им телевизия. Познай дали ще има компенсации. :) Иначе имат форум, в който може да ги питаш - http://forum.bulsat.com/. Не очаквай адекватен отговор. :)
 
Всъщност и за форума ще трябва да почакаш, което означава, че наистина са бавни:

Вашия акаунт в момента е неактивен, трябва да бъде одобрен от
администратор. Когато това стане ще получите уведомително писмо.

Не забравяйте Вашата парола, защото тя е криптирана и ние не можем да ви я
пратим. В случай че я забравите, можете да поискате нова, която ще ви бъде
пратена по същия начин както тази.

Благодаря Ви, че се регистрирахте!
 
Тея са пълните нещастници. Търпя ги на село заради дядо ми, защото имат най-евтина тарифа от цифровите в града, той и без друго гледа само 2-3 канала. Ама мине се не мине и нещо се смути. И като отидат му искат пари за бензин, за да дойде екипа от съседното градче. Мислех, че го лъжат, питах в офиса и кифлата там ми каза, че им е такава политиката. Ако не беше къщата в някаква информационна дупка - ни обхват има, ни телевизия, въобще нямаше да се занимавам с тях. И днес блинки ме подсети. Нали до края на 2013г трябваше да имат мобилна мрежа с не знам си колко процента покритие. Нещо не съм чул да имат такава.

Иначе вкъщи съм на местната кабеларкахи за нет и за тв и съм супер доволен - за 20 ллв двете.
 
От: bulsatcom - уникални са :D

Реално в България интернета ни е бързичък за цената която плащаме в сръвнение с други държави, но затова пък спестяват милиони от поддръжката. Аз след този отговор от оператора оставам с впечатление че съпорта им е в Индия. :lol:
 
Имат мрежа, не си ли я виждал. Даже купиха и Водафох, докато я пускаха, ей така, да си го мерят с Q2. :) Ххахааха. Не са сериозни и това си е. ;) Но както казах, коя компания е. :)

Преди 2 дни Петя от форума тук сипа стабилно на Мтел за нета им във Фейса, така че важното при тези фирмички е да попаднеш на по-малкото зло. ;)
 
От: bulsatcom - уникални са :D

След като ми затвориха тикета им писах:

Вие бъзикате ли се ? Както виждате аз вече съм платил, а плащането не е за това което исках и вие ми отговаряте по този изключително тъп начин ? Какво да не би разплащателната ви системата да е направена за FireFox само ? Остана ли без интернет, въпреки че съм платил ТОЧНО ЗА АДРЕСА/НОМЕР НА ДОГОВОРА КОЙТО ТРЯБВАШЕ ще раздуя случая. От 3 дена се опитвам да се свържа с поддръжката която е в сайта ви, а от там никой не ми отговаря. Сега какво ? Да си правя експерименти и да плащам за по няколко месеца докато разберем на кой браузер ви работи разплащателната система ?

Отговор:

Моля свържете се по телефона с техническата поддръжка.


Еми... Без коментар...
 
От: bulsatcom - уникални са :D

Не е проблема във фирмата а в персонала, който е от българи.
от български персонал, качествен съпорт не очаквай...
 
Re: От: bulsatcom - уникални са :D

Спокойно, скоро ще стават и гсм оператор - тогава ще е пълен циркът :)

Те стават мобилен оператор от доста време. :)

Аз ще огледам за други, но има едни които само нашия блог не покриват - Comnet.

И друго винаги ми е било чудно. Защо кат прекратяваш отношения с някой мобилен оператори, кабелен и/или интернет доставчик, винаги се стига до някакви грозни изпълнения от тяхна страна. Говоря за големите фирми, без имена. Веднъж се опитах да се откажа от един - направихме на маймуна. При условие, че през целия период съм бил лоялен и читав клиент. И жената 100 проблема с един мобилен оператор. Пак некадърници.
 
От: bulsatcom - уникални са :D

За тях лоялни клиенти няма май... Тяхната политика е да те задържат. На мен от виваком, когато ми изтичаше договора сигурно 5 пъти ми се обаждаха да ми предлагат най-различни оферти :D . Относно телефон, от 2 години може да се каже, че комуникирам само по skype и мейл със всичките си приятели и изключително рядко използвам мобилните линии. Надявам се по-скоро това да стане практика сред всички.
 
Еми моята жена пък яко Вайбър ползва. То вече къде ли няма Wi Fi. :) Аз мейли, форума тук и скайп. Това са ми, а и Facebook месинджъра. ;)

И друго интересно. Седи, гледа ти профила в компютъра, вижда, че не си пропускал плащане, плащал си нещо повече, а не си го ползвал, преподписал си веднъж даже, плащал си некви си там техни "такси подновяване" и дори не те пита защо се отказваш? Странно. На запад сигурно ще съкратя целя клон, ако разберат, че някой плащаш си клиент ей така си заминава, без обяснение. Вторият определено ще е сигнал, че нещо правят грешно. Но както казах, на кой му пука. :)

Нямат никакви програми за лоялни клиенти, а ако някой от тях е чувал за ъпселинг, ще се гръмна тук. :)
 
От: bulsatcom - уникални са :D

Аз тази седмица се разправях пък с Blizoo.

