Не е ли просто се регистрираш в сайта като клиент (търговец) и в акаунта ти се генерира код, който си е твой уникален, с който реално може да оперираш натам. Съгласен съм, че сайтовете като ups / dhl и подобни са трудни за разгадаване и работа, но няма начин да нямат, дори виж в FAQ страниците им какво пише. Често там пише по-подробно, дори и да изглежда на практика нещо лесно, те си имат тяхна си логика на работа и в други (много по-малко де) случаи не съвпада с логиката на обикновения потребител, който иска да им ползва услугата. Не съм се сблъсквал с това, защото складовете сами поемат шипинга, ти си просто търговец, който свързва клиента с тях. Не виждам голям смисъл (от гледна точка на улеснение и удобство) ти да си отговорен и за доставката. Процесът реално трябва да е - посетителя поръчва -> ти обработваш поръчката му -> изпращаш поръчката на склада (дропшипъра / производителя) -> склада изпраща поръчката към потребителя -> склада си взима неговата сума за продукта и ти праща тракинг код на пратката + линка към съответната страница, където потребителя да си проверява докъде е стигала тя -> при правилно изпълнение ти оставаш с разликата от твоята цена и тази на склада.
В твоя случай, само да попитам - ти ги имаш наличност (физически) и искат ти да ги изпращаш или просто склада не е дорасъл до там и всеки търговец след поръчка при тях си урежда сам шипинга? Ако е този случая, може да се приложи първия от мен споменат метод, само където после имаш и една комуникация с доставчика (който е ups / dhl / tnt или друг) и те си го взимат от адреса (на склада) и го доставят до крайния адрес (клиента, поръчал от теб).