apostol
New Member
ТАРИКАТСКАТА РЕКЛАМА
Има различни рекламни стратегии, но аз лично съм нарекъл тази, която много често използват и най- големите звезди на шоу- бизнеса, системата “Ролинг Стоунс”. За какво иде реч?
На времето „Бийтълс” взеха сериозна преднина пред „Стоунс”. Рекламният екип на „Камъните” сериозно се замисли и изнамери стратегия, която много бързо ги изравни с ливърпулската четворка. Ето в какво се състоеше тя…
В съвременния маркетинг с особена сила важи правилото „Бъди оригинален, бъди уникален!” Екипът от рекламни специалисти, нает от „Стоунс”, набързо трансформира това златно правило в нещо, което на пръв поглед изглеждаше чудовищно. „Камъните” възприеха една линия на поведение, която се ръководеше от правилото „Бъди скандален, бъди отвратителен!”. Как бе реализирано всичко това на практика?... Ето как…
„Стоунс” се събираха в хотелска стая. Оттам Мик Джагър звънеше на Скотланд Ярд и се представяше на ченгетата като възмутен гост на хотела. Съобщаваше им, че ония гамени от „Стоунс” са в съседната стая и се друсат много яко. Освен това пият, а са наели и курви…
След това Мик затваряше и се обаждаше на всички вестници, радиостанции и телевизии, като им се оплакваше вече от свое име, че някакви ченгета го тормозят и всеки момент ще го арестуват в хотел… Журналистите начаса хукваха към въпросния хотел, за да отразят тази сензация…
Щура работа, нали?! Феноменална реклама и то напълно безплатна! По- късно Чарлз Буковски и Хауърд Стърн използваха същия тарикатски метод, за да станат световни знаменитости. Използваше го и Парис Хилтън, ама… Древните са го казали: „Всичко с мярка…”
АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ
Послепис: Може би сте забелязали, че и аз много често се ползвам от тези похвати. Дебна някой цървул да ми скочи и започвам- обиди, подигравки, закачки, скандали...
Резултатът (защото само той е важен): всичките ми сайтове са на челни позиции в Google, а парите текат ли, текат... Е те тва е!
Има различни рекламни стратегии, но аз лично съм нарекъл тази, която много често използват и най- големите звезди на шоу- бизнеса, системата “Ролинг Стоунс”. За какво иде реч?
На времето „Бийтълс” взеха сериозна преднина пред „Стоунс”. Рекламният екип на „Камъните” сериозно се замисли и изнамери стратегия, която много бързо ги изравни с ливърпулската четворка. Ето в какво се състоеше тя…
В съвременния маркетинг с особена сила важи правилото „Бъди оригинален, бъди уникален!” Екипът от рекламни специалисти, нает от „Стоунс”, набързо трансформира това златно правило в нещо, което на пръв поглед изглеждаше чудовищно. „Камъните” възприеха една линия на поведение, която се ръководеше от правилото „Бъди скандален, бъди отвратителен!”. Как бе реализирано всичко това на практика?... Ето как…
„Стоунс” се събираха в хотелска стая. Оттам Мик Джагър звънеше на Скотланд Ярд и се представяше на ченгетата като възмутен гост на хотела. Съобщаваше им, че ония гамени от „Стоунс” са в съседната стая и се друсат много яко. Освен това пият, а са наели и курви…
След това Мик затваряше и се обаждаше на всички вестници, радиостанции и телевизии, като им се оплакваше вече от свое име, че някакви ченгета го тормозят и всеки момент ще го арестуват в хотел… Журналистите начаса хукваха към въпросния хотел, за да отразят тази сензация…
Щура работа, нали?! Феноменална реклама и то напълно безплатна! По- късно Чарлз Буковски и Хауърд Стърн използваха същия тарикатски метод, за да станат световни знаменитости. Използваше го и Парис Хилтън, ама… Древните са го казали: „Всичко с мярка…”
АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ
Послепис: Може би сте забелязали, че и аз много често се ползвам от тези похвати. Дебна някой цървул да ми скочи и започвам- обиди, подигравки, закачки, скандали...
Резултатът (защото само той е важен): всичките ми сайтове са на челни позиции в Google, а парите текат ли, текат... Е те тва е!