Аз пък съм доволен от тях.

И друго интересно. Седи, гледа ти профила в компютъра, вижда, че не си пропускал плащане, плащал си нещо повече, а не си го ползвал, преподписал си веднъж даже, плащал си некви си там техни "такси подновяване" и дори не те пита защо се отказваш? Странно. На запад сигурно ще съкратя целя клон, ако разберат, че някой плащаш си клиент ей така си заминава, без обяснение. Вторият определено ще е сигнал, че нещо правят грешно. Но както казах, на кой му пука.

Прав си, така се действа на запад. Знам за случай с мой познат, който е в Канада, първо е бил към някаква телекомуникационна компания, но се е отказал от тях и е преминал към друга, която има по-евтини тарифи за разговори с България. И след това доста пъти са се обаждали от първата компания за да го питат защо се е отказал, какво желае да се направи, при какви условия ще се върне при тях.
 
Re: От: bulsatcom - уникални са :D

Така се прави. И не само. В момента бизнеса е в такава конкуренция, че се е стигнало не само до крадене на качествени клиенти, но и до мръсни номерца, за да ги привлекат. А нашите тук се чудят как да издоят готините клиенти, те да се нахакат на други, а после да ги откажат въобще от продуктите им и да търсят алтернативи. ;)
 
От: Re: От: bulsatcom - уникални са :D

А нашите тук се чудят как да издоят готините клиенти, те да се нахакат на други, а после да ги откажат въобще от продуктите им и да търсят алтернативи. ;)

Не е само това, това е и до некомпетентност. На всякакво ниво. Примерно - след след известна моя комуникация с Близо успях да си издействам намаление на месечната такса. И след като отидох да си плащам се оказа, че това "намаление" ми го прибавили към таксата. :lol: :cry: Добре, че по навик се заяждам с всеки и след дежурния ми въпрос "Защо толкова?" служителката направо блокира - вярно, че беше русокоска, ама все пак са я взели да върши работа там. Зад мен опашка става, а на мен ми е кеф да я гледам как се суети. Накрая след доста време се сети и колегата и помогна.
Но докато се наемат такива некомпетентни служители, фирмите няма да успеят. Некомпетентни на всякакво ниво.
 
Последно редактирано:
От: bulsatcom - уникални са :D

Аз бих плащал дори по 50 лева, но за качествена услуга, не когато завали и да пиша на клиентите си "Извинявайте, но тук се задава дъжд и може връзката да прекъсне..." Wtf...
 
Смятай на какво ниво са, щом блокират от "Защо така..."? :) Ти си късметлия, аз не се занимавам много-много, но им тегля една. Или им пиша едно писмо до някой с повече от една мозъчна клетка. Защото всеки ми казва "Ама какво очакваш да направи, той е само обикновен служител". Да им се изтаковам на бизнеса, ако с това се минава при всеки недоволен клиент. Как какво? Викаш някой, който може да направи нещо. А ако няма такъв, кофти, но трябва да има. ;) Прясно ми е, за това и така съм се ентусиазирал - иначе ми пука на шишарката и бързо ми минава. Но гледам не се случва само на мен.

А преди време като бяхме на друг интернет доставчик, с който се чувах по-често с него отколкото с нашите. След като отидохме до офиса да се откажем, защото за тези 3 години нищо, и цените им били високи, и нета некачествен. И те милите ми казват, че ще ми намалят до цената, до която съм намерил. Красавци мамини. Да им имам маркетинга и селинга и там всичко що го водят за бизнес. :)
 
От: bulsatcom - уникални са :D

Тея са пълните нещастници. Търпя ги на село заради дядо ми, защото имат най-евтина тарифа от цифровите в града, той и без друго гледа само 2-3 канала. Ама мине се не мине и нещо се смути. И като отидат му искат пари за бензин, за да дойде екипа от съседното градче. Мислех, че го лъжат, питах в офиса и кифлата там ми каза, че им е такава политиката. Ако не беше къщата в някаква информационна дупка - ни обхват има, ни телевизия, въобще нямаше да се занимавам с тях. И днес блинки ме подсети. Нали до края на 2013г трябваше да имат мобилна мрежа с не знам си колко процента покритие. Нещо не съм чул да имат такава.

Иначе вкъщи съм на местната кабеларкахи за нет и за тв и съм супер доволен - за 20 ллв двете.

Ами мини на ефирна цифрова телевизия и не се занимавай с глупости!
Аз така си реших проблема и съм много доволен.
 
Re: От: bulsatcom - уникални са :D

Аз бих плащал дори по 50 лева, но за качествена услуга, не когато завали и да пиша на клиентите си "Извинявайте, но тук се задава дъжд и може връзката да прекъсне..." Wtf...

Да, последните няколко вечери гледах в тавана, щото са много добри. В каменната епоха е така. И още не са ми одобрили регистрацията във форума им. :)
 

Горе