Guerrilla Marketing или партизанската реклама

apostol

New Member
ТАРИКАТСКАТА РЕКЛАМА

Има различни рекламни стратегии, но аз лично съм нарекъл тази, която много често използват и най- големите звезди на шоу- бизнеса, системата “Ролинг Стоунс”. За какво иде реч?

На времето „Бийтълс” взеха сериозна преднина пред „Стоунс”. Рекламният екип на „Камъните” сериозно се замисли и изнамери стратегия, която много бързо ги изравни с ливърпулската четворка. Ето в какво се състоеше тя…

В съвременния маркетинг с особена сила важи правилото „Бъди оригинален, бъди уникален!” Екипът от рекламни специалисти, нает от „Стоунс”, набързо трансформира това златно правило в нещо, което на пръв поглед изглеждаше чудовищно. „Камъните” възприеха една линия на поведение, която се ръководеше от правилото „Бъди скандален, бъди отвратителен!”. Как бе реализирано всичко това на практика?... Ето как…

„Стоунс” се събираха в хотелска стая. Оттам Мик Джагър звънеше на Скотланд Ярд и се представяше на ченгетата като възмутен гост на хотела. Съобщаваше им, че ония гамени от „Стоунс” са в съседната стая и се друсат много яко. Освен това пият, а са наели и курви…

След това Мик затваряше и се обаждаше на всички вестници, радиостанции и телевизии, като им се оплакваше вече от свое име, че някакви ченгета го тормозят и всеки момент ще го арестуват в хотел… Журналистите начаса хукваха към въпросния хотел, за да отразят тази сензация…

Щура работа, нали?! Феноменална реклама и то напълно безплатна! По- късно Чарлз Буковски и Хауърд Стърн използваха същия тарикатски метод, за да станат световни знаменитости. Използваше го и Парис Хилтън, ама… Древните са го казали: „Всичко с мярка…”

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ

Послепис: Може би сте забелязали, че и аз много често се ползвам от тези похвати. Дебна някой цървул да ми скочи и започвам- обиди, подигравки, закачки, скандали...

Резултатът (защото само той е важен): всичките ми сайтове са на челни позиции в Google, а парите текат ли, текат... Е те тва е!
 
Мерси за полезната статия. Не сме те виждали от доста време във форума ни. Хубаво е да напомняш за този вид реклама ( Guerrilla Marketing | Gorilla Marketing ). Благодаря и очакваме още полезни статии, ако имаш такива под ръка. :) Успехи. :wink:
 
Статии дал Господ!

Благодаря! Не сте ме виждали, защото работех над новия си сайт www.Pisaneto.com. Тези от вас, които наистина разбират от маркетинг, сигурно вече са проумели, че с този сайт запълвам една огромна пазарна ниша. Защото по света 98 % от сайтовете действително не дават задоволителни финансови резултати. Това е факт. В повечето случаи това се дължи на текста.

Трябва да гледате на текста по този начин: това де факто е продавачът във вашия виртуален магазин, който посреща посетителите, увещава ги и ги съблазнява. Видите ли нещата в тази светлина, сайтовете ви действително ще почнат да дават по- добри резултати. Нали знаете: "Не питай старо, а патило!"
 
apostol каза:
ТАРИКАТСКАТА РЕКЛАМА
Послепис: Може би сте забелязали, че и аз много често се ползвам от тези похвати. Дебна някой цървул да ми скочи и започвам- обиди, подигравки, закачки, скандали...
Не ти трябва да носиш очила, за да го видиш това, но тази игричка е нож с две остриета. От една страна, с един хубав скандал се вдига много шум покрай твоето име, но пък от друга - губиш уважението на колегите си. А това е много по-важно. Кооперативността се цени най-много в наше време. Сто процента си чувал за скандала, който вдигна онзи кандидат-евродепутат (който също се мислеше за много добър в сайтовете), обвинявайки не кой да е, а Жоро Чорбаджийски в невежество. Не след дълго паролите за сайтовете му се пръкнаха онлайн и му се смя цяла България, та трябваше и публично да се извинява от ефира на news.bg, задето после наклевети Жоро, че го бил хаквал.

Всичко с мярка.
 
Дрън- дрън

Теб са те учили (мама и тате),че скромността краси човека. Истината е, че скромността краси кретена! Жоро, Моро, кви са тия анонимни отрепки, за които ми говориш, бе байно?

Кажи си честно и почтено, че си шубелия и да приключим с темата.

Сигурно е едно: за да успееш са необходими 4 неща:

- здраве
- трудолюбие
- здрав разум
- кураж

На теб ти липсва последното и затова НИКОГА няма да успееш. Какво мислели колегите... През кура ми та оттатък!

Папата на герила маркетинга Джей Левинсън го е казал НЕДВУСМИСЛЕНО:
"Единственият критерии за функционалността на един сайт са финансовите резултати от него!"

Набий си най- сетне това в главицата и престани с твоите цървуланковски проповеди. Иди колегите да ти платят сметките, умнико! А може колегите да ти доведат и нещо за ебане, а?...
 
Не ти се получава опита за скандал май....
 
през хуя си ми, старче
за кураж не ми говори, защото от бедняк от Столипиново стигнах до, там където съм
Къде съм.. ако имаш най-обикновени компютърни познания, ще разбереш.
Освен тва, тия неща ми ги казваш вече за втори път
Освен тва, не ми говори за пари, щом постваш стар контент, който пък щял да излезе в новата книга. За колко време събираш паричките за едно издаване?
Не ми говори и за професионализъм, защото не може професионалист да издава книга за онлайн реклама с година закъснение, при положение, че в тоя бизнес всичко се мени за месец.
И не ми говори, че си голям магнат, понеже както се види немаш парички и за един стойностен сайт.

Ся ше ми кажеш, че си турбо гений и имат огромна възвращаемост боклуците ти. Бегай, старче, 1000 лева отдавна не са пари. Правя ги за седмичка, без да спра да ходя по баровете, а съм още студент. Затваряй си човката вече и спри да спамиш качествените форуми с твойте врели-некипели.

П.С. И кой гигант на българският Интернет не знае Жоро юниксола?
 

Горе